AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Mannen jobber en del borte og ikke alltid det klaffer med eggløsningsdag. Så hvis vi skal telle prøve sykluser, hvor mange dager før eggløsning er innenfor? Slik at det telles som et forsøk? Temper så har høvelig kontroll på eggløsning Anonymkode: 8e330...d9f
Lilletrille79 Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Ja det kan treffe bra😀vi traff to dager før EL 😀
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 så utrolig kjipt at han er borte når du har eggløsning! sæd kan overleve opptil 5dager,oftest 3 dager. Jeg hadde nok beregnet at akjer 4dager før eggløsning var prøving. Vi er ofte borte i helger og har følt litt at det er kjipt ved EL lørdag å ikke få lagt inn noe aksjer fredag eller lørdag, så du har virkelig min medfølelse. Anonymkode: 20ab7...ae7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Dagen før eggløsning er den aller mest fruktbare dagen, da rekker sædcellene å svømme fram og vente på egget når det slipper. Så i og med at dere treffer optimalt vil jeg absolutt si at det teller ja! Anonymkode: 11c1d...d30
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Men spørsmålet er hvor mange dager før regnes som prøveforsøk? Ts Anonymkode: 8e330...d9f
Lilletrille79 Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men spørsmålet er hvor mange dager før regnes som prøveforsøk? Ts Anonymkode: 8e330...d9f Aha jeg tenkte at du mente om dagen før gjaldt som prøving😀jeg ville satset på 3 dager kanskje?kan jo gå med 5 også 🙏
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 På vår første klaffet det hele 5 dager før EL. Og mannen har dårlig sædkvalitet. Så det var et lite mirakel kan man si Anonymkode: 31273...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå