AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Det hører med at vi har vært litt restriktive med skjermtid, så de er ikke vant til å se dagens "hurtig-TV" på daglig basis. Jeg er overrasket over at de har tålmodighet til det, serien er tross alt 50 år gammel, men det er tydelig at de synes det er skikkelig koselig. Barna er i bhg-alder. Eldste har jevnlig pratet om denne serien, og gleder seg hele året til gjensynet med Tøflus, Stine og Jens Petrus i desember. For yngste er det første året at h*n forstår noe av serien. De kommer selvfølgelig til å få se på moderne kalendere etter hvert, men enn så lenge virker denne til å være midt i blinken. Ville bare høre om det er flere andre her med barn som setter pris på disse eldre kalenderne? Anonymkode: 2f5bc...bc3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Da har du tålmodige barn 😁 Ikke en gang jeg, som er over 50 år og oppvokst med den, gidder se på den. Det er jo selve definisjonen på saaaaaakte-tv. Jeg jobber i barnehage, og prøvde å vise den til barna i barnehagen, men den fenget ikke. Anonymkode: f1123...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Serien er ikke femti år gammel vel. Men den var for sein for mitt barn for 12-13 år siden…. Anonymkode: 1aaf1...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Synes jul i skomakergata er pyton. Tregt, gammeldags, også snakker de til barna og publikum som om de er lettere tilbakestående. Imponert over at barna dine klarer å se den, voksen her, er ganske tålmodig, men den serien der hæler jeg ikke 😂 Anonymkode: 40ddf...cb5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da har du tålmodige barn 😁 Ikke en gang jeg, som er over 50 år og oppvokst med den, gidder se på den. Det er jo selve definisjonen på saaaaaakte-tv. Jeg jobber i barnehage, og prøvde å vise den til barna i barnehagen, men den fenget ikke. Anonymkode: f1123...e2c Ja, det er klart at barn er forskjellige. Jeg kommer ikke til å prakke den på de hvis de etter hvert synes det blir for traust. Men enn så lenge, virker det som at de koser seg ❤️ AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Serien er ikke femti år gammel vel. Men den var for sein for mitt barn for 12-13 år siden…. Anonymkode: 1aaf1...b0d Jeg måtte regne på det, og du har rett. Serien kom i 1979, så den er 42 år gammel, ikke 50. Men "umoderne" er den i hvert fall. TS Anonymkode: 2f5bc...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå