AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg må slette alt på mobilen min fordi telefonen er helt full. De på butikken skal hjelpe meg med det. De skal overføre alle bildene mine på minnepenn. Er det noe annet enn alle kontaktene mine jeg burde skrive ned på papir? Før jeg leverer inn telefonen min. Har jeg glemt noe annet? Anonymkode: c577e...1be
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Om du har en pc, kan du gjøre dette selv. Koble telefonen til pc-en og overfør innholdet. Det er ikke nødvendig å slette alt på telefonen. Eventuelt kan du jo bare avinnstallere de appene du ikke bruker. Anonymkode: 0ee69...68b 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har sikkert sletta over 300 videoer og 40 apper fra før av. Men alikevell viser telefonen at den er helt full. Anonymkode: c577e...1be
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Du overfører til min sky eller annet tjeneste du har gjennom mobilabonnementet ditt. Anonymkode: c6a63...965
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du overfører til min sky eller annet tjeneste du har gjennom mobilabonnementet ditt. Anonymkode: c6a63...965 Den virker ikke. Sa de på Elkjøp. De fikk den ikke til. Anonymkode: c577e...1be
kri.star Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Og hvor mye skal de på Elkjøp ha betalt for dette? Dette er helt GRATIS og enkelt å gjøre selv. Koble tlf inn i pc eller på en ekstern harddisk, overfør. Gå deretter til fabrikkinnstilling på tlf, og reset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå