SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #61 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg svarer på dine innlegg som er helt vanlig på et diskusjonsforum. Tåler du ikke at meningene dine blir kommentert, blir det svært vanskelig å oppholde seg her inne over tid. Anonymkode: 24965...183 ☝️slikt som dette. Det er jeg lei. Ellers er det tendensen til mobbing. Det er ikke bra. Jeg holder meg unna tråder jeg vet jeg blir oppgitt og irritert over. Kan hende jeg slenger inn en kommentar, men orker aldri lese mer eller delta i diskusjon. Et visst forum som er årsaken til tusen advarsler og noen pauser mot meg. Ellers syns jeg det er bra diskusjoner på mer seriøse underforum. Bare for å ta med noe positivt også. 1
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #62 Skrevet 9. desember 2021 Knirke skrev (12 minutter siden): - Alle sutretrådene om at strømmen er så dyr at de kommer til å dø. I Norge. Med alle velferdsordningene vi har. For ikke å snakke om at de kommer til å sulte ihjel allerede før de fryser ihjel, fordi maten er så dyr. - Folk som mener at helsepersonell bør få mer lønn "fordi de er så viktige", spesielt under Korona. De er dog ikke villige til å betale et øre mer i skatt for å dekke denne økte lønnen. Da var de plutselig ikke så viktige likevel. - Alle som blir krenket av absolutt alt, på vegne av enten seg selv eller andre. De forstår ikke enkle språklige grep som ironi og sarkasme, og tar alle utsagn bokstavelig. De ser det som sitt livs oppgave å veive med sin moralske pekefinger og kaste dritt på andre brukere, selvfølgelig skjult under AnonymBruker funksjonen. Noe av det bedre! Nå lo jeg. Selv om jeg er en av dem som er blitt beskyldt for å ta ting for bokstavelig iblant. Første avsnitt her var glitrende GULL! 😄 2
Gud Skrevet 9. desember 2021 #63 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jepp, det er liksom nettopp poenget med å menstruere. Det behøver ikke bare å være unge, men også eldre kvinner som er vant med den gammeldagse idéen om at kvinner skal være så unge som mulig når de skal bli mor. Anonymkode: cc05f...2ee AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De er idioter og sikkert svært unge. Man kan strengt tatt bli mor så lenge man menstruerer. Anonymkode: 36739...fef Tja… då kan ein også seie at ein kan bli mor så snart ein menstruerer.
Silva Pluvialis Skrevet 9. desember 2021 #64 Skrevet 9. desember 2021 Jeg kom til side 3 og satt og tenkte: Er det ingen som har nevnt uføretrådene? Jeg ser nå at de er nevnt et par ganger, og jeg er helt enig. Drittlei hets mot uføre. 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #65 Skrevet 9. desember 2021 At folk klager på at sambo er rasistisk. Dere vet hva som menes med det. Snakke om å lete med lupe etter rasisme. Anonymkode: c6ed6...283 2
Miss.Hol Skrevet 9. desember 2021 #66 Skrevet 9. desember 2021 Syns det er fælt med all hetsing av uføre, fattige og dem som ellers er vanskeligstilte. Samt blir jeg målløs gang på gang når noen skriver et innlegg der de er i en vanskelig situasjon el, og alt de får er møkk av alle som svarer - alt blir vridd negativt mot ts og det stakkars menneske må jo føle seg 1000× verre etterpå. Og dette skal være voksne mennesker?🤷♀️ 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #67 Skrevet 10. desember 2021 Er lei av folk som skriver sårende og idiotiske kommentarer til andre mennesker som er i en åpenbar sårende situasjon. Anonymkode: 70a90...2a8 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #68 Skrevet 10. desember 2021 Lei av bitre kvinner som angriper ts og lager drama. Folk som er nedlatende mot ts. Jeg får nesten tretthetshodepine, og kommer meg ikke raskt nok ut av tråden Anonymkode: 88208...844 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #69 Skrevet 10. desember 2021 - Hetsing av uføre - Hetsing av influencere - Hetsing av kvinner og menn Generelt sett mye hetsing her inne. Anonymkode: 57f09...52d
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2021 #70 Skrevet 10. desember 2021 - Breiale (stort sett mannlige) brukere som mener de selv er guds gave til det motsatte kjønn. - Kvinner som hater menn så mye at de må mene noe hver sjette time om hvor mye menn hater kvinner. Evt generelt folk som hater. Ja, det var mer konkret. Folk som hater. - teit reklame. - bruk at "Google" som et verb. 2
Cole Skrevet 10. desember 2021 #71 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Anonym bruker-funksjonen. SidFernwilter skrev (7 minutter siden): - bruk at "Google" som et verb. Det ER et verb 🙂 Endret 10. desember 2021 av Cole
Isambard Skrevet 10. desember 2021 #72 Skrevet 10. desember 2021 Jeg synes folk er for raske på avtrekkeren. Litt for raske til å påstå at det er trolling. Det skjer mye rart i verden. Litt for raske til å svare noe frekt på en penis-tråd. Vi er alle er lei av trådene, men for den usikre tenåringen som spør er det kanskje første gang han er her inne. Noen ganger litt for hissige til å sette folk i incel-båsen og tillegge dem masse dårlige meninger og holdninger. Man kan uansett være en større person. Ekstrem grad av generalisering. Menn er sånn. Kvinner er sånn. "Dere kvinner bla bla bla".
Knirke Skrevet 10. desember 2021 #73 Skrevet 10. desember 2021 Korona-hysterikere som svarer i tråder på reiseforumet: "Vi er midt i en pandemi! Hold deg hjemme!". Fordi de selv aldri drar utenfor sin egen kommune (covid eller ei) så mener de at hele verden skal gjøre det samme. Hvorfor ikke bare la være å gå inn på reiseforumet, hvis det provoserer dem så innmari at folk reiser... Tja, egentlig så er jeg vel lei av Korona-hysterikere i det hele og det store... Nå får det være nok.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #74 Skrevet 10. desember 2021 Knirke skrev (22 minutter siden): Korona-hysterikere som svarer i tråder på reiseforumet: "Vi er midt i en pandemi! Hold deg hjemme!". Fordi de selv aldri drar utenfor sin egen kommune (covid eller ei) så mener de at hele verden skal gjøre det samme. Hvorfor ikke bare la være å gå inn på reiseforumet, hvis det provoserer dem så innmari at folk reiser... Tja, egentlig så er jeg vel lei av Korona-hysterikere i det hele og det store... Nå får det være nok. Selv er jeg minst dobbelt så lei dere pandemi-entusiaster som ønsker at dette skal vare til evig tid. Anonymkode: 71c4a...1a6 1
Gjest Warrior Skrevet 10. desember 2021 #75 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Er ikke mye jeg lei av her inne. Det er flott forum. Men skal innrømme at det er noe jeg har lagt merke til og som jeg begynner å bli litt lei. Det er når noen kommenterer at noen er syk i hodet eller psykisk syk. Eller andre sårende ting/kallenavn. Som man ser er ment for å hetse noen. Man kan være skikkelig uenig med hverandre uten å komme med slike kommentarer. Hvorfor må noen angripe andre bare for de er uenig? Hvorfor må noen såre andre bare for de er uenig? Heldigvis ser jeg lite av det. Folk er hyggelige her inne. Men det er alltid viktig å huske på at uansett hvor uenig man er så må vi vise hverandre respekt. Endret 10. desember 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #76 Skrevet 10. desember 2021 Omsorgssvikt, alt er jaggu meg omsorgssvikt. Anonymkode: 4580e...efe 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #77 Skrevet 10. desember 2021 Penis- og analtråder 🤮 Anonymkode: 8a7ad...263
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #79 Skrevet 10. desember 2021 Jeg er lei av at snille menn alltid blir hetset her inne. Anonymkode: 1dfce...84c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #80 Skrevet 10. desember 2021 Jeg er lek alle desse som tror de vet mye om autisme. og som setter diagnosen på alt og alle bare det er noe som er utenfor boksen Anonymkode: 86134...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå