Tone83 Skrevet 9. desember 2021 #41 Skrevet 9. desember 2021 Misliker at det er så mye idiotisk som skrives at folk som tror dette representerer folk flest kan miste totalt troen på menneskeheten🙄 lei folk som argumenterer mot vitenskap pga noe de selv eller noen venner har opplevd. 🙄 1
Gjest Adobyen Skrevet 9. desember 2021 #42 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Subjektivt surr kan det også være. Anonymkode: 24965...183 Jeg gidder ikke å svare på mer av ditt surr. Svar heller på det tråden handler om og slutt å henge på meg. Jeg har avgitt mitt svar i tråden. Ferdig.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #43 Skrevet 9. desember 2021 Adobyen skrev (Akkurat nå): Jeg gidder ikke å svare på mer av ditt surr. Svar heller på det tråden handler om og slutt å henge på meg. Jeg har avgitt mitt svar i tråden. Ferdig. Jeg svarer på dine innlegg som er helt vanlig på et diskusjonsforum. Tåler du ikke at meningene dine blir kommentert, blir det svært vanskelig å oppholde seg her inne over tid. Anonymkode: 24965...183 1
Entern Skrevet 9. desember 2021 #44 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det der er vi også lei av på KG. Anonymkode: 24965...183 1/10 Sutring =/= imponerende
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #45 Skrevet 9. desember 2021 av alle anonyme rasister i forumet. det er veldig mye fremmedhat som ytres her. det er fryktelig trist. kan ikke folk bare godta at vi lever i 2022 snart i et multikulturelt samfunn? Fordi en har en annen kulturell bakgrunn og etnisitet, gjør deg ikke mindre verdt som menneske! tvert imot! Anonymkode: ad3c2...ebe 2
Entern Skrevet 9. desember 2021 #46 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg svarer på dine innlegg som er helt vanlig på et diskusjonsforum. Tåler du ikke at meningene dine blir kommentert, blir det svært vanskelig å oppholde seg her inne over tid. Anonymkode: 24965...183 Det som gjør det vanskelig å oppholde seg her over tid er alle de feige trollene som gjemmer seg bak AB-funksjonen. 1
Entern Skrevet 9. desember 2021 #47 Skrevet 9. desember 2021 (endret) ... Endret 9. desember 2021 av Entern
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #48 Skrevet 9. desember 2021 Entern skrev (2 minutter siden): Det som gjør det vanskelig å oppholde seg her over tid er alle de feige trollene som gjemmer seg bak AB-funksjonen. Skal si du ble ivrig. Du får ha en fin kveld videre. Anonymkode: 24965...183 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #49 Skrevet 9. desember 2021 - Kvinnehat - Incels - Alle tråder som kun er opprettet med formål om å sparke ned over, enten det gjelder fattige, uføre, utlendinger, eller hvem det måtte være. - Seksualitetsforumet har blitt fullstendig ødelagt av tusenvis av penistråder og folk som skal "diskutere" de ekleste ting. - Vitenskapsfornektere og konspirasjonsgalninger. Anonymkode: 71c4a...1a6 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #50 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er lei folk som går inn i tråder for å fortelle hvor feil tråden er, eller hvor feil det er å tro på det, eller hvor teit spørsmålet er osv. Det gjelder spesielt religion og alternativ forumet hvor det alltid er noen som skal spy ut hvor feil det er å tro på tarot, astrologi osv. Kan man ikke bare la vær å gå inn på en tråd hvis man ikke liker det liksom?! Videre er jeg dritt lei incel tråder som er opprettet av mannfolk som er bitre over at ingen gir de sex, fordi de tror at bare fordi de har penger og trener så skal de få masse damer. Altså null evne til å reflektere over seg selv. Synes også det er en del tråder her hvor ts har synes fryktelig synd på selv. Dette gjelder da spesielt tråder hvor ts ikke evner å se at de kan ha delvis skyld i situasjonen. Nå snakker jeg ikke om de som lever i forhold med psykisk eller fysisk vold, det er noe helt annet. Og jeg er helt forskrekket over hvor mange rasister som finnes på dette forumet, det synes jeg er skikkelig trist. Anonymkode: cd80f...b24 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #51 Skrevet 9. desember 2021 Kvinneguiden = kvinner gjør skam på hverandre guiden. I en aktiv tråd nå så stemmer flertallet (gjort av kvinner) for at en kvinne på 39 år er for gammel til å bli mor. 👎👎👎 Og de overser de positive svarene. Kg i et nøtteskall. Anonymkode: cc05f...2ee 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #52 Skrevet 9. desember 2021 Tråder ala «hvorfor vil kvinner bare ha menn som behandler dem som søppel». Man vet alltid det er en bitter jævel bak skjermen når man ser ordet «kvinne» i overskriften 😂 og «jeg er 19 og ligger med en gift mann på 40» 😴😴 you wish Anonymkode: 9616a...bd7 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #53 Skrevet 9. desember 2021 Kvinner som blir gravide både tidlig og lett, for deretter å snakke om at andre er for gamle til å få barn, eller at "jaja, blir man ikke gravid så er det livets gang, dumt å drive med prøverør da." Det viser så mangel på empati og forståelse at jeg får flass. Anonymkode: 9d8fb...e16 4
Gjest theTitanic Skrevet 9. desember 2021 #54 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er lei folk som sier at vi må stenge ned samfunnet. Anonymkode: c6ed6...283 Enig
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #55 Skrevet 9. desember 2021 Folk som slenger dritt om Oslo. Anonymkode: c6ed6...283 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #56 Skrevet 9. desember 2021 Lei av hets om uføre og uvaksinerte og overvektige eller sosial klienter... Folk skal alltid tråkke på eller ikke unne folk ditt og datt... 🤮🥱 Anonymkode: e0059...3dc 3
Gjest Tamsi Skrevet 9. desember 2021 #57 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Bryr meg ikke så mye om dølle, repeterende tråder jeg bare kan la være å trykke innpå, som penistråder, ti tusen "er jeg gravid" osv. Irriterer meg mye meg over alle som insisterer på at ts MÅÅÅ være troll bare fordi problemstillingen er for sær eller for ille til å være sann. For de dukker opp i alle sånne gøye tråder om sære, juicy intriger. Sånne "legendetråder" som blåses litt opp, som hun som kjøpte inn altfor lite julemat, eller sånne som skal buste mannen i å være utro og lignende. Gå ut av tråden og la oss andre kose oss! Jeg driter i om det er troll, det er underholdende når det står på. Endret 9. desember 2021 av Tamsi
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #58 Skrevet 9. desember 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinneguiden = kvinner gjør skam på hverandre guiden. I en aktiv tråd nå så stemmer flertallet (gjort av kvinner) for at en kvinne på 39 år er for gammel til å bli mor. 👎👎👎 Og de overser de positive svarene. Kg i et nøtteskall. Anonymkode: cc05f...2ee De er idioter og sikkert svært unge. Man kan strengt tatt bli mor så lenge man menstruerer. Anonymkode: 36739...fef 1
Knirke Skrevet 9. desember 2021 #59 Skrevet 9. desember 2021 - Alle sutretrådene om at strømmen er så dyr at de kommer til å dø. I Norge. Med alle velferdsordningene vi har. For ikke å snakke om at de kommer til å sulte ihjel allerede før de fryser ihjel, fordi maten er så dyr. - Folk som mener at helsepersonell bør få mer lønn "fordi de er så viktige", spesielt under Korona. De er dog ikke villige til å betale et øre mer i skatt for å dekke denne økte lønnen. Da var de plutselig ikke så viktige likevel. - Alle som blir krenket av absolutt alt, på vegne av enten seg selv eller andre. De forstår ikke enkle språklige grep som ironi og sarkasme, og tar alle utsagn bokstavelig. De ser det som sitt livs oppgave å veive med sin moralske pekefinger og kaste dritt på andre brukere, selvfølgelig skjult under AnonymBruker funksjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #60 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De er idioter og sikkert svært unge. Man kan strengt tatt bli mor så lenge man menstruerer. Anonymkode: 36739...fef Jepp, det er liksom nettopp poenget med å menstruere. Det behøver ikke bare å være unge, men også eldre kvinner som er vant med den gammeldagse idéen om at kvinner skal være så unge som mulig når de skal bli mor. Anonymkode: cc05f...2ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå