Gå til innhold

Hva er du lei av på kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Guppy88 skrev (7 minutter siden):

- Tråder der folk med vilje oppfatter beskrivelsen sambo som et rasistisk begrep, der det helt tydelig er i kontekst av samliv. Og de fyrer hverandre opp og prøver å overgå hverandre i "artige" kommentarer.

Det verste er jo at de dårlige trollene åpenbart synes de dårlige vitsene er morsomme, så de oppretter tråder hvor sambo/Sambo figurer i tittelen bare for og skape en uendelig flom av disse kjedelige, gjentakende vitsene.

Anonymkode: 65cee...6c4

• Liker 5
Skrevet

Seksualitetsforumet som har blitt en slags Groundhog Day. Vær eneste dag kommer de samme pikk, sprut, anal-trådene opp. 

Har ingen problemer med noen av de emnene - men det blir så slitsomt når man ser de samme trådene hver eneste dag. Det tar aldri stopp. 

Men sånn ellers: Når åpenbart samme trådstarter spør om det samme, om og om og om igjen - har sett dette på karriere og utdanningsforumet. 

Anonymkode: 01980...df3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg beklager, for jeg vet at dette ikke er en populær tanke, men jeg eeeeer så lei av alt som har med prøving og graviditet å gjøre. Det er så drita kjedelig, blir mutt hver gang jeg trykker inn på noe som ser ut som en spennende tittel, og så er det Mari som vil at andre skal legge godviljen til og se streker som ikke eksisterer. 

Anonymkode: 09ec0...830

Du får trøste deg med at det sikkert er kjedeligere å være Mari som på 11.mnd (eller 3. året) myser mot testen og håper på to streker.

Anonymkode: e9f38...960

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Seksualitetsforumet som har blitt en slags Groundhog Day. Vær eneste dag kommer de samme pikk, sprut, anal-trådene opp. 

Har ingen problemer med noen av de emnene - men det blir så slitsomt når man ser de samme trådene hver eneste dag. Det tar aldri stopp. 

Men sånn ellers: Når åpenbart samme trådstarter spør om det samme, om og om og om igjen - har sett dette på karriere og utdanningsforumet. 

Anonymkode: 01980...df3

Jepp. Og seriøse tråder som ber om sex-relaterte tips og råd, der er det knapt svar i det hele tatt.

Anonymkode: e9f38...960

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Drittslenging, latterliggjøring, brukerangrep, hets, de som spiller dumme/later som de ikke forstår på grunn av en liten skrivefeil, de som skriver hvem bil for eksempel. 

Skrevet

Sånne som går til personangrep når de taper en diskusjon. 

Anonymkode: 2ff46...2d2

• Liker 1
Skrevet

Sambo

Anonymkode: b7474...56e

• Liker 2
Gjest Adobyen
Skrevet (endret)

Det er for lav terskel for å skrive hetsende og sårende kommentarer.  Forfatter av disse kommentarene er vanligvis anonym bruker. Det er jeg lei av. Nå leste jeg nettopp at det ikke var etisk forsvarlig å prioritere overvektige i vaksinekøen, fordi det var selvforskyldt.  Slike kommentarer tråkker på andres elendighet.  
Det samme gjelder økonomi og bekymringer.

☹️👎

Endret av Adobyen
Skrevet
Adobyen skrev (3 minutter siden):

Det er for lav terskel for å skrive hetsende og sårende kommentarer.  Forfatter av disse kommentarene er vanligvis anonym bruker. Det er jeg lei av. Nå leste jeg nettopp at det ikke var etisk forsvarlig å prioritere overvektige i vaksinekøen, fordi det var selvforskyldt.  Slike kommentarer tråkker på andres elendighet.  
Det samme gjelder økonomi og bekymringer.

☹️👎

Det er nok heller for lav terskel for å oppfatte alt som hetsende og krenkende.

Anonymkode: 24965...183

• Liker 2
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Din kommentar stiller i samme klasse ☹️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

f o a d

Gjest AprilRyan
Skrevet

Markedsverdi og mas om det. Deltar i noen av trådene selv, men litt lei av de. Ikke nødvendigvis noe galt i temaet, men heller hvordan folk tolker det og at enkelte bruker det for alt det er verdt for å "ta" kvinner 30+. Så kommer det tråder der menn skal tas og så blir det en litt kjedelig kjønnskrig. 

Skrevet
Adobyen skrev (Akkurat nå):

Din kommentar stiller i samme klasse ☹️

Nei. En har hatt mange bra tråder gående, så komme disse "enda en tråd opprettet for å hetse"-kommentarene. Selv om det ikke har forekommet.

Har skjedd hundrevis av ganger, jeg har vært her en del år.

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

f o a d

b o n w

Skrevet

Folk som omtrent kun sitter inne på Rampelys å sprer dritt om alt og alle der og hevder hardnakket at de ikke har dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 7bdd7...614

• Liker 3
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. En har hatt mange bra tråder gående, så komme disse "enda en tråd opprettet for å hetse"-kommentarene. Selv om det ikke har forekommet.

Har skjedd hundrevis av ganger, jeg har vært her en del år.

Oppfattes det som hets, så er det ofte akkurat det.

Skrevet
Adobyen skrev (Akkurat nå):

Oppfattes det som hets, så er det ofte akkurat det.

Subjektivt surr kan det også være. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Subjektivt surr kan det også være. 

1/10

Prøv hardere

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

1/10

Prøv hardere

Det der er vi også lei av på KG.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...