Gå til innhold

Gaver til date - yay or nay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg jul!
Ville du likt å fått en gave fra daten din? Og hva ville du eventuelt likt å fått ut i fra hvor lenge dere har datet?
Skriv gjerne om du er dame eller mann. 

Jeg:
Dame,
Ja jeg ville likt å fått en gave.
Lengde dating: 3 mnd,
gave: Kanskje en liten sjokoladekonfektboks med tre/fire gode sjokoladebiter i eller type freia sjokoladehjerter med en liten personlig hilsen. 

Anonymkode: a0008...fc2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann - Nei

Skrevet

Ja, men ikke noe stort. Maks 300-400 kr, og for min del absolutt ikke noe vanlig "romantisk" som sjokolade, blomster, smykke etc. Det virker så lite personlig! Heller feks et par søte votter, en skikkelig søt kopp eller noe sånt! Dame, 25.

Anonymkode: 400c4...fe2

• Liker 1
Skrevet

Spørs litt på hvor lenge man har datet: Veldig kort tid, f. eks. noen uker. En liten ting som et skjerf, votter, kopp som noen foreslår etc. Mer etablert dating på mange måneder, kanskje en litt større ting. 

Anonymkode: 25f2c...df7

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville likt det ja, vi har vell kommet forbi datingstadiet ,men er ikke definert som noe enda. Ville likt en liten personlig ting fra han. 

• Liker 1
Skrevet

Åja det ville jeg likt :) 

nå vet jeg ikke helt hva vi er lenger, men vi har da jevnlig kontakt  - så det blir julegave hvert fall fra meg til han :) 

• Liker 1
Skrevet

Kvinne, nei.

Anonymkode: 35d11...96d

Skrevet

3 mnd med dating? Vet ikke, høres merkelig ut. Av de 3 månedene har man hovedsaklig kjent hverandre noen få uker bare jo.. 

Har heldigvis samboer så får jo gave, og gir gave til han :)

• Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg overnatter så får jeg bare pulverkaffe til frokost. Så jeg skal gi en presskanne med nok til to kopper kaffe og en liten hilsen ala: "for mange flere perfekte morgener", eller noe slikt.. vi har kjent hverandre ca 4 mnd og dater bare

Skrevet

Jeg har kjent en mann siden påske. Vi startet og date da, men det har gått litt opp og ned og derfor tatt litt tid med tanke på utvikling. 

Vi skal kjøpe julegaver til hverandre. Nå går det veldig mye bedre og relasjonen føles stabil nå og har utviklet seg veldig positivt. Har kjøpt en hettegenser og parfyme til han. 

Anonymkode: 3f0ec...019

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det nærmer seg jul!
Ville du likt å fått en gave fra daten din? Og hva ville du eventuelt likt å fått ut i fra hvor lenge dere har datet?
Skriv gjerne om du er dame eller mann. 

Jeg:
Dame,
Ja jeg ville likt å fått en gave.
Lengde dating: 3 mnd,
gave: Kanskje en liten sjokoladekonfektboks med tre/fire gode sjokoladebiter i eller type freia sjokoladehjerter med en liten personlig hilsen. 

Har du datet i 3 måneder og ikke definert noe så vi jeg si at dette ender i ingenting :) og gave er bare tull. Når jeg har datet  5-6 ganger bør det skje over noen uker! Så etter 3 måneder ville jeg faktisk kjent vedkommende godt. Så da hadde jeg helt klart gitt en fin gave. Ikke mange tusen kroner nødvendigvis, men noe hun likte godt som jeg hadde vist etter å ha datet så lenge. Hva jeg fikk tilbake hadde jeg gitt blaffen i.

• Liker 2
Skrevet
Rosatoast skrev (1 time siden):

3 mnd med dating? Vet ikke, høres merkelig ut. Av de 3 månedene har man hovedsaklig kjent hverandre noen få uker bare jo.. 

Har heldigvis samboer så får jo gave, og gir gave til han :)

Det kommer vel kanskje an på hyppighet av treff og den hverdagslige kontakten samt intensjonen bak datingen. 

Er selv 30 år og har datet en mann i 4 mnd. Han skal selvfølgelig få gave av meg noe annet hadde vært rart. 

Kjøper noen spesielle glass jeg vet han ønsker seg💁🏻‍♀️

Anonymkode: 25d47...419

• Liker 2
Skrevet

Vi definerer oss som kjærester men hadde første date for tre måneder siden.

Jeg strikker genser til ham. Og kommer til å si at han får en gave fordi jeg har lyst til å gi en, ikke fordi jeg forventer noe igjen. Det er en gave, ikke en forretningstransaksjon.

Anonymkode: e2e86...730

Skrevet

Det hadde vært utrolig koselig! Det kunne godt ha vært et gavekort på en opplevelse vi kunne hatt sammen da :) 

Anonymkode: 08dcb...869

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hver gang jeg overnatter så får jeg bare pulverkaffe til frokost. Så jeg skal gi en presskanne med nok til to kopper kaffe og en liten hilsen ala: "for mange flere perfekte morgener", eller noe slikt.. vi har kjent hverandre ca 4 mnd og dater bare

Det hadde jeg også kommet til å gitt da :)

Anonymkode: 9df0c...e10

Skrevet

Ja hvis vi var eksklusive, hadde sex og hadde datet mer enn 3 mnd hadde jeg stusset om jeg ikke fikk gave. Et billig smykke hos gullsmeden er passende :) trenger ikke koste mer enn 400 kr, det er tanken som teller :)

Anonymkode: f705b...36f

• Liker 1
Skrevet

Vi har datet i straks 3 måneder og vi gir gaver til hverandre. Jeg hadde egentlig ikke tenkt noe over det før han sa at han hadde kjøpt GAVER til meg. Da ble jeg litt stressa, gaverrr liksom. Vi ler og tuller mye, så ene gaven til han er en skikkelig tullegave som oppsummerer datingperioden vår ganske bra - vet han kommer til å le seg skakk. Gave nr 2 blir et gavekort på middag inkludert drikke for 2. Også en myyyk, pusete hettegenser fordi han misunner meg koseklærne mine så :fnise: 

Skrevet

Jeg skal møte ei dame fra tik tok, har allerede handlet et smykke til 1500 og vi har bare vært kjent i 24 dager 😃 Hun skal på besøk til meg 😃

Anonymkode: 0a004...927

Skrevet

Jeg har alltid gitt og fått gaver når jeg har datet noen i juletider, ikke store ting, men en liten oppmerksomher er helt naturlig. Altså om man ikke gir noe som helst hadde jeg tenkt at man ikke er interessert i at det skal blir noe forhold...

Anonymkode: 46dfb...72e

Skrevet

Vi har ikke gitt bursdagsgaver men jeg blir skuffa om jeg ikke får julegave… Vi møttes i mars, har vært eksklusive fra første dag og er nå delvis offisielle. 

Jeg må bare finne ut hva jeg skal gi i gave til en voksen mann som har alt og kjøper seg ALT han ønsker 😏

Anonymkode: c816e...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...