Gå til innhold

Har du noen gang fått tilbakemelding om å være mer effektiv på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags jobb var det, var du enig i det og hvordan tok du det? Hvordan har det gått i etterkant? 

Anonymkode: a40c8...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vikarjobb på lageret til PostNord - hadde jobbet der i to uker, med en leder som var fornøyd med innsatsen min. Fikk god tilbakemelding, og fikk alltid vakter når de trengte folk. Men på dette lageret hadde lederne jobbrotasjon på 2 uker: 2 uker natt, så 2 uker dag. 

Siste vakt med daværende sjef, startet 2300 på Søndag. Skiftet varte normalt til rundt 0900 dagen derpå, avhengig av hvor mye det var å gjøre. Denne dagen var det mye å gjøre, og vi jobbet fortsatt kl 1000 på formiddagen. Den "nye" sjefen hadde tatt over én timer tidligere, og kom springene bort til meg litt irritert, og sa at jeg måtte jobbe fortere. På dette tidspunktet var jeg utrolig stiv og støl i ryggen, da det var mye tung gods den natta. 

Så gikk det en halvtime til, og på nytt kom han og sa jeg måtte jobbe fortere. Et kvarter etterpå, så sendte han meg hjem. Da var vi kanskje 30 minutter unna å gjøre oss helt ferdige.  

Fikk aldri flere vakter der. 

Det lærte meg at i noen yrker, så kan du jobbe veldig bra 99% av tiden, men om feil person "tar" deg på den resterende 1%, så kan det koste deg jobben. 

Anonymkode: 0357a...0ca

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags jobb var det

Bakerimedarbeider

, var du enig i det

Til dels. Noen ganger var jeg treig, men hva kan de egentlig forvente av en 15-16-åring som gjør sitt beste?

og hvordan tok du det?

Gjorde bare mitt beste, og var det ikke godt nok, så synd. Jeg jobbet beinhardt. De forventet like mye av meg som en voksen mann, men lønna mi var jo mer enn dobbelt så lav.

Hvordan har det gått i etterkant? 

Anonymkode: a40c8...578

ALDRI gått tilbake til det møkkastedet.

Anonymkode: 885b6...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...