Gå til innhold

Ei barndomsvenninne dater min eks.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut via barna at min barndomsvenninne dater min eksmann. Føler meg lurt og syns det er ugreit. Ikke at jeg vil ha min eksmann tilbake, men det føles som et stort svik fra min venninne. Hun har fortalt at hun har møtt en mann, men ikke min eks. Gosh! Barna har fortalt at hun kommer hver kveld når de egentlig skulle vært i seng, og at hun sitter oppå faren og nusser og kliner. Vi har 50/50 ordning, så barna får jo hverdagen i hvert hjem. 

Det er ikke rett ovenfor barna. Skal min venninne bli deres stemor. Nei!!! Huff!! Nå er det snart helg og jeg gruer meg. 

Anonymkode: e7228...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fant ut via barna at min barndomsvenninne dater min eksmann. Føler meg lurt og syns det er ugreit. Ikke at jeg vil ha min eksmann tilbake, men det føles som et stort svik fra min venninne. Hun har fortalt at hun har møtt en mann, men ikke min eks. Gosh! Barna har fortalt at hun kommer hver kveld når de egentlig skulle vært i seng, og at hun sitter oppå faren og nusser og kliner. Vi har 50/50 ordning, så barna får jo hverdagen i hvert hjem. 

Det er ikke rett ovenfor barna. Skal min venninne bli deres stemor. Nei!!! Huff!! Nå er det snart helg og jeg gruer meg. 

Anonymkode: e7228...c7c

For en elendig venninne. Håper du kutter hun ut! 

Anonymkode: 45967...821

Skrevet

Hvis det var en barndomsvenninne som du ikke lenger har kontakt med hadde jeg ikke syntes det var noe å reagere på,men det høres ut som dere fremdeles er venninner. Hvor nære er dere? 

Jeg forstår godt at det føles sårt. Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: 33dba...5e7

• Liker 3
Skrevet

Barndomsvenninne?

Eller ei venninne fra barndommen som du fremdeles er venninne med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...