Gå til innhold

tørr hud

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_snorkfrk_*
Skrevet

hei

har alltid hatt veldig tørr hud på hele kroppen og ansiktet.. på armer og bein har jeg små røde nupper.. ikke svært kledlig .. i ansiktet har jeg også litt nupper (syns ikke sånn som på beina og armene) jeg har ikke vært flink til å bruke hudkrem og sånn før.. men jeg tenkte jeg skulle være flink og starte.. noen som har noen tips til bra hud produkter som gir mye fuktighet

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Du kan bruke verdens beste bodylotion men det hjelper ikke hvis du bruker uttørrende billig dusjsåpe full av parfyme. Derfor trenger du et 2 trinns program.

Logg deg inn på Lookfantastic.com og kjøp;

Dermalogica Conditioning Body Wash

Dermalogica Buffing Cloth (en vaskeklut som polerer vekk nupper og tørr hud)

Dermalogica Ultrarich Body Cream

Pump en klatt Body Wash på kluten i dusjen og masser lett med sirkelbevegelser over hele kroppen, ikke gni opp/ned.

Klapp huden tørr med et mykt håndkle og masser inn kremen etterpå.

Jeg lover, etter en uke med dette så vil du kjenne forskjell og etterhvert som huden blir mer mettet med fuktighet kan du bruke en rimeligere bodylotion annenhver dag. Dusjsåpen må du bruke hele tiden, men den er utrolig drøy og verdt hver krone.

Gjest Gjest_snorkfrk_*
Skrevet

åå tusen takk for svar... det skal jeg gjøre :hoppe:

Skrevet
åå tusen takk for svar... det skal jeg gjøre  :hoppe:

Huden din trenger normalt ikke å tilføres fuktighet. Det den trenger er beskyttelse mot alle dusjsåper og andre produkter huden utsettes for daglig. Disse vasker bort mye av fettlaget i huden og fuktigheten forsvinner ut av huden fortere enn huden klarer å produsere ny.

Bruk heller Gloves In A Bottle. Den kan brukes over hele kroppen og er helt utrolig til hender og føtter. Gå inn på www.glovesinabottle.no og bestill gratis prøver i dag! Jeg har prøvd den selv og den kan anbefales på det sterkeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...