AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Del Skrevet 9. desember 2021 Hun har liksom alt! Anonymkode: 0fe08...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Del Skrevet 9. desember 2021 Kalender med bilder av barnebarna. Anonymkode: a6b5b...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Del Skrevet 9. desember 2021 Klippekort på snømåking, vasking, bæring, ting hun kanskje synes begynner å bli tungt som du kan hjelpe med. Helt uten at jeg vet hvor sprek hun er. Noen 75-åringer er sprekere enn mange 25-åringer. Anonymkode: 595f4...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Del Skrevet 9. desember 2021 Min mor er på samme alder. Prøver å kjøpe ting som blir brukt opp siden de allerede har det meste. Noen forslag: En korg med vin, spekepølse, god sjokolade, olivenolje etc. Gavekort på ut og spise sammen med dere. Gavekort på billetter til show eller noe hun er interessert i (litt risky nå med nedstengning, men får tro det blir muligheter i løpet av neste år). Ellers ting som en god bok, en fin topp, god dusjsåpe eller håndkrem. I år får hun også innramma bilde av barnebarna. Anonymkode: 4bc5d...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg har i de siste to årene kjøpt Kari Traa ullgenser til min mor, hun er 80. Anonymkode: 5caa6...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Del Skrevet 9. desember 2021 I phone Nattøy Vin Bok Anonymkode: 53e06...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Del Skrevet 9. desember 2021 Abonnement på kryssordblad som hun får i posten hver 4. uke framover 😊 Anonymkode: a198a...53f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Del Skrevet 9. desember 2021 Mine foreldre på 68 og 71 får ofte gavekort på youwish, for de har også absolutt alt. Mine foreldre er ganske spreke, så de har de siste årene vært på både hundekjøring, dresinsykkel og grottevandring, men også roligere ting som kanalcruise og vinsmaking. Anonymkode: 363a1...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. desember 2021 #9 Del Skrevet 9. desember 2021 Vi har flere eldre som "har alt" i familien så vi kjøper gavekort på litt bedre restauranter som har take out og så tar vi med maten hjem til dem og spiser der. Gavekortet blir da gitt sammen med litt godt drikke som er ment å passe til maten. Da får vi til noen "søndagsmiddager" med et godt måltid og samvær uten at verken de eller vi trenger å stresse med maten og ingen trenger å utsettes for mer smitte enn nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 9. desember 2021 #10 Del Skrevet 9. desember 2021 Når det gjelder folk som har alt, synes jeg at det fint å enten gi dem noe som kan brukes opp, gjerne mat og drikke eller gavekort på opplevelser eller hobbyer. Billetter og gavekort på opplevelser/behandlinger til diverse ting kan jo være litt risikabelt nå med tanke på en eventuell nedstenging, men hvis det er snakk om spa eller noe, er det jo mulig å sjekke at gavekortet er gyldig i en viss tid slik at du er sikker på at hun får brukt det. Ellers er jo gavekort i forbindelse med en hobby en fin mulighet. Gavekort til en bokhandel hvis hun er glad i å lese, i en garnbutikk hvis hun driver med håndarbeid, eller kanskje en blomsterbukett med gavekort til et gartneri/blomsterbutikk hvis hun er glad i blomster og/eller liker å drive i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Del Skrevet 9. desember 2021 Noe som gjør hverdagen enklere? Robotstøvsuger eller robotklipper? Anonymkode: 7be96...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 9. desember 2021 #12 Del Skrevet 9. desember 2021 Vi spanderte helg på hotell på de gamle hos oss. Mor er 74 og far er 79. Det var i fjor til jul vi gjorde det. De ble glade for den gaven. De koste seg under hele oppholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Del Skrevet 9. desember 2021 vi er flere søsken som i år har spleiset på nye alpinski til vår mor på 73. I fjor fikk hun strikkegarn og og en strikkebok. Vi har tidligere år gitt gaveske med ost, kjeks, vin, spekemat. Og ett år fikk hun lydbokabbonement. Anonymkode: 2ff73...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. desember 2021 #14 Del Skrevet 9. desember 2021 Gavekort på at du vasker huset hennes x antall ganger. Mat levert på døren fra sånne bedrifter som kjører frokost hjem til deg. Eventuelt middag fra en restaurant, noe hun liker, der de kjører det hjem til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9. desember 2021 #15 Del Skrevet 9. desember 2021 Bøker om lokalhistorie pleier å slå an her. Gjerne om en eller annen kirke eller noe fra krigen eller noe sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Del Skrevet 9. desember 2021 I år har jeg kjøpt en god ansiktskrem, det falt i god smak forrige gang jeg gjorde det. Anonymkode: 61118...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen of the North Skrevet 9. desember 2021 #17 Del Skrevet 9. desember 2021 En kartong med kaffe ☕ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. desember 2021 #18 Del Skrevet 9. desember 2021 Ullundertøy. Opplevelse, kurv med noe spiselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Del Skrevet 9. desember 2021 Proviantkorg med masse forskjellig i Anonymkode: 6cca1...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klippekort på snømåking, vasking, bæring, ting hun kanskje synes begynner å bli tungt som du kan hjelpe med. Helt uten at jeg vet hvor sprek hun er. Noen 75-åringer er sprekere enn mange 25-åringer. Anonymkode: 595f4...c79 Klippekort på dette som en gave? Dette er jo ting som er en selvfølge å bidra med, ikke en "gave"! Anonymkode: afc22...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå