Gå til innhold

Forslag til morsomme, "greie", kanskje søte serier? Trenger noe annet enn vampyrer, zombier og den slags🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker slike serier, men tror jeg har sett alt som er verdt å se av slikt, så nå vil jeg prøve noe helt annet.

Jeg så en gang en serie som het noe med "Dixie*et eller annet*", den likte jeg, men jeg finner liksom ingen andre som virker interessant..😊

Anonymkode: d94bd...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emily in Paris på Netflix

Anonymkode: ea76c...502

• Liker 3
Skrevet

Hart of Dixi tenker du på? Da kan jeg sterkt anbefale Gilmore girls hvis ikke du har sett det! 🥰

Anonymkode: 1ce18...c1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hart of Dixi tenker du på? Da kan jeg sterkt anbefale Gilmore girls hvis ikke du har sett det! 🥰

Anonymkode: 1ce18...c1b

Jo, den var det! Jeg har faktisk sett Gilmores girls, så den når den gikk på tv for hundre år siden, det er et godt forslag! Takk😊

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Emily in Paris på Netflix

Anonymkode: ea76c...502

Skal sjekke den ut😊

Skrevet

Jeg syntes Sweet Tooth var noe av det søteste jeg har sett på lang tid! 

Ellers kan jeg tipse om Hjem til jul, den synes jeg er skikkelig koselig. Og serien Om becoming a God in Central Florida var også veldig fengende. 

Og serien Maid er helt fantastisk! 

Anonymkode: cf15b...62b

Skrevet

Jeg glemte å nevne Virgin River (veldig koselig, This is Us (hjerteskjærende og koselig) og Brothers and Sisters. Alle tre er i nokså samme sjanger.

Jeg kan også legge til Ginny and Georgia, The Good Place og Superstore, typ enkle serier som er mer humorbasert enn drama. Dog ingen slår Moderne Family, The Office US og Arrested Development. 

Merker jeg blir over gjennomsnittet gira når jeg tenker over hvor mye bra det finnes der ute 😅

Anonymkode: cf15b...62b

Skrevet

Ser på the good doctor, synes den er fin. 

Skrevet

Outlander! 

Anonymkode: 60760...3f5

• Liker 1
Skrevet

Hva med Bridgerton? 

Kanskje ikke kjempemorsom, men ganske søt og veldig pen å se på. Kostymedrama (som jeg vanligvis ikke er interessert i) fra London på 1800-tallet om en søskenflokk som prøver å finne seg partnere, men med en litt ny vri. Veldig fine kostymer og kulisser, og ball der de danser til klassiske versjoner av moderne musikk. 

Anonymkode: 9d637...651

Skrevet

The sex lives of college girls på HBO er kjempesøt 😄 

Anonymkode: 51a21...b92

Skrevet

One million Little things (Tv2 play), Love (Netflix), Virgin River (Netflix)

Skrevet

Tusen takk for tips, jeg skal sjekke dem ut👏😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...