Gå til innhold

Ble blokkert... Føles sårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Person jeg har snakket med i lang lang tid blokkerte meg plutselig fra Snapchat og andre kanaler.. Alt var fint i går. Jeg forstår ikke noe.. 😔 Ingen forklaring eller noe bare blokkert og slettet. Hva har jeg gjort galt?

Anonymkode: 87918...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes personen har gjort noe galt i å bare blokkere uten forklaring... Har vært i ligende situasjon og det er vondt. Prøv å tenke på andre hyggelige ting du og ikke tenk så mye mer på denne personen. Har ikke noe annet råd. ❤️

Anonymkode: 99051...218

• Liker 7
Skrevet

Det eneste du har gjort «galt» er å date en person med ryggrad som en seigmann. Prøv å rist av deg skuffelsen så fort som mulig og vær glad du slipper å ha en sånn person i livet ditt. Skjønner at dette vondt, alt er bedre enn en sånn avslutning, men det er altså ikke din feil ❤️

• Liker 22
Skrevet

Tipper personen har kjæreste som fant det ut, eller evn var en dust som groomet deg bare for å få nakenbilder og når det var oppnådd var målet nådd 

Anonymkode: 88bae...bc6

• Liker 4
Skrevet

Det er vanskelig for oss å vite hva du har gjort galt eller hva annet som har skjedd.
Kan du ikke bare spørre henne?

Anonymkode: 6f404...b06

• Liker 3
Skrevet

Om han er en mann er sannsynligheten stor for at det er snakk om en narsissist som prøver å få deg hektet. Stort rødt flagg

Anonymkode: 98fb3...d72

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vanskelig for oss å vite hva du har gjort galt eller hva annet som har skjedd.
Kan du ikke bare spørre henne?

Anonymkode: 6f404...b06

Blokkert alle steder så vet ikke hvordan kontakte personen.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tja,  om du hadde bra kontakt så må du da hatt navnet på vedkommende,  så ringe?

Men om det bare har vært løst prat over chat hvor man knapt vet noe annet enn bilde deling og slikt så blir det jo hakket værre.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da er det som nevnt over. Les om narsissistisk misbruk. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Person jeg har snakket med i lang lang tid blokkerte meg plutselig fra Snapchat og andre kanaler.. Alt var fint i går. Jeg forstår ikke noe.. 😔 Ingen forklaring eller noe bare blokkert og slettet. Hva har jeg gjort galt?

Jeg gjør dette med de gutta som slår opp med meg.  det kommer gjerne etter en uke eller så med lite kontakt. så vil de slå opp. jeg dumper masse omsorgsfull forståelse og empati på dem, sier meg helt enig i at vi er en dårlig match og at jeg ikke er lei meg i det hele tatt. og så blokkerer jeg dem. Så får de kjenne på at det er vondt å få forståelse og kjærlighet, og at det blir tatt bort tvert. Det er som et lite krampespark for å uttrykke min smerte i det å bli avvist. :P manipulerende kansje. men tviler på de bryr seg.

Har han blokka deg uten at dere kom frem til at dere ikke passer sammen så er han nok ikke interessert. dessverre.

Anonymkode: 1b61a...c49

• Liker 6
Skrevet

Sendte en selfie i går som jeg har gjort mange ganger før. Ikke noe ille. Sa bare god natt. I dag var jeg blokkert på Snap, Insta, Face og spill vi spiller online.. Forstår ikke hva som var galt, vi hadde vanlig tone før god natt selfien.. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sendte en selfie i går som jeg har gjort mange ganger før. Ikke noe ille. Sa bare god natt. I dag var jeg blokkert på Snap, Insta, Face og spill vi spiller online.. Forstår ikke hva som var galt, vi hadde vanlig tone før god natt selfien.. 

En god person md hjertet på rette stedet hadde ikke bare gjort dette... Så jeg tenker at du skal være glad du "slapp unna" denne personen allerede nå og ikke senere... 

Men skjønner at det føles veldig sårt. Det er bare merkelig når noen gjør det.. Da er det han det er noe rart med og IKKE deg. 

Anonymkode: 5968a...ed0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Første bokstav? 

Anonymkode: a3a0c...723

Skrevet

Når slikt skjer, og alt har gått tilsynelatende bra (dvs. det har vært god stemning og snakk, ingen av partene har vært creepy, osv.), så bruker grunnen å være at motparten har møtt/funnet noen andre, og at de nå er på et punkt der ting har blitt mer seriøst. 

Anonymkode: 28d34...6e7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kanskje vedkommende er lei av selfier. Det er hvertfall jeg og jeg bare orker det ikke

Anonymkode: fa82c...d46

Skrevet

Kjæresten eller den blivende kjæresten har bedt han slette alle andre han dater.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Personen vil i hvert fall ikke ha noe med deg å gjøre lenger... Er ikke sikkert du har gjort noe galt i den forstand. 

Anonymkode: 3828c...480

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

😂😂 høres ut som en felles bekjent. Han vil bare du skal skriiiiike etter at dere skal ha kontakt igjen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når slikt skjer, og alt har gått tilsynelatende bra (dvs. det har vært god stemning og snakk, ingen av partene har vært creepy, osv.), så bruker grunnen å være at motparten har møtt/funnet noen andre, og at de nå er på et punkt der ting har blitt mer seriøst. 

Anonymkode: 28d34...6e7

Eller så er det en psykopat som søker kontroll. 

• Liker 4
Skrevet

Forstår bare ikke blokkering. En ting er fjern venn, men blokkere? Er forresten en hun, ikke at det har noe å si, men er sårt. Jeg har nok bare følt for mye og kanskje sendt for mange hjerter. Hun sa senest for to dager siden at hun gledet seg til å møte meg så bare føles sårt 🤷‍♂️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...