AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er i ett lesbisk forhold og vi ønsker barn. Problemet er at min samboer ønsker å bruke privat donor "fra gata" som jeg selv kaller det. Dette er noe jeg IKKE ønsker. Da jeg ser på det som ekkelt, usikkert, for intimt, og rett og slett fantitt. Jeg har store problemer med å godta dette, og ønsker å gå sikkert gjennom klinikk. Jeg hadde langsjems av å fortelle dette til familie og venner. Noen som har gjort dette? Er det jeg som overreagerer? Anonymkode: 51d4f...8f2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Hun ønsker at dere lurer en mann til å bli far...? Anonymkode: c1b59...069
Hannah80 Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Om du overreagerer? Overhodet ikke. Hvorfor ønsker hun ikke å gjøre dette under ordnede forhold?
Nymerïa Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Hvis det er noen fra gata så risikerer dere jo hva som helst av arvelige sykdommer. Hva har hun å si til det?
iselin91 Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Nei ikke lure noen. Men det finnes faktisk menn som deler ut gledelig.... Regel for at vi får gjennom klinikk er at vi har vært samboere i 2 år. Og det har vi ikke. 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Hvorfor kan dere ikke vente til dere har vært samboere i 2 år?
Hannah80 Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 iselin91 skrev (24 minutter siden): Nei ikke lure noen. Men det finnes faktisk menn som deler ut gledelig.... Regel for at vi får gjennom klinikk er at vi har vært samboere i 2 år. Og det har vi ikke. Ja, man trenger ikke lete lenge på feks Gaysir for å finne menn som vil donere sæd. Motbydelig. Men likevel så syns jeg det sier mer om mottakeren av sæden, enn av mennene selv.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Mitt råd: Gå til klinikk. Jeg har kjente som brukte privat donor, og det har vært et spetakkel med tanke på samvær etc. med far. Juridisk har ikke medmor noen rettigheter knyttet til barnet annet enn å være gift med biologisk mor. Hvis det blir slutt mellom dere, har du med andre ord ikke noen selvskreven rett til samvær. Anonymkode: 7c148...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå