AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Del Skrevet 9. desember 2021 Er sykemeldt som selvstendig næringsdrivende. fikk i dag utbetalingsvedtak, 1/11-21/11. hvorfor betales ikke hele november? Når får jeg resten? Utbetaler de flere ganger i november eller får jeg ikke resten av november før i januar? 🙄 Anonymkode: a389f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 9. desember 2021 #2 Del Skrevet 9. desember 2021 Tror at de regner ut hva du har tjent i løpet av de siste månedene og at sykepengene kommer etter 17 til 18 dager. Men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Del Skrevet 9. desember 2021 TLR skrev (3 minutter siden): Tror at de regner ut hva du har tjent i løpet av de siste månedene og at sykepengene kommer etter 17 til 18 dager. Men jeg er ikke sikker Jeg har vært sykemeldt siden september. Fikk utbetaling i november, og da fikk jeg for deler av oktober frem til 31/10. (første del var perioden jeg ikke får pga selvstendig, tror det er 17 dager). Derfor syns jeg det var rart at jeg nå bare får deler av november…passe dårlig før jul med allerede redusert inntekt..😞 Anonymkode: a389f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Del Skrevet 9. desember 2021 Hadde du ny sykemelding fra 22/11? Anonymkode: b0323...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 9. desember 2021 #5 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har vært sykemeldt siden september. Fikk utbetaling i november, og da fikk jeg for deler av oktober frem til 31/10. (første del var perioden jeg ikke får pga selvstendig, tror det er 17 dager). Derfor syns jeg det var rart at jeg nå bare får deler av november…passe dårlig før jul med allerede redusert inntekt..😞 Anonymkode: a389f...4db Litt på siden av hva du spør om, men du vet du kan betale forsikring via NAV for å få sykepenger fra første dag? Den koster litt så ikke alle som syntes den er verd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Del Skrevet 10. desember 2021 Sjekk om du har fått forlenget sykemeldingen din fra 22. november og at du fylte ut skjemaet på nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Del Skrevet 10. desember 2021 Ny Bruker skrev (2 timer siden): Sjekk om du har fått forlenget sykemeldingen din fra 22. november og at du fylte ut skjemaet på nav. Jeg var til legen 22/11. da ble den forlenget til jul. Jeg har sendt inn skjema til nav på dette, i tillegg til skjemaet for perioden jeg nå ha fått utbetalt. 😊 Anonymkode: a389f...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå