Gå til innhold

Fireåring som har diaré

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fireåringen hadde feber natt til mandag, men det gikk over i løpet av dagen. Dagen etter fikk hun løs mage. Og hun har bajset en gsng om dagen. Men... Hun merker ikke at det kommer i trusa, hun går jo på do som vanlig for å tisse. I natt også har det kommet i bleien flere ganger (hun sover fortsett med bleie om natten, hun merker ikke at hun tisser). 

Er det vanlig at barn ikke merker det kommer i trusen når de har diaré? Det er ikke mye i det hele tatt, kanskje en spiseskje.

Hun sier hun ikke visste det og jeg får så vondt av henne. 

Anonymkode: 5a23d...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt normalt. Skjer med min på 5 år når hun har diaré. 

Anonymkode: 3f4f4...b03

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er helt normalt. Skjer med min på 5 år når hun har diaré. 

Anonymkode: 3f4f4...b03

Ok, godt det er fler. Jeg er usikker på om hun kanskje bør ha på bleie på dagen. Det er jo mer praktisk om hun bajser seg ut, men tenker litt på hvordan hun føler seg. Hun vil jo ikke ha på bleie på dagtid forståelig nok.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Fireåringen hadde feber natt til mandag, men det gikk over i løpet av dagen. Dagen etter fikk hun løs mage. Og hun har bajset en gsng om dagen. Men... Hun merker ikke at det kommer i trusa, hun går jo på do som vanlig for å tisse. I natt også har det kommet i bleien flere ganger (hun sover fortsett med bleie om natten, hun merker ikke at hun tisser). 

Er det vanlig at barn ikke merker det kommer i trusen når de har diaré? Det er ikke mye i det hele tatt, kanskje en spiseskje.

Hun sier hun ikke visste det og jeg får så vondt av henne. 

Det kan vel godt skje voksne når vi er dårlige i magen/syke også det.
Så selvsagt er det normalt. Kommer gjerne med luft, føler man skal prompe også er det bæsj.
Har vi vel alle opplevd for å si det sånn. Magasjau er noe drit bokstavelig talt. Men det går over :)

Anonymkode: a01d4...b07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ok, godt det er fler. Jeg er usikker på om hun kanskje bør ha på bleie på dagen. Det er jo mer praktisk om hun bajser seg ut, men tenker litt på hvordan hun føler seg. Hun vil jo ikke ha på bleie på dagtid forståelig nok.. 

Ville heller sendt henne oftere på do :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...