Gå til innhold

Kan barnet gi kort til noen ansatte i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ca 8 ansatte.

Hun er veldig trygg på 2 av de. Det er de som virkelig gjør at hun gleder seg til barnehagen. Hun er 2,5 år.

Hun laget noen julekort og sier hun vil gi de til de to. Men er det innafor? Vil ikke det skal bli dumt.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 6dbe6...59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt at man må gi til barnehagen.

Ikke bare to stykk. Greit å lære seg først som sist, neste gang vil hun kanskje gi til 2 av 5 barn osv - så det er like greit å forklare på en fin måte at man inkluderer alle. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. For et så lite barn synes jeg det er viktigere å fokusere på å være snill enn å inkludere alle voksne. Det kan være fint å få hjelp til å uttrykke at hun er glad i disse to i stedet for å kanalisere det til at disse følelsene betyr at man liker alle i barnehagen.

Anonymkode: 69da7...00e

• Liker 4
Skrevet

Hva med å gi ett kort til alle ansatte på avdelingen? 

Anonymkode: c9857...620

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ca 8 ansatte.

Hun er veldig trygg på 2 av de. Det er de som virkelig gjør at hun gleder seg til barnehagen. Hun er 2,5 år.

Hun laget noen julekort og sier hun vil gi de til de to. Men er det innafor? Vil ikke det skal bli dumt.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 6dbe6...59d

Klart! Mi har gitt tonnevis av gaver til de ansatte, egenproduserte og helt etter eget ønske.
Er det til barna lager hun til alle. Tegner 24 tegninger g pakker inn hvert år hun. rare saker, men hun liker det.
Er det voksne gir hun til de hun vil, de tåler det og tar seg ikke nær av noe så naturlig som at en 3-4-5 åring har ulike følelser for dem.

Anonymkode: 8a655...ad8

• Liker 3
Skrevet

Nei, når de er så mange ansatte, så tenker jeg det må være helt fint. De vil nok ha forståelse for det. Hadde det vært flertallet som fikk, og noen få som ble utelatt hadde det vært noe annet. 

Vi ga en liten hilsen til hver av de ansatte, fordi datteren min ønsket å lage noe til dem. Men jeg har fortalt den ene av de ansatte at hun har betydd spesielt mye for datteren min gjennom tiden på småbarnsavdelingen. Det er en hun alltid gleder seg til å se igjen og fortelle ting til, og som hun snakker mye om og sier hun er glad i. Alle som jobber i vår barnehage er herlige folk, men det er altså en ansatt som vår datter har knyttet seg litt ekstra til. 

Anonymkode: 271c2...9ec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...