Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne julen som kommer kommer til og bli svært tøff. Midt i min største livskrise etter samlivsbrudd. Selvom det nå er gått 5 mnd er dagene enda like tøffe og vonde som dagen der vi bestemte oss for å gå hver vår vei. Det er ingen som vet hvor mørk jeg er inni meg. Gruer mg til ny dag hver dag. 

Anonymkode: 23d0b...b60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️ Dette hørtes ikke godt ut. har du barn eller familie rundt deg? Samlivsbrudd er grusomt vondt. Du må prøve å gjøre fine ting for deg selv og være med folk du er glad i. 

Anonymkode: ac3ee...1f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

❤️ Dette hørtes ikke godt ut. har du barn eller familie rundt deg? Samlivsbrudd er grusomt vondt. Du må prøve å gjøre fine ting for deg selv og være med folk du er glad i. 

Anonymkode: ac3ee...1f3

Har både familie og barn og jeg prøver og få det beste ut av dagene…. Men likevel føles det så uendelig tungt. I går hadde jeg så hjertebank at jeg var sikker på at jeg fikk et hjerteinfarkt. Dette var nok bare psykisk. Takk for svar. 

• Liker 1
Skrevet

Så jævlig dramatisk da, ro deg to hakk ned.

Anonymkode: ac8a2...30a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så jævlig dramatisk da, ro deg to hakk ned.

Anonymkode: ac8a2...30a

Mulig, men så vondt kan det bli. 

Skrevet

En stor klem til deg ❤️

Ikke bry deg om den brukeren som bare er her for å trykke deg ned.

Benytt deg av familien din. Håper de kan gi deg gode klemmer, og kanskje en av dem tåler at du får grått skikkelig ut på skulderen deres? ❤️❤️❤️

Psykisk smerte er minst like vondt som fysisk smerte. Godt å høre at du har familie. Men ingen kan si at sorgen din ikke er virkelig og at du ikke bør ha den. Selvsagt hadde det vært fint om du hadde sluppet. Men du kan ikke legge lokk på den. Håper du kommer deg videre og opp snart. Du fortjener et lykkelig og godt liv ❤️

Anonymkode: 343c4...7e8

• Liker 2
Skrevet

Sorgen som ikke får blomster ❤️💐

Anonymkode: 7f2d7...fd7

• Liker 2
Skrevet

Det er sorg du kjenner på Ts ❤️ 

Har du noen å snakke med? Fastlege? Venner? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...