Gå til innhold

Jeg fatter ikke hvorfor hun vil være sammen med meg, når hun er modell pen og kan få hvem hun vil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snill, kanskje derfor. Men må si jeg undrer meg over dette noen ganger. Hun valgte meg, når hun kan få hvem som helst.

Til dere vakre kvinner, hvorfor valgte du mannen din som er mindre pen (litt under midt på) når du kunne fått hvem som helst?

Anonymkode: d3ced...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hun vil ha deg?

Det er som regel derfor en velger den en velger. Hvorfor har du valgt henne? Fordi hun er modellpen? Helt ærlig, er det derfor? I så fall... ikke si det til henne. Men vær ærlig med henne likevel, på en skånsom måte, fortell henne som det er, hun er ikke den rette for deg.

Anonymkode: fab0c...f34

• Liker 13
Skrevet

Fordi sammen med deg vil hun skinne ekstra mye

Du har noe annet hun vil ha

Hun liker deg fordi du har en bra personlighet, og fordi i hennes øyne er du kjekk

Du bør uansett få deg litt selvtillit

Anonymkode: c5e5c...da9

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke sånn at alle modellpene damer kan velge å vrake. Selv var jeg over middels pen i 20-årene i følge andre. Men jeg slet med å få kjæresteforhold fordi jeg er stille og innadvendt. Personlighet og utstråling har mye mer å si. Jeg nærmer meg 40 og kan selvsagt ikke velge å vrake nå heller 🙈

Anonymkode: 113ae...15e

• Liker 9
Skrevet

*Velge og vrake

Anonymkode: 113ae...15e

• Liker 3
Skrevet

En som en midt på treet kan fint bli en på toppen av skalaen om man har god personlighet, snill, omtenksom, bryr seg. En som er en 10er kan fort bli en 2er når man ser hvordan de egentlig er: drittsekk, bryr seg ikke, selvopptatt.

For damer så er ikke utseende alt. Personen bak avgjør hvor vakker den personen er :)

• Liker 22
Skrevet

Jeg falt for mannen min fordi han fikk meg til å le, på en måte som ingen hadde gjort før (da ikke med dårlige vitser, vi hadde bare rett og slett veldig god kjemi, og kan snakke om alt :) )

Nå er mannen min tilfeldigvis veldig høy, slank og kjekk også, men det bet jeg meg faktisk ikke særlig merke til før jeg falt for han pga. personligheten :fnise: 

Utseende betyr mer for menn enn det gjør for kvinner. 

Anonymkode: 9c38b...c37

• Liker 10
Skrevet

Har du vurdert muligheten at du er en grei kar? At hu har prøvd ut både drittsekk og rasshøl. Fant ut at de typer menn ikke var noe for hu. Men en snill kar som hu kunne stole på er det hu ser etter. Sier ikke at det ER fasiten. Men det er en mulighet

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er snill, kanskje derfor. Men må si jeg undrer meg over dette noen ganger. Hun valgte meg, når hun kan få hvem som helst.

Til dere vakre kvinner, hvorfor valgte du mannen din som er mindre pen (litt under midt på) når du kunne fått hvem som helst?

Fordi utseendet mitt er fullstendig irrelevant for hvilken personlighet og humor som tiltrekker meg til et annet menneske? Det finnes mange pene idioter. Jeg hadde null behov for å være sammen med en ken-dukke?

Anonymkode: 48288...b65

• Liker 13
Skrevet

En snill og bra fyr som jeg kan snakke godt med og som jeg i tillegg har god seksuell kjemi med, er alt jeg vil ha. Utseende er lite viktig (mye overvekt er dog en dealbreaker).

Anonymkode: 3a71c...bbf

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er du sammen med henne bare fordi hun er pen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har egentlig aldri valgt mann ut fra utseende. Kun ut fra kjemi og type kontakt. Jeg hatt mange kompiser opp igjennom årene, da jeg har vært det de kaller guttejente. Men med kompisene så hadde jeg ikke romantiske føler, selv om jeg likte de godt og var glad i dem, men på en annen måte. Noen av kompisene var kjekke og andre ikke. Så jeg var ikke mer interessert i kjekke kompiser med god kontakt, fordi som par hadde det funket dårlig med feil følser. 

Har vært sammen med mindre pene, han ene vil jeg egentlig kalle direkte stygg i ettertid, og noen mer kjekke. Men for meg har aldri utseende vært noe avgjørende for hva jeg føler og har lyst til. Han jeg kaller direkte stygg her, startet forholdet med en veldig god kjemi, han var godt humør og vi var like energi messig. Men det stoppet det jo forsåvidt. Da det viste seg at han både var en løgner og notorisk utro. Han stygge fyren, hadde faktisk god draget på damer. Så vår kjemi var bygget på hans løgner og flink til å speile meg bare. Så man kan fortsatt gå på noen smeller uansett. 

Så tenker at du bare skal gi blaffen i å tenke på utseende forskjell. Hun syntes sikkert du er dritsøt, og det viktigste er jo det dere har sammen. 

Anonymkode: e6ce7...93b

• Liker 3
Skrevet

Fordi han har stabil mental helse, behandler meg bra og driver ikkje med manipulering. Han er rolig og tilstede, flink pappa. 

Det er søren ikkje mange som har når eg leser her inne 😅😅

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner meg godt igjen i denne. Av en eller annen grunn har jeg alltid hatt draget på 9ere og 10ere, mens jeg selv føler meg som en 6-7er. Har barn med ei (og et 4 år langt forhold) som er en ren 10er (det sier alle om henne), og det er vel knapt lov å si som mann, men følte meg alltid underlegen henne i forhold til utseende. Som om ikke det er nok er jeg nå i et forhold med ei til som er alt for pen og vakker for meg. Det er faktisk gått så langt at det er på vei til å bli en dealbreaker for meg. Jeg vil helst ha ei i min egen liga, hvor jeg ville kjent at vi er på samme nivå.

Så er det mye mer i et forhold enn hvor pen man er, men det er vanskelig å takle den biten når man konstant føler at man har alt for fin dame i forhold til seg selv.

Anonymkode: c4e23...c37

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjenner meg godt igjen i denne. Av en eller annen grunn har jeg alltid hatt draget på 9ere og 10ere, mens jeg selv føler meg som en 6-7er. Har barn med ei (og et 4 år langt forhold) som er en ren 10er (det sier alle om henne), og det er vel knapt lov å si som mann, men følte meg alltid underlegen henne i forhold til utseende. Som om ikke det er nok er jeg nå i et forhold med ei til som er alt for pen og vakker for meg. Det er faktisk gått så langt at det er på vei til å bli en dealbreaker for meg. Jeg vil helst ha ei i min egen liga, hvor jeg ville kjent at vi er på samme nivå.

Så er det mye mer i et forhold enn hvor pen man er, men det er vanskelig å takle den biten når man konstant føler at man har alt for fin dame i forhold til seg selv.

Anonymkode: c4e23...c37

Takk og lov for at mennesker som er blinde, vet bedre enn å sette folk i bås og gi dem et meningsløst tall - på grunn av noe man ikke kan se.

Anonymkode: abd10...f1e

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette høres ut som tull. Min erfaring tilsier at damene liker slemme menn. Er også regnet som en snill mann, men får aldri fitte…  Hvorfor er dette negativt? 

Anonymkode: fc6dd...72c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette høres ut som tull. Min erfaring tilsier at damene liker slemme menn. Er også regnet som en snill mann, men får aldri fitte…  Hvorfor er dette negativt? 

Hvis du går til en psykolog og tar opp dette er jeg sikker på at du kan søke om å få gjennomført kjønnsbytte så du får fitte i stedet.

Anonymkode: fab0c...f34

• Liker 6
Skrevet

Den jeg er glad i vil alltid være pen i mine øyne. Hva andre måtte mene spiller ingen rolle. Jeg er glad i kjæresten pga den han er, ikke pga hvordan han ser ut.

Anonymkode: 2ac0d...355

• Liker 8
Skrevet

Jeg har erfart fra tidligere forhold at utseende ikke er alt. Jeg opplevde mye utroskap, at ingen av mennene hadde ting på stell, jeg følte meg ikke trygg på forholdet.. 

Så traff jeg en fyr som var langt ifra min type.. Venninnene mine lurte på hva i all verden jeg så i han for han var langt fra en typisk mann jeg ville datet. Men han var så kjekk! Hyggelig, morsom, jeg følte meg trygg med han. Han hadde alt på stell med økonomi og hus og stabil jobb, kvinner lå ikke langflate etter han og det var betryggende for meg, flink å lage mat, flink å vaske... Skikkelig drømmemann! 

Mens de vakre mennene jeg datet før bare ble styggere og styggere på utsiden fordi innsiden la seg på utsiden, så ble denne mannen bare vakrere og vakrere i mine øyne. Vi er fremdeles sammen etter 10 år og jeg ville aldri hatt noen annen mann! 

Anonymkode: cef29...dba

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi setningen din "er også regnet som en snill mann, men får aldri fitte" sier så mye om hvorfor du er singel, din holdning til damer og at du ikke mer enn kompis snill evnt

Anonymkode: e6ce7...93b

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...