AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Bli lugget og dasket? Og dominert? Etter et rimelig A4 sexliv i 15 år. Jeg har så lyst til å bli dominert, lugget og dasket hardt på rumpa. Men har ikke turt å si det til han. Tips? Er dette noe de fleste menn liker/tenner på? Anonymkode: 4ab9c...dd6
Doktor Dyregod Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Jeg hadde jo ikke blitt lei meg. Det hadde jo brått blitt en runde med hei dundrende slengmegiveggensex😍😍 8
Stillalive Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Jeg tror ikke han plutselig blir dominant sånn helt plutselig etter 15 år, da hadde det kommet frem for 14 år og 11 mnd siden 🤔 Ta en prat hvor du lufter fantasier gjerne når dere er litt glade å har tatt et glass eller to å er litt fnisete, da får du fremprovosert litt hva du ønsker, å gjerne får høre hans fantasier som du kanskje ikke viste at han hadde. Dette fungerte helt fint for meg å jeg ble jo også litt overrasket over hvilke fantasier hun hadde. Litt røffere behandling vil han nok stille opp på, men tror nok han vil prøve seg frem veldig forsiktig da det ikke ligger i hans natur. En annen ting er jo at du kan bli litt tydeligere under akten selv om det høres litt "falskt" ut, be han ta deg hardere og hardere osv. Vi menn er fryktelig enkle 😉 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Egentlig burde sex være litt hardere. Å ta kvelertak på kvinnen under sex er pirrende og burde normaliseres. Anonymkode: 25cfc...058
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Egentlig burde sex være litt hardere. Å ta kvelertak på kvinnen under sex er pirrende og burde normaliseres. Anonymkode: 25cfc...058 Godt forsøk. Anonymkode: 85463...8a3 5
Vimsepims Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Kan du ikke sette på 50 shades of grey da? 😁 Se hvordan han reagerer, om han virker ikke helt avvisende så kan man jo bruke det som en bro f.eks?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Vi brukte også 15 år på å åpne opp om fantasier. Ingen hadde turt å si noe særlig, også fant vi ut at vi egentlig hadde mange sammenfallende fantasier. Snakk sammen 😊 Anonymkode: df43e...954 6
Stillalive Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Vi brukte også 15 år på å åpne opp om fantasier. Ingen hadde turt å si noe særlig, også fant vi ut at vi egentlig hadde mange sammenfallende fantasier. Snakk sammen 😊 Anonymkode: df43e...954 Ja det er akkurat det jeg mener, brukte jo selv rundt 15 år på få frem våre fantasier, jeg hadde jo prøvd mange ganger over årene, men akkurat når jeg var på hugget til å komme med mine så fikk jeg ofte "jeg har ingen fantasier jeg" så da fikk jeg meg liksom aldri til å komme med mine. Men en gang vi var litt "Gladfulle" så kom det fram ganske så mye fra begge egentlig ☺️ Nå skal sant sies at det er sjelden hun drikker slik at vi brukte fryktelig lang tid til å komme frem til konklusjonen som kom den gangen 😅
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bli lugget og dasket? Og dominert? Etter et rimelig A4 sexliv i 15 år. Jeg har så lyst til å bli dominert, lugget og dasket hardt på rumpa. Men har ikke turt å si det til han. Tips? Er dette noe de fleste menn liker/tenner på? Anonymkode: 4ab9c...dd6 Da måtte vi gradvis lagt på lag på lag til begge er komfortable. Lugging, dasking (slag) og lignende er ikke noe som kommer naturlig for meg og jeg måtte gradvis bygge opp toleranse for dette for å unngå ubehag for meg. Anonymkode: 0143a...558
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da måtte vi gradvis lagt på lag på lag til begge er komfortable. Lugging, dasking (slag) og lignende er ikke noe som kommer naturlig for meg og jeg måtte gradvis bygge opp toleranse for dette for å unngå ubehag for meg. Anonymkode: 0143a...558 Hadde blitt jævli kåt om jeg har fått piska dama mi. Anonymkode: 9d6b4...5bc
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette noe de fleste menn liker/tenner på? Svarer bare for meg selv. Svaret er ja. Men da må jeg få det samme tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 Paramount skrev (Akkurat nå): Svarer bare for meg selv. Svaret er ja. Men da må jeg få det samme tilbake. Ja selvfølgelig. Anonymkode: 9d6b4...5bc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Dette er da en veldig A4 "fantasi", de fleste damer tenner på dette. Tipper han vil gi det et forsøk om du spør om det. Vil kanskje føles litt kunstig og tilgjort, men det skader ikke å prøve. Jeg ville testa det ut om jeg var han, har forøvrig blitt spurt om det samme selv. De fleste damer vil til en viss grad bli dominert Anonymkode: e7241...049
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 Kudos at du har holdt ut i 15år med samme gubbe uten noe forandring. Men ja om noen vil ha hard sex er såklart et pluss. Myk pusesex hvor man stirrer hverandre inn i øynene er for kvinner og menn med mentale bekreftelsesbehov. Anonymkode: a2af9...07d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 Vi hadde hatt vanlig sex flere år, men en kveld mens vi holdt på ville hun legge seg på gulvet og når jeg tok henne der sa hun « knull meg hardt « etter det løsnet det på flere måter. Anonymkode: 384a0...57b
Gjest ABM Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bli lugget og dasket? Og dominert? Etter et rimelig A4 sexliv i 15 år. Jeg har så lyst til å bli dominert, lugget og dasket hardt på rumpa. Men har ikke turt å si det til han. Tips? Er dette noe de fleste menn liker/tenner på? Anonymkode: 4ab9c...dd6 Gudene vet..turnoff for min del..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 Spørs hvem sin kone det var. Anonymkode: 4d7af...3ac
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Er dette noe de fleste menn liker/tenner på? Anonymkode: 4ab9c...dd6 Ikke jeg, i hvert fall. Men kan så klart ikke svare for "de fleste menn". Jeg liker ingenting aggresivt i senga. Men hadde gitt det et forsøk for hennes skyld, selvsagt. Anonymkode: 85463...8a3 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kudos at du har holdt ut i 15år med samme gubbe uten noe forandring. Men ja om noen vil ha hard sex er såklart et pluss. Myk pusesex hvor man stirrer hverandre inn i øynene er for kvinner og menn med mentale bekreftelsesbehov. Anonymkode: a2af9...07d Ja takk begge deler. Noen ganger er det gøy å herje litt, andre ganger er «pusesex» mer passende med humøret 🙂 Anonymkode: df43e...954 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå