AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Hvor handler du mest elektronikk? Hva gjør at du handler mest der? Anonymkode: b45ee...469
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Nei jeg ser etter billigst pris bare. Anonymkode: 2371e...79e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Ingen. Power solgte oss en ræva støvsuger med teppebørste til, bøsten går ikke rundt på teppet. Små fliser og buss fra veden klarer den ikke å su opp. Elom. Kjøpte alt til kjøkkenet der. Ba om glider på kjøl og frys innebygget. Fikk "skru fast 20 skruer og plastdingser" uten monteringsanvisning. Vifta med kullfilter har ikke kullfilter... Anonymkode: fba48...e0d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Har begynt å bruke power, noe jeg ikke gjorde før. Gikk mest i el-kjøp, pga innbytte og prisgarantier. Men power kan jeg bestille vare til butikken, uten å betale på nett. Da får den lokale butikken kjøpet, og vil gjerne støtte lokalt næringsliv. Anonymkode: df670...c63 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Holder meg unna power, etter den nye 60 dager åpent kjøp ordningen deres. Ikke for st 60 dager åpent kjøp ikke er bra, men fordi de samtidig kuttet bytte av nye/ubrukte varer utover de 60 dagene. Så jeg kjøpte en gjenstand, ombestemte meg, de selger den enda, og jeg får ikke byttet den, for det gikk mer enn 60 dager. Det er uhørt! «The computer says: no!» Jeg bet ikke om pengene tilbake, bare å bytte i en annen vare. Jeg visste ikke om disse rigide reglene, de er meningsløse. Anonymkode: bdaed...f28
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Power, fordi de har så enormt god og personlig service (lite sted), og gode priser. Anonymkode: 0d204...b97
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Holder meg unna power, etter den nye 60 dager åpent kjøp ordningen deres. Ikke for st 60 dager åpent kjøp ikke er bra, men fordi de samtidig kuttet bytte av nye/ubrukte varer utover de 60 dagene. Så jeg kjøpte en gjenstand, ombestemte meg, de selger den enda, og jeg får ikke byttet den, for det gikk mer enn 60 dager. Det er uhørt! «The computer says: no!» Jeg bet ikke om pengene tilbake, bare å bytte i en annen vare. Jeg visste ikke om disse rigide reglene, de er meningsløse. Anonymkode: bdaed...f28 Burde ikke 60 dager likevel være nok til å bestemme seg om man vil ha en vare, eller ikke ...? Nå er butikker som Power og Elkjøp butikker, ikke et bibliotek, som enkelte kanskje har inntrykk av - har lest om folk ikke har penger, og som konsekvent kjøper varer kun for å levere dem innen fristen, noe som også gjelder flere som handler klær kun som et midlertidig "lån", noe som ikke er så behagelig for kundene som senere får levert de samme klærne med svetteflekker fra klærnes tidligere bruker. Anonymkode: ebead...247 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Burde ikke 60 dager likevel være nok til å bestemme seg om man vil ha en vare, eller ikke ...? Nå er butikker som Power og Elkjøp butikker, ikke et bibliotek, som enkelte kanskje har inntrykk av - har lest om folk ikke har penger, og som konsekvent kjøper varer kun for å levere dem innen fristen, noe som også gjelder flere som handler klær kun som et midlertidig "lån", noe som ikke er så behagelig for kundene som senere får levert de samme klærne med svetteflekker fra klærnes tidligere bruker. Anonymkode: ebead...247 Brukte varer skal selvsagt ikke byttes. Jeg snakker om en ny vare, uten brukt forsegling. Da dreier det seg om god eller dårlig kundeservice. Denne 60 dagers fristen, har jo ingenting å si i forhold til den problematikk du snakker om. Annet enn å gjøre livet litt enklere gor de du snakker om. Vil heller ha 30 dagers åpent kjøp, og en videre bytterett, enn en absolutt greie på 60 dager. Vi bestemte oss straks, men så ble tingen lagt ned i en skuff, og glemt av litt. Anonymkode: bdaed...f28
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 Power. Liker de best. Elkjøp har bare lokkepriser, eneste grunn for å handle der er at de har den skjønneste kassadama jeg noen gang har møtt. Hun bare lyser - virker så oppriktig når hun ønsker en god dag, kjempehøflig og snill. Anonymkode: af533...92d
Elysion Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 Elkjøp. Har aldri hatt noen dårlige erfaringer, og alltid bra kundeservice.
Kate Upton Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 Alltid dårlig service på El-butikker, men går der det er billigst. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 Elektronikkjeder er notorisk ræva på behandling av ansatte. Derfor beuker jeg Komplett som har fagforening og tariffavtale. De har i tillegg konkurransedyktige priser og enormt utvalg. https://www.dagsavisen.no/debatt/leder/2021/08/29/bonuslonn-som-stinker/
Vera Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Alterego666 skrev (3 minutter siden): Elektronikkjeder er notorisk ræva på behandling av ansatte. Derfor beuker jeg Komplett som har fagforening og tariffavtale. De har i tillegg konkurransedyktige priser og enormt utvalg. https://www.dagsavisen.no/debatt/leder/2021/08/29/bonuslonn-som-stinker/ Det visste jeg ikke. Takk for tips 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 Bruker Power når de har 20 % rabatt via DNB Mastercard. Anonymkode: dddab...0ce
trøndermann38 Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 El kjøp siden de er nær og de gir billig utkjøring
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 Bruker den som har lavest pris, eller de som er enklest å få prismatch hos. Varen jeg skal ha har jeg allerede bestemt meg for før jeg går inn i butikken, slik at tilbud og info de eventuelt måtte ha i butikken spiller veldig liten rolle. Opplevd diskusjon rundt garanti er par ganger på en av de store kjedene, men det har heller ikke sånn veldig mye å si. At butikken mener en vaskemaskin har to års garanti må de jo gjerne mene, men da henviser jeg bare til lovverket om reklamasjon på 5 år, så har de gjerne gitt seg uansett. Det eneste unntaket har vært cdon. Reklamerte på en datamaskin etter 3 år, og der måtte jeg gå så langt som å ringe Forbrukerrådet før de gav seg. Da kunne de plutselig fikse saken allikevel! Så jeg styrer unna elektronikk derfra, dårlig kundebehandling. Anonymkode: 42422...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå