Rosagodis Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Uansett hva det er... Du kan også være anonym 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Er vel ikke det flaueste jeg har opplevd, men jeg ble med en kjekk kar hjem fra byen en gang, og tenkte at det kunne bli en hyggelig kveld... Joda, det var hyggelig det, helt til mannen brast ut i tårer fordi han savnet sin x... 😳 Og det er greit nok det, men ikke helt ok i det man skal ligge med en man traff på byen... Ble så brydd at jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre Vi har snakket noen ganger i ettertid da, hyggelig kar, hadde det bare litt tøft i den perioden stakkar 😌 Anonymkode: a4095...222 5
Silva Pluvialis Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 (endret) 🤭 Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 5
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Så Boogie Nights med min mor. Ikke gjør det. Bonus; min mor kom med det vanskeligste spørsmålet hun noensinne har spurt meg fordi hun ikke vet. "Hva er en fluffer?" 12
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 (endret) .... Endret 9. desember 2021 av SoWhat?
Chomsky89 Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Biltur med min mor, jeg er 10-11 år. Det gikk en engelsk sang med et fransk refreng ofte på P4 på denne tiden. Jeg fikk refrenget på hjernen å sang det om å om igjen en lengre periode på denne turen. Ettervert spør min mor: vet du hva det betyr? Jeg svarer nei. Da sier hun: Vil du ligge med meg i natt. Sangen er ; Lady Marmalade(versonen med Aguilera,Pink osv) Endret 9. desember 2021 av Chomsky89 2
Rosagodis Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2021 Kom med noe mer morro a.... 😅
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Da jeg gikk inn på kjøkkenet for å vise mamma en topp jeg hadde fått i et Topp blad, til min forskrekkelse å se at pappa tok hun bakfra over kjøkkenbenken Klarte en gang å introdusere meg med feil navn. Var flere til stedet som visste hva jeg het. Ble så flau at jeg direkte snudde i døra og dro hjem Da jeg for litt siden ble informert om at stjernene IKKE er på samme sted på himmelen hver natt, at de glir over himmelen med tiden fordi jorda spinner. Flau over reaksjonen min, så ut som jeg fikk en lyspære over hodet Skulle bade på Kreta, klarte ikke stå imot bølgen og ble skyldt på land uten bikini toppen min. Klarte ikke kave meg på bena mellom bølgene og hadde håret i hele ansiktet og så ingen ting, mens jeg lå toppløs i strandkanten å kava Da jeg ringte kebab sjappa for å bestille mat, men forsto ikke hva han sa. Prøvde spørre gjentatte ganger om han kunne gjenta seg, uten hell i å forstå, så måtte bare legge på til slutt I dag gikk jeg å banket på en vegg og sa «men her er det jo ikke noe stender!» og alle i rommet brøt ut i latter. De var overrasket over at jeg visste hva stender er og de trodde først at jeg satt å banket til naboen, eller bare loka med å banke i veggen Hver gang noen ber meg regne enkle mattestykker, som 4x7 Da jeg hadde besøk, og plutselig gulpa uten forvarsel og samlet det i hendene. De lot som at de ikke så det, men jeg vet de så at det plutselig rant ut av munnen min Da jeg kalte fyren jeg holder på med kallenavnet til hunden min «lille venn», 2 ganger på rad innen en halvtime. Jeg mente jo ikke være nedverdigende. Men hunden min er den eneste jeg har gitt kallenavn i 10 år, så det ligger så automatisk. Men da følte jeg meg passe flau, for han vet jeg kaller hunden min det Da jeg satt i kassa på matbutikken (før smarte systemer som regner for deg) og jeg måtte hode regne da kunden plutselig ville betale mer for å få igjen en hel lapp istedenfor mynt, etter at jeg hadde tastet inn hva kunden først leverte av penger At jeg trodde den gule lille anden til typen var påskepynt, men det var visst et fiskeagn til en fiskestang Da jeg parkerte på E6 og tok på meg refleksvest fordi jeg trodde det brant i motoren, men det var bare damp på panseret. Tok meg 1 time å innse det, ringte til bilverkstedet som måtte forklare meg hva det var En gang jeg ble catcha av sjefen for å gjemme meg på do Ha besøk av en fyr mens jeg samtidig hadde ille IBS plager En gang hvor jeg hadde sex med en fyr, men hadde visst fått mensen og det ble den flekken på madrassen hans Den gangen hvor politiet spurte om personnummeret mitt, men jeg var for full til å huske Hver gang noen spør meg om reg nummer på bilen min De gangene jeg ikke skjønner hvorfor ikke bilen går fremover, når jeg har den i fri (glemt å sette den i gir) Når jeg kjøper 20 propud sjokoladepudding på kiwi De gangene jeg må dele opp handelen og gå inn i butikken 2 ganger, for jeg klarer ikke bære alt (kurven kan ikke taes helt til bilen) En gang hvor jeg datt palleflat av barstolen fordi jeg var full, og vakten sto rett ved siden av generelt alle ganger hvor jeg har mast på vektere ved utesteder At de på Shell vet alt for godt at jeg skal ha burger med bacon, dressing og ekstra ekstra ekstra ost. Aldri noe grønt Anonymkode: 5d4fe...087 19
Sirinna Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 Okay denne vinner jeg: Jeg fikk Facebook ganske sent, 2016 tror jeg, og var nok ikke helt «inni det» det første året. Jeg våknet første nyttårsdag med tidenes bakis, følte meg skamdårlig og karret meg opp i sittende i sengen. Ringte til venninnen min for å snakke om gårsdagen og hun spør om jeg har sjekket Facebook. Joda.. tror du ikke jeg har gått inn og skrevet på veggen til flere svært perifere bekjente av meg noe a la «tusen takk for at du vil være venn med meg på Facebook». ALTSÅ 😳😳😳 Det er ganske utenfor min karakter egentlig, og det er meget mulig noen bøffet tlf min og skrev disse innleggene - men jeg er likefullt rød som en tomat når jeg tenker på det den dag i dag. Hos noen av de ligger disse innleggene der den dag i dag. Hos noen ubesvarte (flaut nok), men hos andre med mange kommentarer hvor de ler osv. Jeg vil dø når jeg tenker på det 😭 14
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 Sirinna skrev (6 minutter siden): Okay denne vinner jeg: Jeg fikk Facebook ganske sent, 2016 tror jeg, og var nok ikke helt «inni det» det første året. Jeg våknet første nyttårsdag med tidenes bakis, følte meg skamdårlig og karret meg opp i sittende i sengen. Ringte til venninnen min for å snakke om gårsdagen og hun spør om jeg har sjekket Facebook. Joda.. tror du ikke jeg har gått inn og skrevet på veggen til flere svært perifere bekjente av meg noe a la «tusen takk for at du vil være venn med meg på Facebook». ALTSÅ 😳😳😳 Det er ganske utenfor min karakter egentlig, og det er meget mulig noen bøffet tlf min og skrev disse innleggene - men jeg er likefullt rød som en tomat når jeg tenker på det den dag i dag. Hos noen av de ligger disse innleggene der den dag i dag. Hos noen ubesvarte (flaut nok), men hos andre med mange kommentarer hvor de ler osv. Jeg vil dø når jeg tenker på det 😭 Dette er nesten en identisk historie jeg har lest her før. Anonymkode: c1991...f96 1
Sirinna Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er nesten en identisk historie jeg har lest her før. Anonymkode: c1991...f96 Jeg har skrevet den en gang før ja ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Sirinna skrev (Akkurat nå): Jeg har skrevet den en gang før ja ☺️ Jeg åså 😄 Anonymkode: c1991...f96
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da jeg gikk inn på kjøkkenet for å vise mamma en topp jeg hadde fått i et Topp blad, til min forskrekkelse å se at pappa tok hun bakfra over kjøkkenbenken Klarte en gang å introdusere meg med feil navn. Var flere til stedet som visste hva jeg het. Ble så flau at jeg direkte snudde i døra og dro hjem Da jeg for litt siden ble informert om at stjernene IKKE er på samme sted på himmelen hver natt, at de glir over himmelen med tiden fordi jorda spinner. Flau over reaksjonen min, så ut som jeg fikk en lyspære over hodet Skulle bade på Kreta, klarte ikke stå imot bølgen og ble skyldt på land uten bikini toppen min. Klarte ikke kave meg på bena mellom bølgene og hadde håret i hele ansiktet og så ingen ting, mens jeg lå toppløs i strandkanten å kava Da jeg ringte kebab sjappa for å bestille mat, men forsto ikke hva han sa. Prøvde spørre gjentatte ganger om han kunne gjenta seg, uten hell i å forstå, så måtte bare legge på til slutt I dag gikk jeg å banket på en vegg og sa «men her er det jo ikke noe stender!» og alle i rommet brøt ut i latter. De var overrasket over at jeg visste hva stender er og de trodde først at jeg satt å banket til naboen, eller bare loka med å banke i veggen Hver gang noen ber meg regne enkle mattestykker, som 4x7 Da jeg hadde besøk, og plutselig gulpa uten forvarsel og samlet det i hendene. De lot som at de ikke så det, men jeg vet de så at det plutselig rant ut av munnen min Da jeg kalte fyren jeg holder på med kallenavnet til hunden min «lille venn», 2 ganger på rad innen en halvtime. Jeg mente jo ikke være nedverdigende. Men hunden min er den eneste jeg har gitt kallenavn i 10 år, så det ligger så automatisk. Men da følte jeg meg passe flau, for han vet jeg kaller hunden min det Da jeg satt i kassa på matbutikken (før smarte systemer som regner for deg) og jeg måtte hode regne da kunden plutselig ville betale mer for å få igjen en hel lapp istedenfor mynt, etter at jeg hadde tastet inn hva kunden først leverte av penger At jeg trodde den gule lille anden til typen var påskepynt, men det var visst et fiskeagn til en fiskestang Da jeg parkerte på E6 og tok på meg refleksvest fordi jeg trodde det brant i motoren, men det var bare damp på panseret. Tok meg 1 time å innse det, ringte til bilverkstedet som måtte forklare meg hva det var En gang jeg ble catcha av sjefen for å gjemme meg på do Ha besøk av en fyr mens jeg samtidig hadde ille IBS plager En gang hvor jeg hadde sex med en fyr, men hadde visst fått mensen og det ble den flekken på madrassen hans Den gangen hvor politiet spurte om personnummeret mitt, men jeg var for full til å huske Hver gang noen spør meg om reg nummer på bilen min De gangene jeg ikke skjønner hvorfor ikke bilen går fremover, når jeg har den i fri (glemt å sette den i gir) Når jeg kjøper 20 propud sjokoladepudding på kiwi De gangene jeg må dele opp handelen og gå inn i butikken 2 ganger, for jeg klarer ikke bære alt (kurven kan ikke taes helt til bilen) En gang hvor jeg datt palleflat av barstolen fordi jeg var full, og vakten sto rett ved siden av generelt alle ganger hvor jeg har mast på vektere ved utesteder At de på Shell vet alt for godt at jeg skal ha burger med bacon, dressing og ekstra ekstra ekstra ost. Aldri noe grønt Anonymkode: 5d4fe...087 Du er den venninnen jeg aldri har truffet i virkeligheten. 🤣 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Det første jeg kommer på er på videregående da jeg måtte nyse og jeg strevde for å holde inne nysen så den ble ganske så lydløs. Problemet var at jeg slappet av i andre enden og den var ikke lydløs... Anonymkode: 167eb...7bb 21
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Da jeg gikk inn på kjøkkenet for å vise mamma en topp jeg hadde fått i et Topp blad, til min forskrekkelse å se at pappa tok hun bakfra over kjøkkenbenken Klarte en gang å introdusere meg med feil navn. Var flere til stedet som visste hva jeg het. Ble så flau at jeg direkte snudde i døra og dro hjem Da jeg for litt siden ble informert om at stjernene IKKE er på samme sted på himmelen hver natt, at de glir over himmelen med tiden fordi jorda spinner. Flau over reaksjonen min, så ut som jeg fikk en lyspære over hodet Skulle bade på Kreta, klarte ikke stå imot bølgen og ble skyldt på land uten bikini toppen min. Klarte ikke kave meg på bena mellom bølgene og hadde håret i hele ansiktet og så ingen ting, mens jeg lå toppløs i strandkanten å kava Da jeg ringte kebab sjappa for å bestille mat, men forsto ikke hva han sa. Prøvde spørre gjentatte ganger om han kunne gjenta seg, uten hell i å forstå, så måtte bare legge på til slutt I dag gikk jeg å banket på en vegg og sa «men her er det jo ikke noe stender!» og alle i rommet brøt ut i latter. De var overrasket over at jeg visste hva stender er og de trodde først at jeg satt å banket til naboen, eller bare loka med å banke i veggen Hver gang noen ber meg regne enkle mattestykker, som 4x7 Da jeg hadde besøk, og plutselig gulpa uten forvarsel og samlet det i hendene. De lot som at de ikke så det, men jeg vet de så at det plutselig rant ut av munnen min Da jeg kalte fyren jeg holder på med kallenavnet til hunden min «lille venn», 2 ganger på rad innen en halvtime. Jeg mente jo ikke være nedverdigende. Men hunden min er den eneste jeg har gitt kallenavn i 10 år, så det ligger så automatisk. Men da følte jeg meg passe flau, for han vet jeg kaller hunden min det Da jeg satt i kassa på matbutikken (før smarte systemer som regner for deg) og jeg måtte hode regne da kunden plutselig ville betale mer for å få igjen en hel lapp istedenfor mynt, etter at jeg hadde tastet inn hva kunden først leverte av penger At jeg trodde den gule lille anden til typen var påskepynt, men det var visst et fiskeagn til en fiskestang Da jeg parkerte på E6 og tok på meg refleksvest fordi jeg trodde det brant i motoren, men det var bare damp på panseret. Tok meg 1 time å innse det, ringte til bilverkstedet som måtte forklare meg hva det var En gang jeg ble catcha av sjefen for å gjemme meg på do Ha besøk av en fyr mens jeg samtidig hadde ille IBS plager En gang hvor jeg hadde sex med en fyr, men hadde visst fått mensen og det ble den flekken på madrassen hans Den gangen hvor politiet spurte om personnummeret mitt, men jeg var for full til å huske Hver gang noen spør meg om reg nummer på bilen min De gangene jeg ikke skjønner hvorfor ikke bilen går fremover, når jeg har den i fri (glemt å sette den i gir) Når jeg kjøper 20 propud sjokoladepudding på kiwi De gangene jeg må dele opp handelen og gå inn i butikken 2 ganger, for jeg klarer ikke bære alt (kurven kan ikke taes helt til bilen) En gang hvor jeg datt palleflat av barstolen fordi jeg var full, og vakten sto rett ved siden av generelt alle ganger hvor jeg har mast på vektere ved utesteder At de på Shell vet alt for godt at jeg skal ha burger med bacon, dressing og ekstra ekstra ekstra ost. Aldri noe grønt Anonymkode: 5d4fe...087 Herregud, jeg ble nesten litt forelsket i deg. Artig! 😄 Anonymkode: b17e8...89d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 SoWhat? skrev (7 timer siden): Du er den venninnen jeg aldri har truffet i virkeligheten. 🤣 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud, jeg ble nesten litt forelsket i deg. Artig! 😄 Anonymkode: b17e8...89d Åååh det varmer ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 5d4fe...087 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 Når jeg var 18 år gammel var jeg på besøk hos ei venninne, hun bodde gåavstand fra hjemmet mitt. Vi var flere hos henne og hadde det hyggelig, vanlig ukedag.. Plutselig fikk jeg veldig vondt i magen og jeg skjønte at jeg har diaré, dette var en periode hvor jeg sleit mye med magen, jeg vet ikke hvorfor. Uansett så sa jeg at nå går jeg hjem, og hun ene ville ta følge. Men ca halvveis hjem MÅTTE JEG så på do, jeg kunne IKKE holde meg lengre. Jeg sa det til hun og måtte bare hoppe bak en busk, dro av buksa - og ut kom det! Har aldri vært så flau før, men hun lovet å aldri si det til noen - noe jeg tror på. Noen dager senere skulle jeg gå samme vei, da var det lyst ute. Selvfølgelig ser jeg at denne busken er i utkanten av en privatbolig!! Jaja.. Må man så må man Anonymkode: 51101...f43 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 Sendte melding til en tidligere lege om å møtes for en kaffe siden jeg var skikkelig forelsket og trodde vi hadde en spesiell kjemi. Fikk ikke noe svar. Anonymkode: 65f29...2be 1
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åååh det varmer ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 5d4fe...087 ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er lærer og jobber på en veldig stor skole med 1500 elever. I storefri hadde jeg inspeksjon, gikk rundt med gul vest og var ganske tydelig. Dessverre gikk jeg litt i min egen verden og gikk rett på en diger søyle som sto midt i hallen. Traff rett på, slo brillene skjeve. Det var flaut. Anonymkode: 4ca22...621 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå