Gå til innhold

I en tid med økende smitte, sender dere barna på alt av forestillinger og samlinger organisert av skolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå i dagene mot jul flere samlinger både på skole, i kirken og samlinger i sentrum, det ser ikke ut til at det blir restriksjoner på dette. Dere andre sender barna på alt som kommer? Da tenker jeg utenom skoletiden men organisert av skolen.

Anonymkode: b8809...1f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor skulle vi ikke det? 

Anonymkode: d3f13...bb5

• Liker 2
Skrevet

Ja

Anonymkode: d374b...033

• Liker 2
Skrevet

Her har skolene avlyst alle planer, så her er det ingenting som skjer. Kommune utenfor Bergen

Anonymkode: 95b72...bf3

• Liker 1
Skrevet

Her er ting som involverer foreldre og andre avlyst, men jeg sender dem på det som fortsatt gjennomføres, ja.

Anonymkode: e7bcd...e0b

• Liker 2
Skrevet

Ja. De skal få leve som normalt så lenge myndighetene tillater det. 

Anonymkode: eafb0...98d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har nå i dagene mot jul flere samlinger både på skole, i kirken og samlinger i sentrum, det ser ikke ut til at det blir restriksjoner på dette. Dere andre sender barna på alt som kommer? Da tenker jeg utenom skoletiden men organisert av skolen.

Anonymkode: b8809...1f3

Alt her er avlyst. Hadde kommunen / skolen ment det var ok ville jeg ikke vært  den kjipe voksne som holdt mitt barn hjemme. Selv har jeg kun 2 nærkontakter, min mann har 3. Vi lar barnet leve mest mulig sosialt.

Skrevet

Her var det planlagt skolegudstjeneste (hele skolen) og en forestilling (trinnet) for foreldre. Begge deler er avlyst. Jeg hadde ellers droppet å sende på skolegudstjenete, men dratt på forestillingen.

Anonymkode: a9495...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...