AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Vi har nå i dagene mot jul flere samlinger både på skole, i kirken og samlinger i sentrum, det ser ikke ut til at det blir restriksjoner på dette. Dere andre sender barna på alt som kommer? Da tenker jeg utenom skoletiden men organisert av skolen. Anonymkode: b8809...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Ja, hvorfor skulle vi ikke det? Anonymkode: d3f13...bb5 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Her har skolene avlyst alle planer, så her er det ingenting som skjer. Kommune utenfor Bergen Anonymkode: 95b72...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Her er ting som involverer foreldre og andre avlyst, men jeg sender dem på det som fortsatt gjennomføres, ja. Anonymkode: e7bcd...e0b 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Ja. De skal få leve som normalt så lenge myndighetene tillater det. Anonymkode: eafb0...98d 1
KvinneguidenBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har nå i dagene mot jul flere samlinger både på skole, i kirken og samlinger i sentrum, det ser ikke ut til at det blir restriksjoner på dette. Dere andre sender barna på alt som kommer? Da tenker jeg utenom skoletiden men organisert av skolen. Anonymkode: b8809...1f3 Alt her er avlyst. Hadde kommunen / skolen ment det var ok ville jeg ikke vært den kjipe voksne som holdt mitt barn hjemme. Selv har jeg kun 2 nærkontakter, min mann har 3. Vi lar barnet leve mest mulig sosialt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Her var det planlagt skolegudstjeneste (hele skolen) og en forestilling (trinnet) for foreldre. Begge deler er avlyst. Jeg hadde ellers droppet å sende på skolegudstjenete, men dratt på forestillingen. Anonymkode: a9495...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå