AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor det er kvinnene som får refs i denne markedsverdi saken som går på bare utseendet! Jeg er bifil kvinne på 31 så søker da begge kjønn på Tinder. Menn på 30+ er MYE styggere enn kvinner på 30+ og forskjellen på menn i 25-27 års alderen og menn i 35-40 års alderen er så stor at jeg direkte GRUER meg til å bli eldre og jevnaldrende menn har mistet håret, fått ølmage, slapp og grov hud, ringer under øynene og rynker som en femtiåring når de er 34! Kvinner er jo MYE bedre til å ta vare på seg selv og utseendet og en kvinne på 35 kan være like vakker som en på 25, mens en mann på 35 er sånn at jeg ser på bildene av de og lurer på om noen i det hele tatt klarer og evner å tiltrekkes dem! Får sikkert masse pepper nå men jeg syns det er veldig tydelig at den debatten om hvordan kvinners utseende forfaller hører mye mere hjemme å ta om menns utseende! Hengeballer, skrukkepikk, økt svette, mindre hårvekst, skallethet, muskelsvinn, mye mer rynker enn jevnaldrende kvinner fordi menn ikke bruker solkrem osv... Nei takk! Unge menn i 25-28 års alderen er mye kjekkere, har bedre kropp og tar vare på seg selv så jeg velger heller de enn en på 30+ som ikke finnes attraktiv (kanskje 1 av 400) Anonymkode: 2fed4...585 24
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Tror det har mye med gener og gjøre, og også hvordan man tar vare på seg selv. Men det er klart at man man mister hår og har bestefarskjegg i tidlig alder så ser man ikke akkurat ung ut. Anonymkode: 7f891...426 2
Gjest Adobyen Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Fikk seg en riktig god latter her 😂👍 Jeg tenker nok at det med skjønnhet og forfall er likt fordelt, og hva så? Bak en stygg fasade kan det være en vakker sjel. Gode mennesker vurderes ikke etter utvendig glans og glitter. Endret 9. desember 2021 av Adobyen
Gjest Evelynita Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Jeg syns ikke det handler om kjønn. Det er genene til hver enkelt person og hvor mye effort man selv legger inn. Stygge og pene folk finnes i alle aldre.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Blir direkte flau av å kalle meg kvinne når du kommer med slike utsagn. Prøver du å si at vi kvinner er så mye bedre enn menn? Alt som står i fokus er utseende. Det er faen ikke rart at menn havner i incels miljøer, når andre kvinner setter kravene sine så høyt. Anonymkode: 0e4c6...105 14
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Unge menn i 25-28 års alderen er mye kjekkere, har bedre kropp og tar vare på seg selv så jeg velger heller de enn en på 30+ som ikke finnes attraktiv (kanskje 1 av 400) Anonymkode: 2fed4...585 Ok. Anonymkode: 979d2...510
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Hvordan noen klare å "kåre en vinner" på noe sånt er bare ubegripelig for meg, med tanke på hvor mange mennesker som finnes på jorden, og hvor ulike vi alle er. Men noen har vel tilgang til en fasit som kun er forbeholdt noen få, ser det ut til. Anonymkode: 979d2...510 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Nja... uenig. Som en som jobber ute mye blant mennesker i alle former og aldere så synes jeg begge kjønn forfaller veldig likt. Men kvinner er stort sett flinkere til å ta vare på seg selv både i fysikk og klær, der er jeg enig. Her kunne mange menn gjort en bedre innsats. Men at det er så ille som du påstår det synes jeg ikke. Dessuten representerer ikke tinder virkeligheten spesielt godt. En kvinne kan godt finne på å ta 1000 selfies før hun finner et godt bilde. Sminke seg og finne den mest flatterende lyssettingen. En mann tar kanskje bare et bilde, legger det ut og håper på det beste. Anonymkode: a129d...37b 6
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir direkte flau av å kalle meg kvinne når du kommer med slike utsagn. Prøver du å si at vi kvinner er så mye bedre enn menn? Alt som står i fokus er utseende. Det er faen ikke rart at menn havner i incels miljøer, når andre kvinner setter kravene sine så høyt. Anonymkode: 0e4c6...105 Jeg blir direkte flau over å tilhøre menneskeheten jeg, når jeg leser sånt. Blir jo sittende sånn 😳 i fem minutter før en får samlet seg . Jez. Her inne skal man lese mye rart. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 1 minutt siden, SoWhat? said: Jeg blir direkte flau over å tilhøre menneskeheten jeg, når jeg leser sånt. Blir jo sittende sånn 😳 i fem minutter før en får samlet seg . Jez. Her inne skal man lese mye rart. Med tanke på at vi sitter på KG så regner jeg med det er mange innlegg du reagerer slik på? Det er ganske mange tapte 5-minuttere i løpet av en dag. 😮 Anonymkode: 979d2...510 2
likestilling Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det er kvinnene som får refs i denne markedsverdi saken som går på bare utseendet! Jeg er bifil kvinne på 31 så søker da begge kjønn på Tinder. Menn på 30+ er MYE styggere enn kvinner på 30+ og forskjellen på menn i 25-27 års alderen og menn i 35-40 års alderen er så stor at jeg direkte GRUER meg til å bli eldre og jevnaldrende menn har mistet håret, fått ølmage, slapp og grov hud, ringer under øynene og rynker som en femtiåring når de er 34! Kvinner er jo MYE bedre til å ta vare på seg selv og utseendet og en kvinne på 35 kan være like vakker som en på 25, mens en mann på 35 er sånn at jeg ser på bildene av de og lurer på om noen i det hele tatt klarer og evner å tiltrekkes dem! Får sikkert masse pepper nå men jeg syns det er veldig tydelig at den debatten om hvordan kvinners utseende forfaller hører mye mere hjemme å ta om menns utseende! Hengeballer, skrukkepikk, økt svette, mindre hårvekst, skallethet, muskelsvinn, mye mer rynker enn jevnaldrende kvinner fordi menn ikke bruker solkrem osv... Nei takk! Unge menn i 25-28 års alderen er mye kjekkere, har bedre kropp og tar vare på seg selv så jeg velger heller de enn en på 30+ som ikke finnes attraktiv (kanskje 1 av 400) Anonymkode: 2fed4...585 Tinder er jo helt latterlig, mange jenter der bruker bare snapchat-filter på alt. Jeg holder meg godt Kjenner andre menn på 30+ som holder seg godt også. Stram hud og ingen rynker og massevis av hår, og ingen ølmage. 1
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med tanke på at vi sitter på KG så regner jeg med det er mange innlegg du reagerer slik på? Det er ganske mange tapte 5-minuttere i løpet av en dag. 😮 Anonymkode: 979d2...510 Det var litt sånn småsjokkartet å komme hit igjen, men jeg engasjerer meg stort sett i tråder hvor det ser ut til at folk har normal iq. Jeg får litt hakeslipp iblant, men ikke så ofte. Et par 5-minutters i døgnet. Sånn gjennomsnittlig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 likestilling skrev (2 minutter siden): Tinder er jo helt latterlig, mange jenter der bruker bare snapchat-filter på alt. Jeg holder meg godt Kjenner andre menn på 30+ som holder seg godt også. Stram hud og ingen rynker og massevis av hår, og ingen ølmage. Som kvinne kjenner jeg igjen om filter er brukt eller ikke altså 😅 Og jeg måler ikke med kvinnene som bare har close up poserings selfier og velger et av hundre knips, de damene sveipes vekk. Men ser på de kvinnene som har naturlige bilder tatt av andre. Grunnen til at jeg legger så godt merke til hvordan menn på 30+ er seriøst hundre ganger styggere enn kvinner på 30+ er fordi jeg kan sveipe i evigheter uten å finne en attraktiv mann når jeg søker i den aldersgruppen men finner masse attraktive damer! Men så fort jeg senker alderssøket til 25 år da kommer alle de pene og tiltrekkende mennene opp også! Kan umulig bare være meg som ser dette! Anonymkode: 2fed4...585 8
Lee Jones Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er mann og er enig at kvinner stort sett ser bedre ut enn jevnaldrende menn. Uansett så tror jeg det er mange troll som starter slike markedsverdi-tråder. Er vi ikke ferdig med dette. Om ts ikke er et troll så er hun i alle fall ikke bifil. 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Blir direkte flau av å kalle meg kvinne når du kommer med slike utsagn. Prøver du å si at vi kvinner er så mye bedre enn menn? Alt som står i fokus er utseende. Det er faen ikke rart at menn havner i incels miljøer, når andre kvinner setter kravene sine så høyt. Anonymkode: 0e4c6...105 Jeg tror ikke noe på at du er kvinne jeg. Du er vel en av incelkarene selv! Ja jeg sier at jeg syns kvinner på 30+ holder seg MYE bedre enn menn på 30+ og at jeg ikke skjønner ikke hvorfor det er kvinnene som får refs i denne markedsverdi saken som går på bare utseendet når det strengt talt forfaller mye værre hos menn! Er det virkelig sånn at menn er tillatt å aldre og kvinner ikke siden det bare er kvinners aldrende utseende som er tatt opp som et problem og som gir lav markedsverdi i denne markedsverdi debatten? Er det ingen som tør å si sannheten om menn fordi det vil ikke menn høre? Anonymkode: 2fed4...585 5
NewStart87 Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 Jeg syntes det er mange flotte menn i min alder og oppover! 6
likestilling Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som kvinne kjenner jeg igjen om filter er brukt eller ikke altså 😅 Og jeg måler ikke med kvinnene som bare har close up poserings selfier og velger et av hundre knips, de damene sveipes vekk. Men ser på de kvinnene som har naturlige bilder tatt av andre. Grunnen til at jeg legger så godt merke til hvordan menn på 30+ er seriøst hundre ganger styggere enn kvinner på 30+ er fordi jeg kan sveipe i evigheter uten å finne en attraktiv mann når jeg søker i den aldersgruppen men finner masse attraktive damer! Men så fort jeg senker alderssøket til 25 år da kommer alle de pene og tiltrekkende mennene opp også! Kan umulig bare være meg som ser dette! Anonymkode: 2fed4...585 Kanskje vi bare er dårligere på bilder? Det er jo noe jeg vet selv; jeg har ikke mange bilder tatt av andre... Vi har kanskje litt å lære der, men jeg tror ikke det er så vanlig at single menn har "fotosessions" med kamerater. Jeg vet at jenter gjør det... Jeg synes ofte ikke utseendet/sjarm kommer frem før man enten ser dem i virkeligheten eller på video. Det er ikke sjelden jeg tenker at en jente/kvinne var mye penere på bilder enn i virkeligheten... 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 Lee Jones skrev (2 minutter siden): Jeg er mann og er enig at kvinner stort sett ser bedre ut enn jevnaldrende menn. Uansett så tror jeg det er mange troll som starter slike markedsverdi-tråder. Er vi ikke ferdig med dette. Om ts ikke er et troll så er hun i alle fall ikke bifil. Jeg har til og med flere venninner som sier jeg er heldig som er bifil og at de også ville vært bifil om de kunne fordi damer er så mye penere enn menn i vår alder 😉 Anonymkode: 2fed4...585
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 likestilling skrev (Akkurat nå): Kanskje vi bare er dårligere på bilder? Det er jo noe jeg vet selv; jeg har ikke mange bilder tatt av andre... Vi har kanskje litt å lære der, men jeg tror ikke det er så vanlig at single menn har "fotosessions" med kamerater. Jeg vet at jenter gjør det... Jeg synes ofte ikke utseendet/sjarm kommer frem før man enten ser dem i virkeligheten eller på video. Det er ikke sjelden jeg tenker at en jente/kvinne var mye penere på bilder enn i virkeligheten... Joda menn er sikkert litt dårligere på bilder men jeg bruker jo øya når jeg er ute å går, handler, spiser, teater, kino, byen osv også. Sjarmen og personligheten vil alltid veie tyngre enn utseendet uansett kjønn syns jeg men nå snakker jeg om hvordan jeg syns det er uforståelig at det bare er kvinners utseende som det skrives så mye om som forfaller så fælt når menns utseendet forfaller MYE mer på kortere tid. En goood del menn på 40 ser ut som 55 og menn på 31 ser ut som 38-40, mens kvinner i den alderen ser nesten alltid ut som sin alder eller litt yngre! Er min mening! Anonymkode: 2fed4...585 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 Utseende på menn endrer dems markedsverdi også. For meg på 31 som blir tatt for å være 26-27 så tiltrekkes jeg virkelig ikke menn på 30+ hvertfall ikke menn som nærmer seg 40. Grøss og gru håper jeg aldri blir så gammel og må ha en så gammel mann! Da er nok heller dame jeg går for eller heller singel enn å være med noen så utiltrekkende..! Anonymkode: 2fed4...585 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå