AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har en haug med gamle bøker fra TL-klubben og penny-klubben fra 90-tallet og tidlig 2000. Er dette noe som folk vil kjøpe, eller skal jeg bare gi de bort? Hva hadde du gjort, og om du hadde solgt de - hvor mye per bok? 10 kr? Anonymkode: 8ea9c...069
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Prøv deg på hbo 100kr (ish) solgt samlet om du har en god mengde med interessante titler for en yngre lesehest. Ellers bare gi bort. Når man går ned på 10kr boken kan den like greit gis bort. Anonymkode: 57a82...86b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Nei dette får du ikke en krone for. Ser penny bøker i gi bort esker og søppel containere rett som det er. Kanskje et loppemarked vil ha de men også der blir de ikke solgt Anonymkode: ebf13...28d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Eneste du kanskje kan prøve å selge er om du har alle eksemplarer i kronologisk rekkefølge pent brukt og selger alle samlet til en samler. Men disse bøkene har vært så lette å få tak i så samlere har nok alt fra før.. Anonymkode: ebf13...28d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Det er ikke mangel på de bøkene, så jeg hadde nok ikke tatt meg bryet med å selge. Unntaket er hele serier, det kan du jo prøve å ta HBO 0,- for feks. Anonymkode: fbbca...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå