Gå til innhold

Ser du på deg selv som pen, gjennomsnittelig eller stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomsnittlig minus. alltid vært. 

Anonymkode: 8ab9b...ae4

Skrevet

På en god dag føler jeg med gjennomsnittlig, på en dårlig dag føler jeg meg stygg. Aldri i hele mitt liv følt meg pen, kan heller ikke tenke meg at noen der ute oppfatter meg som pen.

Anonymkode: 13e97...b76

Skrevet

Hva har det å si? Sånn helt seriøst. Hva har det å si? 

Utseendet er her og nå..veldig dumt om folkene rundt meg har valgt meg pga utseendet - når utseendet mitt forandrer seg hver eneste dag. 

• Liker 2
Skrevet

Tja, hvordan skal man vurdere seg selv når man er midt i 50-åra, tro? Ganske gjennomsnittlig, vil jeg tro, når jeg sammenlikner meg med jevnaldrende. Da jeg var ung, og fram til sånn 40-45, gikk jeg for å være pen. Fikk i hvert fall høre det mye, og har alltid hatt "draget". Ser jo at det har skjedd ting etter jeg fylte 50, men holder meg ganske godt for alderen. Så ja, jeg er helt ok :) 

Skrevet
loveli skrev (11 timer siden):

Jeg får veldig ulike tilbakemeldinger og signaler.

Eller, har vel aldri fått høre at jeg er stygg i voksen alder, men har fått høre at jeg er pen. Samtidig har jeg aldri hatt sjans på de pene status-mannfolka. Bortsett fra noen pene menn (uten status), innimellom alle de normale mannfolka som har vist interesse. Disse vakre mennene har ikke like ofte sagt at jeg er pen, det er det de normale mannfolka som har sagt mest. Og noen venninner, men hallo..., det teller jo ikke. 🤣

Noen av de normale mennene har sagt at de aldri trodde de hadde sjans på sånne som meg. Men jeg vet også at mannfolk sier hva som helst til damer, så jeg tar det ikke akkurat til meg. 😅 

Men jeg får ofte god hjelp av mannfolk når jeg spør dem om noe. Jeg får gratis ting i butikker, mannfolk holder døren opp for meg og smiler veldig ofte til meg når jeg føler det er litt unaturlig og jeg blir ille berørt av det. Jeg har dog lært meg hvordan jeg skal være rundt mannfolk for å få de interessert og tror jeg har en god utstråling. Dét har jeg fått høre veldig mange ganger fra mange ulike folk og jeg får lett venner (hvis jeg vil).

Jeg er også en som ikke tror på komplimenter, jeg vil ikke ha det da jeg føler det bare blir smisking...

Sliter med selvtilliten etter mobbing i barne og ungdomsårene og utfordrende hjemmesituasjon. Synes selv jeg er ganske så stygg og finner feil og mangler i hele trynet mitt og føler jeg ser ut som et stygt ekorn som har fylt kinnene med nøtter... 🤣 Jeg er fornøyd med øyenfargen og at jeg har naturlig helt hvite tenner med OK tannstilling. Men har vurdert regulering for å gjøre de perfekte slik at jeg hvertfall har noe jeg liker. 🤣 En fotograf som ville ta bilder av meg til en utstilling sa at jeg har god harmoni i ansiktet og rene trekk, men jeg tror han bare sa det for å få meg til å føle meg bra, jeg har IKKE det føler jeg. 🤣 

Jeg tror jeg er stygg +, eller normal -? Hvertfall om jeg skal dømme selv. Signaler fra menn er ulike, men så er det jo slik at folk liker forskjellig, finnes ingen fasit. 🤗

Eh... Du er pen. Hvis ikke, så er jeg Gollum.

Anonymkode: ab6b3...6a5

Skrevet

Jeg vet ikke jeg :sjenert:  Jeg har ingen formening  heller. 

Skrevet

Normal pen, og bruker sminke ca 2 ganger i året. Hadde jeg giddet kunne jeg sikkert ha sminket meg opp et par hakk. 

Anonymkode: 3b0bc...298

Skrevet

Jeg er ansett som pen. Men syns ikke selv jeg er det uten sminke.  Så vanlig ut som unge og blomstret på videregående.  Er høy, slank og har litt unorske trekk med høye kinnbein, og litt smale øyne. 

Anonymkode: 86648...2f2

Skrevet
11 hours ago, Vera said:

Hva har det å si? Sånn helt seriøst. Hva har det å si? 

Lett for deg å si, men jeg kan fortelle deg hva konsekvensen er for menn: Kan ikke få kjæreste, kan ikke få barn. Utseendet er faktisk ikke en ubetydelig ting. For jenter er konsekvensen av et lite populært utseende bare at de får færre følgere på Instagram, så her er jeg enig 🙂

Jeg er altså mann, og uattraktiv. Stygg er ikke et ord jeg bruker om meg selv da. Men jeg har ikke et utseende noen liker, så jeg er jo det motsatte av kjekk. Siden ingen synes jeg er kjekk så er jeg vel en 0 på skalaen 😱 I hvertfall da jeg var yngre, nå tror jeg at jeg har klatret litt. Hvis det fortsetter så kanskje jeg blir ettertraktet som pensjonist

Anonymkode: ff020...c4e

Skrevet

Litt over gjennomsnittet. Har aldri brukt sminke, så huden holder seg bra. Har også mørke øyenbryn og lange vipper, så trenger ikke ekstra markering der liksom. 
Har lagt på meg litt etter svangerskap, men det er på vei ned igjen nå. For en eller grunn har jeg plutselig begynt å få ekstra oppmerksomhet fra menn de siste mnd, så kanskje jeg har fått en ny slags utstråling eller no:P 

Anonymkode: 62125...892

Skrevet

Stygg, pga. overvekt. I utgangspunktet syns jeg at jeg er normal. 

Anonymkode: 681db...d1f

• Liker 1
Skrevet

Gjennomsnittlig her. Har nok mine gode dager, og har gjennom livet alltid fått respons og vært sammen med noen som var bedre enn meg, så mulig jeg undervurderer meg litt. Enten det eller så har disse andre dårlig smak ;) 

Anonymkode: 5969b...1f2

• Liker 2
Skrevet

Ansiktspen, men etter at jeg har lagt på meg 10 kg er jeg bare litt penere enn gjennomsnittet.

Skal ned i vekt i 2022 og bli nydelig igjen🥲

Anonymkode: 7edb1...a19

Skrevet

Gjennomsnittlig. Muligens usynlig. 

• Liker 2
Skrevet

Mann; Har aldri følt meg veldig pen/kjekk, men for ca 10-20 år siden, når jeg var yngre,  kunne de beste damene som jeg følte var "out of my league" nesten bli forelsket i meg. Dvs at de prøvde seg over lengre tid uten å gi opp. Jeg var i et forhold, så jeg var tilbakeholden. Jeg forsto aldri hva de så i meg...

Idag, med litt mindre hår og litt ute av form, føler jeg meg under snittet. Hjemmekontor hjelper heller ikke psyken...

Anonymkode: d58db...4b7

Annonse
Skrevet

Normal . 

Anonymkode: cbd8a...18b

Skrevet

Regner meg selv som pen. Ikke en 10/10, men en 7er når jeg er usminket og ikke stelt. Kan komme meg opp på en 8 på en god dag. Dette er basert på hva andre har sagt opp igjennom og hva jeg ser selv. Fin kropp, symmetrisk ansikt, store øyne, langt blondt hår. Men dette forsvinner vel sakte men sikkert, er bikket 35 år nå.

Anonymkode: e69fa...9f2

Skrevet

Gjennomsnittlig + :fnise: Neida, jeg vet jeg blir sett på som over gjennomsnittet pen, men det er ikke lett å se eller innse selv. Selvtillitten har vært på bånn etter mye kritikk fra voksne omsorgspersoner i barndom og tenårene, så har slitt veldig, veldig med selvbilde. Det er ikke så lett å bygge god selvfølelse når andre har vært veldig flink til å påpeke feil og mangler hele tiden 😅 Det har bedret seg mye det siste året, jeg har fått bedre selvtillitt og mer bein i nesa, tør endelig å ta litt mer plass 😁 Og kan endelig si at jo, jeg er pen. 

Skrevet

Litt over gjennomsnittet. Når jeg var yngre fikk jeg enormt med oppmerksomhet av menn, var veldig slitsom. Fikk tilbud om å bli modell av to byråer, et av de var en av de største i verden. Med litt mer flesk på kroppen, litt rynker og lite sminke så er det sånn passe med oppmerksomhet, men er fornøyd selv, stort sett 😅

Men jeg synes det er viktig å ta med at personlighet kan gjøre så innmari mye med utseende, på godt og vondt. 

Anonymkode: 9686d...f5d

Skrevet

Over snittet kjekk. Heldigvis er jeg høy, det hjelper veldig.

Men håret begynner å bli tynt, og har fått en covid-mage som jeg må få bort.

Det sagt, så vet jeg med meg selv at jeg har en tendens til å overdrive egne evner. Har medfødt ekstremt god selvtillit, og må av og til ta meg selv i kragen og jekke meg ned litt.

Jeg er en 7/10. Hadde jeg vært slankere, og ikke hatt hårtap hadde jeg vært 9/10.

Anonymkode: 266c8...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...