Gå til innhold

Ser du på deg selv som pen, gjennomsnittelig eller stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på meg selv som helt normal. På gode dager ser jeg på meg selv som pen, og på dårlige dager er jeg verdens styggeste. 

Hva med dere? 

Er lov å lufte sine tanker, om det er behov. 

Anonymkode: 953ae...910

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns også at det er interessant at noen der ute ser på meg som verdens vakreste, mens andre ser på meg som verdens styggeste. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes jeg var veldig fin før men jeg synes ikke jeg er det nå som jeg har økt i vekt etter svangerskap.

Anonymkode: a2236...67c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mann, ser på meg selv som gjennomsnittlig, men det meste tyder på at jeg er under. Direkte stygg vet jeg at jeg ikke er, da hadde jeg neppe hatt kjæreste eller sexpartnere tidligere.

Endret av Anonymburker
Skrevet

Litt under snittet. Kan sminke meg til gjennomsnittlig vil jeg si.  Har fine kinnben og OK ansiktsform. Men lave bryn og litt tunge øyelokk kombinert med strekmunn gir meg fort et surt eller slitent uttrykk. Skulle ønske jeg var penere. 

Anonymkode: b28fd...0b6

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har lavere kroppsvekt ser jeg på meg selv som veldig digg og vakker. Nå som jeg veier mer ser jeg på meg selv som kjempepen men kanskje for spesielt interesserte.

Ser alltid meg selv som kul, karismatisk, smart og morsom, og det er hovedkilden til selvtilliten min.

Anonymkode: 2c14d...b3d

• Liker 2
Skrevet

Pen.

Anonymkode: 4be98...800

Skrevet

Før var jeg veldig pen, så ble jeg alvorlig syk i 4 år, og nå er jeg gjennomsnittlig minus. Fikk grå hud, rynker, merkelig nok styggere hår og bare et generelt sett slapt utseende. 

Anonymkode: f5425...884

Skrevet

Pen. Har alltid fått høre jeg er en klassisk skjønnhet og ligner på ei dokke.
Men nå er jeg 40 og fått litt rynker ved øynene. Øynene har blitt litt tyngre opp også

Anonymkode: 4b493...3c5

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Jeg synes det er litt vanskelig å vurdere meg selv. Det varierer litt hva jeg synes, men jeg vet at jeg ikke er pen. Tror jeg er litt under gjennomsnittet, men sminker jeg meg litt og ordner meg så kan jeg føle meg bra selv om jeg ikke har utseendet med meg. 

Endret av AprilRyan
Skrevet

Jeg er rådeilig! 

Anonymkode: 1f533...c0e

• Liker 3
Skrevet

Jeg er også ganske stygg. 

Anonymkode: 1e8b9...138

• Liker 3
Skrevet

Det er vanskelig å vurdere, særlig fordi jeg er mann. 2/10 om jeg skal dømme etter (mangel på) nettdatingsuksess, men kan egentlig ikke skjønne at jeg skal være under snittet. Har også et veldig pent barn, og en god del trekk er jo beviselig fra meg.

Anonymkode: 19670...a9d

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser på meg selv som helt normal. På gode dager ser jeg på meg selv som pen, og på dårlige dager er jeg verdens styggeste. 

Hva med dere? 

Er lov å lufte sine tanker, om det er behov. 

Jeg tenker helt likt om meg selv. Får endel oppmerksomhet for utseende, men jeg tenker ofte at de skulle bare sett hvordan jeg ser ut når jeg er trøtt og lat hjemme med ustelt hår, uten sminke og i slitte klær. Ikke en sjel ville snudd seg da. Jeg kan liksom "slå på" det attraktive i meg, på et vis, sånn når man retter ryggen og smiler litt ekstra og gjerne tar på seg en chill men selvsikker energi. Merker blikkene med en gang. 

Anonymkode: c06db...362

• Liker 3
Skrevet

Jeg var normal til stygg som barn, så ble jeg pen fra midten av tenårene og til rundt 35 år, da ble jeg syk, og eldre, nå er jeg gjennomsnittlig. 

Alt har egentlig vært helt greit. Det største sjokket var å gå fra ikke pen til pen. Det var vanskelig en stund. 

Jeg har alltid hatt det bra sosialt og tro på meg selv uavhengig av "fase" av dette.

Tror egentlig det er en fordel å ha vært ulikt egentlig. Hadde jeg vært på samme "nivå" utseendemessig hele livet er det mye jeg ikke ville forstått.

Anonymkode: 2a2e6...1d9

• Liker 2
Skrevet

Har fått høre at jeg er veldig søt og har snille øyne. Har litt bollekinn og store åpne øyne. Litt kjedelig å føle seg skikkelig babyface når man har bikket 25.😅

Anonymkode: c155a...9d3

Skrevet

Pen 😊

Anonymkode: 958bd...4de

Skrevet

Stygg. Har vært alene hele livet, så det er vanskelig å tro noe annet, selv om ikke utseende er alt, naturligvis.

Anonymkode: ebc65...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...