Gå til innhold

Ubehag under sex😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Underveis i sexen kjenner jeg et ubehagelig trykk/press kanskje på urinblæren? Som gjør at jeg får en sterk trang til å tisse, men det hjelper heller ikke å gå på do å det kommer heller ikke noe urin ut når jeg avbryter sexen for å tisse, er like ubehagelig etterpå. Dette plager meg noe voldsomt. Jeg tisser alltid før og etter sex. Noen som har samme problem? Har ikke alltid hatt dette problemet men han jeg driver på med nå, å et par andre partnere tidligere. Hva kan man gjøre?

Anonymkode: 13c67...72a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nytter heller ikke å ta pause under sexen, like ubehagelig når vi prøver igjen etter en pause😔 ts

Skrevet

Han treffer nok G-punktet ditt. Det er ikke så uvanlig, men du er nok ikke klar for det. Du får justere litt vinkler. 👍

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 time siden):

Han treffer nok G-punktet ditt. Det er ikke så uvanlig, men du er nok ikke klar for det. Du får justere litt vinkler. 👍

Joda, er nok bare en uvant følelse. La det stå til, plutselig kommer eller squirter du 😊

Anonymkode: cdb42...fc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Joda, er nok bare en uvant følelse. La det stå til, plutselig kommer eller squirter du 😊

Tviler på det, det er skikkelig ubehagelig/ekkelt og klarer verken nyte eller slappe av å er så langt i fra å komme du kan tenke deg. Skikkelig frustrerende. Har prøvd både å knipe under penetrering og slappe av, er like jævlig og ingenting nytter. Jeg er kåt på fyren, men sexen blir helt ødelagt pga dette..

Skrevet

Du er nok ikke forelsket da og ikke hengiven til mannen. Da blir sexen ræva og.

Anonymkode: 225d4...731

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tviler på det, det er skikkelig ubehagelig/ekkelt og klarer verken nyte eller slappe av å er så langt i fra å komme du kan tenke deg. Skikkelig frustrerende. Har prøvd både å knipe under penetrering og slappe av, er like jævlig og ingenting nytter. Jeg er kåt på fyren, men sexen blir helt ødelagt pga dette..

Hvor lenge har du fortsatt da, etter at du kjenner følelsen? Kan ta noen minutter før det gir seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er nok ikke forelsket da og ikke hengiven til mannen. Da blir sexen ræva og.

Anonymkode: 225d4...731

Jeg er helt på tuppa etter fyren, så det er ikke tilfelle. Jeg er ekstremt frigjort seksuelt, har ingen sperrer å har ikke problemer med å vise det heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor lenge har du fortsatt da, etter at du kjenner følelsen? Kan ta noen minutter før det gir seg.

Har fortsatt en god stund, men det er rett og slett så jævlig ubehagelig at jeg bare må avslutte. Har prøvd pauser men det nytter ikke.. Kjennes ut som å ha sex med urinveisinfeksjon, for di av dere som har hatt uvi vet hvor sykt ubehagelig den følelsen er.

Skrevet

Har du prøvd å ta det opp med legen?

Skrevet

Hadde nok tatt meg en tur til gyn om det fortsetter. 

Anonymkode: 80774...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...