AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #21 Del Skrevet 9. desember 2021 Min bestefar fikk seg ny dame da han var 71 år. Hun var 83 år. Det er enkel for meg å drite i hele debatten om markedsverdi, når jeg har opplevd det vanvittig lykkelige gamle paret. Anonymkode: 646a9...586 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #22 Del Skrevet 9. desember 2021 Er hun aktiv i sengen og flink til å lage middag så er hun absolutt noe å satse på. Om hun ikke har barn er det et stort pluss. Anonymkode: 49cb9...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #23 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg ønsker ikke en mann på 60 år. Noen og 50 gjerne. Anonymkode: acfed...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2021 #24 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så si bedømmer en dame som uinteressant bare pga alder? Anonymkode: acfed...c06 Nei, uinteressant er ikke det samme som å bedømme... Jeg skrev at alderen passet bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #25 Del Skrevet 10. desember 2021 Bamseklemmer skrev (16 minutter siden): Nei, uinteressant er ikke det samme som å bedømme... Jeg skrev at alderen passet bra. Du sier at dama er uinteressant pga alder. Gjorde du ikke? Anonymkode: acfed...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. desember 2021 #26 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sier at dama er uinteressant pga alder. Gjorde du ikke? Anonymkode: acfed...c06 Nei, ikke pga av alder... Du er uinteressant fordi du sier ingenting om deg selv, annet enn alderen din. Det er når du skriver litt om deg selv interessen kommer... skjønner du? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #27 Del Skrevet 10. desember 2021 Ei dame på 47 er like uinteressant som en mann på 47 ! Og igjen er en dame på 27 like uinteressant som en mann på 27! Alder er alder, men kjemi er kjemi- er den som teller! Anonymkode: 47e48...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 10. desember 2021 #28 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 22.05): Tenker da som kjæreste og partner? Anonymkode: acfed...c06 Nei, en dame på 47 kan absolutt være interessant som kjæreste og partner. Det er iallfall ikke alderen hennes som gjør at hun ikke er interessant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #29 Del Skrevet 10. desember 2021 Bamseklemmer skrev (17 minutter siden): Nei, ikke pga av alder... Du er uinteressant fordi du sier ingenting om deg selv, annet enn alderen din. Det er når du skriver litt om deg selv interessen kommer... skjønner du? Ok. Skjønner. Får inntrykk av at de fleste menn liker yngre damer. Anonymkode: acfed...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. desember 2021 #30 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. Skjønner. Får inntrykk av at de fleste menn liker yngre damer. Anonymkode: acfed...c06 Neida, jeg liker kvinner på min egen alder. Vi har så mye til felles, lett å prate med fordi vi har vokst opp i samme tidsalder. Og jeg vil helst ha en kvinne som ler av at, vi begynner å bli grå i håret.. og ser på rynker som noe vakkert.. glad på vegne av andres barn.. vi styrker hverandre og gjør oss bekymringsfrie.. Øhh, jeg stopper der, fordi jeg beskriver drømmedama mi som ikke finnes... M50 Så om du er 47 år må du ikke tro at alle menn liker yngre damer. Da beviser du egentlig bare missunnelse på den yngre damen. Tenk heller på at du er gullegod som du er, la ansiktet ditt utstråle positivitet og selvsikkerhet. Det er så fordømt sexy, og da gjør du deg meget interessant... Til oppmuntring ser jeg ofte på denne, tenk litt på den😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #31 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok. Skjønner. Får inntrykk av at de fleste menn liker yngre damer. Anonymkode: acfed...c06 De fleste liker nok best mennesker de passer mentalt sammen med. Det er nok en del mentalt umodne menn, og seksualiserte menn, som foretrekker yngre kvinner, men alle menn jeg kjenner som ble enkemann eller singel som godt voksen vil ha kvinne på omtrent samme alder og fase i livet. Det er livspartner de vil ha. Ikke bare sengekos. Jeg tenker at det ikke er noe problem med de menn som jakter på langt yngre damer. De vil ikke du ha heller, så problemet er dermed løst. Å finne sin match er alltid utfordrende, men det er mange menn som gjerne vil ha en kvinne på din alder. Anonymkode: 330dc...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 10. desember 2021 #32 Del Skrevet 10. desember 2021 Sitat Ei dame på 47 år er hun uinteressant? Generelt ikke, og aldri utelukkende fordi hun er 47. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #33 Del Skrevet 10. desember 2021 Hadde vært aktuell hvis jeg var 65+ 🙂 Anonymkode: dbc99...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #34 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde vært aktuell hvis jeg var 65+ 🙂 Anonymkode: dbc99...7f7 Det sier mest om deg. Nei, takk til en som er 20 år eldre enn meg! Er heller alene enn å vært med en på min fars alder! Anonymkode: acfed...c06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 10. desember 2021 #35 Del Skrevet 10. desember 2021 Er det et lurespørsmål? Selvfølgelig kan en kvinne på 47 være interessant som kjæreste og partner. Først og fremst for menn på sin egen alder hvis det gjelder langvarig forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #36 Del Skrevet 10. desember 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Skjønner. Får inntrykk av at de fleste menn liker yngre damer. Anonymkode: acfed...c06 Og de fleste kvinner liker eldre menn. Litt kjipt for eldre damer og unge menn som ønsker kjæreste. Men det er da likevel ikke spesielt vanskelig om man har en realistisk kravliste Anonymkode: ed559...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #37 Del Skrevet 10. desember 2021 De som spør om slike ting er uinteressante for meg. For meg er dette tegn på altfor lav selvtillit til at jeg tror et forhold kan fungere i lengden. Men lav selvtillit finner man både hos hun på 27 og hun på 47. Anonymkode: e7ba5...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 10. desember 2021 #38 Del Skrevet 10. desember 2021 Ikke pga alderen, dersom det er det du spør om. Men det er nok avhengig av hvem du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 10. desember 2021 #39 Del Skrevet 10. desember 2021 Selvsagt. Så lenge hun er i sin aller beste alder....uansett tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 10. desember 2021 #40 Del Skrevet 10. desember 2021 47 er aldersmessig helt innafor for min del. Jeg ønsker en kjæreste som er sånn noenlunde på samme plass som meg i livet. Men det er jo også andre kriterier, i tillegg til alder, som skal klaffe før det er kjæresteemne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå