AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Tenker da som kjæreste og partner? Anonymkode: acfed...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Del Skrevet 8. desember 2021 Finnes som kjent ingen på 47 og eldre som har kjæreste.... Anonymkode: ea9fe...866 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Del Skrevet 8. desember 2021 Nei, har aldri hørt om noen over 35 som har fått seg forhold/partner. Advarsel: innlegget kan inneholde spor av sarkasme. Anonymkode: 2b6c5...78c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Del Skrevet 8. desember 2021 Null stress å være 47, heller det enn noen på noe å 20 / M på rett over 40 Anonymkode: d4953...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Del Skrevet 8. desember 2021 Er menn som er 170cm høy uinteressant som partner? Anonymkode: ed559...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. desember 2021 #6 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Null stress å være 47, heller det enn noen på noe å 20 / M på rett over 40 Anonymkode: d4953...219 Jepp, enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 Alderen har veldig lite å si for om svaret er ja eller nei. Jeg kjenner enker som traff ny partner i 60 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Del Skrevet 8. desember 2021 Preferanser er forskjellige. Jeg er en kvinne i slutten av 30-åra, og faller ofte for kvinner i slutten av 40-åra. Alltid likt kvinner som er litt eldre enn meg. Det må finnes menn som har det sånn også, selv om jeg tror det stemmer at det er vanligere blant menn å foretrekke kvinner som er yngre enn seg selv. Anonymkode: 0dbc4...6ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Del Skrevet 8. desember 2021 Det handler bare om å stikke fingeren i jorda og realitetsorientere forventningene dine. Hvis du ikke har andre minuser enn alderen, burde det være mulig å finne seg en jevnalderende - eller kanskje mer realistisk - en noe eldre mann. Siden menn i 50- og 60-åra ofte har mer hår på ryggen enn på hodet, må du være innstilt på å tolere det. Anonymkode: e7509...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Del Skrevet 8. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Null stress å være 47, heller det enn noen på noe å 20 / M på rett over 40 Anonymkode: d4953...219 For noe tull. Du trenger ikke tøffe deg på KG. 47 er helt uaktuelt. Anonymkode: eb97d...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2021 #11 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes som kjent ingen på 47 og eldre som har kjæreste.... Anonymkode: ea9fe...866 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2021 #12 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har aldri hørt om noen over 35 som har fått seg forhold/partner. Advarsel: innlegget kan inneholde spor av sarkasme. Anonymkode: 2b6c5...78c 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. desember 2021 #13 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker da som kjæreste og partner? Anonymkode: acfed...c06 For jevnaldrende, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 8. desember 2021 #14 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Null stress å være 47, heller det enn noen på noe å 20 / M på rett over 40 Anonymkode: d4953...219 Spot on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 8. desember 2021 #15 Del Skrevet 8. desember 2021 Trolltunge skrev (1 time siden): Alderen har veldig lite å si for om svaret er ja eller nei. Jeg kjenner enker som traff ny partner i 60 årene. Ja det er riktig. Tror at det kommer Ann på hvem man møter. Idioter finnes i alle aldre. Viktig å møte en der hjernen fungerer som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Del Skrevet 8. desember 2021 Er 42 selv og kunne gjerne hatt en kvinne som var 5 år eldre enn meg jeg. Alder er bare et tall. Det er hvordan man fungerer sammen som er viktig. Anonymkode: 64c91...d5e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember 2021 #17 Del Skrevet 8. desember 2021 TLR skrev (3 minutter siden): Ja det er riktig. Tror at det kommer Ann på hvem man møter. Idioter finnes i alle aldre. Viktig å møte en der hjernen fungerer som normalt. Viktig å ikke være en idiot også tenker jeg. Oppføre seg ok og være tiltalende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #18 Del Skrevet 8. desember 2021 Seriøst svar: Spurte min nære kompis om noe lignende forleden dag. Om han kunne tenkt seg å være sammen med en eldre kvinne. Han er 45. Svaret hans var: Såklart det. Alder har ikke noe å si. Personligheten har alltid mest å si i følge han, men at han ikke kan unngå å tiltrekkes veldig av feminine og søte damer med god utstråling. Han er ikke så begeistret for kvinner som ser "kjerring-aktig" ut. Hva han mente med det er jeg usikker på, men tipper det er kvinner som er svært overvektige, har kortklipt frisyre av typen "kjedelig", går i joggebukser og kanskje ikke bryr seg så mye lengre. Dette er en fyr med høy moral og så lenge jeg har kjent han har han alltid vært tiltrukket kvinner med typiske gode verdier. Trofaste, omsorgsfulle, bein i nesen, intelligente og varme. Han har aldri vært begeistret for kvinner som er overfladiske - og unngår blondine-botox-selfies-kvinner som pesten. xD Hvorfor er han singel fortsatt: Led av dyp depresjon i mange år og har akkurat stablet seg på beina igjen. Han har nok en god del dårlig selvtillitt pga det (men hvem har ikke bagasje i den alderen??) Vet at han har lyst på et forhold og det er flere kvinner han har sansen for - men han er sjenert og blitt litt sær. Tror han trenger å møte en kvinne som tørr å ta initiativ. Anonymkode: 51ae6...d16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2021 #19 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ei dame på 47 år er hun uinteressant? Tenker da som kjæreste og partner? Anonymkode: acfed...c06 Alderen passer jo meg... men ja, du er helt uinteressant... jeg trenger mere opplysninger for at jeg skal bli interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Del Skrevet 9. desember 2021 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Alderen passer jo meg... men ja, du er helt uinteressant... jeg trenger mere opplysninger for at jeg skal bli interessert. Så si bedømmer en dame som uinteressant bare pga alder? Anonymkode: acfed...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå