AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Noen som har litt peiling på astrologi? Horoskop osv? Hva mener folk når de sier at de er scorpion måne og tyr sol osv? Er interessert i å lære litt om alt. Jeg er tyren. Født 1. mai Anonymkode: 2af1d...d3a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Det er bare å google, masse astrologi forum og nettsider som man kan lære mye av 😉 Anonymkode: f9cde...c62
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Du kan begynne på denne siden for å lære mer om deg selv. https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online Anonymkode: f9cde...c62
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Astrologi er pseudovitenskap. Alle falsifiserbare hypoteser fra astrologien har blitt bevist feil. Det fins ingen sammenheng mellom tid på fødsel og personlighet. Ikke min mening. Dette er absolutte udiskuterbare fakta. Anonymkode: 6702c...0c4 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Astrologi undergraver din evne til kritisk tenkning og du burde holde deg unna det. Anonymkode: 2baa9...26e 2
Natta1980 Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Solen er stjernetegnet ditt. Månen er din emosjonelle verden. Ascendanten er din personlighet utad Har man månen i f.eks væren, så har man egenskapene til væren i sitt følelsesliv. Har man ascendanten i f.eks krepsen, så har man egenskapene til krepsen som verden vil oppfatte deg som.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Astrologi er pseudovitenskap. Alle falsifiserbare hypoteser fra astrologien har blitt bevist feil. Det fins ingen sammenheng mellom tid på fødsel og personlighet. Ikke min mening. Dette er absolutte udiskuterbare fakta. Anonymkode: 6702c...0c4 Det var ikke spørsmålet. La folk tro på hva de vil. Anonymkode: f9cde...c62 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var ikke spørsmålet. La folk tro på hva de vil. Anonymkode: f9cde...c62 Nå var det flere spørsmål.. ikke bare ett. Joda jeg var i gråsonen til et svar på de to første. Ellers har jeg ingen intensjoner i å la dere få spre en slik tro. Derfor skrev jeg det innlegget. I tilfelle noen andre går inn å muligens blir påvirket. Dere andre er en tapt sak. Forstår at en random person på et nettforum ikke kan fikse en haug av tankefeil. Trenger psykologer for slikt. Anonymkode: 6702c...0c4 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå var det flere spørsmål.. ikke bare ett. Joda jeg var i gråsonen til et svar på de to første. Ellers har jeg ingen intensjoner i å la dere få spre en slik tro. Derfor skrev jeg det innlegget. I tilfelle noen andre går inn å muligens blir påvirket. Dere andre er en tapt sak. Forstår at en random person på et nettforum ikke kan fikse en haug av tankefeil. Trenger psykologer for slikt. Anonymkode: 6702c...0c4 😂😂 Anonymkode: f9cde...c62 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Astrologi er pseudovitenskap. Alle falsifiserbare hypoteser fra astrologien har blitt bevist feil. Det fins ingen sammenheng mellom tid på fødsel og personlighet. Ikke min mening. Dette er absolutte udiskuterbare fakta. Anonymkode: 6702c...0c4 Dette er bare din relativ enkle mening. Hvor er fakta i dine meninger? Er det 'internett' og Google? Du er litt enkel ikke sant? 🙊 Anonymkode: 067e8...356 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette er bare din relativ enkle mening. Hvor er fakta i dine meninger? Er det 'internett' og Google? Du er litt enkel ikke sant? 🙊 Anonymkode: 067e8...356 Nei det er aldri gjort en studie som noen gang har vist noen sammenhenger mellom tid på fødsel og personlighet. Det er ikke min mening. Det er fakta. Nei jeg er absolutt ikke enkel. Anonymkode: 6702c...0c4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei det er aldri gjort en studie som noen gang har vist noen sammenhenger mellom tid på fødsel og personlighet. Det er ikke min mening. Det er fakta. Nei jeg er absolutt ikke enkel. Anonymkode: 6702c...0c4 Slutt å forsur tråden. Det er for morro skyld. Anonymkode: 2af1d...d3a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #13 Skrevet 15. desember 2021 Vi har bursdag samtidig ts 🥳 Anonymkode: 46034...6e5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #14 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har bursdag samtidig ts 🥳 Anonymkode: 46034...6e5 Woho 🥳 Anonymkode: 2af1d...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå