Gå til innhold

Hva er din mest likte og minst likte norske TV-kanal?

Din mest likte og minst likte norske tv kanal  

118 stemmer

1. 1. Hvilken liker du mest?

• TV 2
      18
    • NRK
      74
    • TVNorge
      20
    • TV3
      6
    • VGTV
      0
  2. 2. Hvilken liker du minst?

• TV 2
      21
    • NRK
      9
    • TVNorge
      10
    • TV3
      39
    • VGTV
      39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tv kanaler liker du mest og minst? Regner ikke med søsterkanaler

Anonymkode: ad839...c6e

Skrevet

Bump

Skrevet

Nrk mest likt? Seriøst? Er det bare gamliser som henger her? Trodde det var pensjonistenes favoritt kanal.🤷‍♀️

Anonymkode: 47bfa...7e6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nrk mest likt? Seriøst? Er det bare gamliser som henger her? Trodde det var pensjonistenes favoritt kanal.🤷‍♀️

Tenkte det samme 😅 jeg ser aldri på nrk

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenkte det samme 😅 jeg ser aldri på nrk

Nettopp derfor har dere kanskje ikke oversikt over kvaliteten på produksjonene til NRK. Det er den selvsagte kanalen når man har barn. 

• Liker 23
Skrevet
SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

Nettopp derfor har dere kanskje ikke oversikt over kvaliteten på produksjonene til NRK. Det er den selvsagte kanalen når man har barn. 

Har Disney+, velkommen til 2021💁‍♀️

• Liker 4
Skrevet
SidFernwilter skrev (6 minutter siden):

Går jo bare britisk krim og dokumentarer der

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har Disney+, velkommen til 2021💁‍♀️

Det har vi og. Du trenger ikke være tenåring i tonen bare fordi du føler du er glup. Det er å fremstille seg selv som uegnet til å føre en faktisk diskusjon, men heller at man vil krangle. Om det er tilfelle så er det på tide med en pause fra skjermen? 

Men Disney+, for å ta den, den sender ikke feks julekalender som barna gjerne vil se. Disney+ har heller ikke noen spesifikke programmer som de minste synes er noe særlig, Mikkes Klubbhus er ganske kjedelige greier og dessuten har de allerede sett det. Det blir mas. NRK presterer faktisk å lage noen av de beste barneprogrammene i Europa som tar for seg barna på både underholdning og pedagogisk godt vis. 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går jo bare britisk krim og dokumentarer der

Rart med det, jeg har nettopp sett en ganske interessant dokumentar om Kalvøya og de bandene som spilte der. 

• Liker 14
Skrevet
SidFernwilter skrev (3 minutter siden):

Rart med det, jeg har nettopp sett en ganske interessant dokumentar om Kalvøya og de bandene som spilte der. 

Hvorfor ikke heller tv2?

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (5 minutter siden):

Det har vi og. Du trenger ikke være tenåring i tonen bare fordi du føler du er glup. Det er å fremstille seg selv som uegnet til å føre en faktisk diskusjon, men heller at man vil krangle. Om det er tilfelle så er det på tide med en pause fra skjermen? 

Men Disney+, for å ta den, den sender ikke feks julekalender som barna gjerne vil se. Disney+ har heller ikke noen spesifikke programmer som de minste synes er noe særlig, Mikkes Klubbhus er ganske kjedelige greier og dessuten har de allerede sett det. Det blir mas. NRK presterer faktisk å lage noen av de beste barneprogrammene i Europa som tar for seg barna på både underholdning og pedagogisk godt vis. 

Tv2 play har mange julekalendere da

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (25 minutter siden):

Så du vet hva alle de minste barna liker å se?🤷‍♀️ Den kommentaren du rettet mot meg angående gluphet tror jeg du skal tygge litt på selv. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bytter litt på, eller hopper litt mellom kanalene :) Selv om jeg som oftest ser programmene på Tv2 play eller nrk nett tv :) Julekalenderne ser jeg på nrk, men nå i jula blir det til at man oftere setter seg foran tv og da går det mye i nrk :)  Kvelden før kvelden for eksempel, tre nøtter til askepott osv :) 

• Liker 2
Skrevet

Kanaler jeg ikke har som Vision Norge. Lurer dumme kristne nordmenn til å betale inn penger for at Gud skal betale strømregningen deres. 

Anonymkode: cb665...6ca

• Liker 2
Skrevet

Kanaler jeg ikke har som Vision Norge. Lurer dumme kristne nordmenn til å betale inn penger for at Gud skal betale strømregningen deres. 

Anonymkode: cb665...6ca

Thor som skal forsyne dem med strøm?

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Best: TVNorge, de er best på humor 😄 

Dårligst: TV2, søppelkanal

• Liker 3
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Best: TVNorge, de er best på humor 😄 

Dårligst: TV2, søppelkanal

Why?

Skrevet

Why?

Jeg har i grunnen ikke noe positivt å si om dagens TV2.

For 20 år siden hadde de en del bra ting, nå er det null.

• Liker 4
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg har i grunnen ikke noe positivt å si om dagens TV2.

For 20 år siden hadde de en del bra ting, nå er det null.

De hadde Cæsar 

• Liker 2
Skrevet

De hadde Cæsar 

De hadde Cæsar.

Så faktisk på Cæsar noen år. OK underholdning det.

Det var vel de som hadde Mot i Brøstet og Karl & Co. også? Også helt OK underholdning.

De viste vel også Buffy og Angel hvis jeg ikke husker helt feil.

Men det er alt sammen veldig lenge siden :( 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...