AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Kanskje litt sensitivt spørsmål for mange, så ikke les videre hvis du ikke orker sånt... Hva gjorde dere med fosteret/fosteranlegget? Det sitter så langt inne å bare trekke ned i do..🥺 Anonymkode: e997d...134
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Var helt unaturlig å lete etter forsteret i det som havnet i do eller på papiret. Kommer jo mange klumper ut, så føler det hadde vært groteskt å lete. Men hadde jeg funnet det så hadde jeg nok (jævlig som det høres ut) skylt det ned i do. Anonymkode: f7221...dc1 1
Lilletrille79 Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Ja huff det er ikke noe godt. Jeg mistet i uke 8 men det var umulig å se noe som helst når det var så mye klumper og blod. Vond følelse😢vondt å trekke ned når man ikke vet om det er noe der eller ikke. 1
Amatariel Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Har hatt to aborter i uke 6 og en i uke 9. Så ingenting annet enn blod. Forsøkte faktisk å lete litt på den i uke 9, for ville gjerne vite at nå var det ute. Men fant virkelig ingenting, enda jeg sjekket papir og toalett nøye. Var derfor bombesikker på at aborten ikke ble fullført og dro til gynekolog to dager etterpå. Der fikk jeg bekreftet at alt VAR ute, så ble veldig overrasket. Fikk høre at ting går veldig i oppløsning, blir absorbert osv. Så det er absolutt ikke alltid slik at man faktisk ser noe. Hele opplevelsen ble bare som en mensen egentlig, og naturlig å skylle ned i do da. 4
tussi84 Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Har mistet både i uke 5, 7, 8 og 11. Jeg så bare blod klumper i uke 5 og 7. Jeg så ikke noe foster i uke 8, eller 11 eller men jeg så morkaka i toalettet. Så jeg antar at fosteret ramlet ut før morkaka kom. Enten helt eller i deler..jeg vil egentlig ikke vite, men jeg så i alle fall ikke noe. Jeg gadd heller ikke å lete, jeg ville ikke bli minnet om det jeg mistet enda mer. Alt ble skyldt ned do.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Her sa det bare plopp i do, og da jeg så ned var alt borte. Ramlet tydeligvis ut med litt kraft 🙈 Hadde bare trukket det ned i do ellers, hadde ikke noe behov for å se et dødt foster. Anonymkode: ae5e1...bea
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Så bare blodklumper. Anonymkode: d6bfa...a4f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 Startet det plutselig og uten forvarsel? Kan man risikere at man feks er på jobb og så fosser det plutselig blod nedover beina? Ikke TS. Anonymkode: 952ad...2c0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Startet det plutselig og uten forvarsel? Kan man risikere at man feks er på jobb og så fosser det plutselig blod nedover beina? Ikke TS. Anonymkode: 952ad...2c0 Kjente at det kom væske da vi skulle spise middag. Gikk på do og så at det var masse blod. Så kom det noen klumper da jeg satt på do.. Anonymkode: e997d...134
Lilletrille79 Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Startet det plutselig og uten forvarsel? Kan man risikere at man feks er på jobb og så fosser det plutselig blod nedover beina? Ikke TS. Anonymkode: 952ad...2c0 Ikke hos meg. Her begynte det med litt brun utflod. Så ble det mer og mer for hver dag som gikk. Til slutt kom klumpene og magevondt. Da var jeg heldigvis hjemme.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Startet det plutselig og uten forvarsel? Kan man risikere at man feks er på jobb og så fosser det plutselig blod nedover beina? Ikke TS. Anonymkode: 952ad...2c0 Kjente ingenting. Gikk på do for å tisse som vanlig, og plutselig var det blod i doskålen og på papiret. Etterhvert kom det mer. Fosset aldri. Var som en mens. Anonymkode: 15764...989
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Jeg hadde MA i uke 11 så forsterket var bare tilsvarende uke 6. Var bittebittelite, men så at det var fosteret. Føltes rart, men trakk det ned i do. Alt annet hadde føltes enda rarere. Anonymkode: f849d...977
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 Så bevisst ikke - ville ikke se- uke 9, foster uke 7! (Ma) Anonymkode: bfe4b...4f9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Jeg blødde i ca 24 timer før fosteret kom ut. Hadde rier i ca. 4. timer. Jeg kjente når fosteret kom og spylte det ned fort. Orket ikke se etter. Uke 8-9 her. Anonymkode: 16edc...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå