Gå til innhold

Årets julekalender på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristianias magiske tivoliteater, hva synes dere?

Jeg hadde litt forhåpninger til denne, men igjen får jeg følelsen av at brorparten av skuespillerne leser rett fra manus, og at noe er helt "off".. ikke har de klart å skape julestemning eller magi... 

Han som spiller hovedkarakteren Luka synes jeg er en god og troverdig skuespiller som passer perfekt i rollen, imponert over han! Hun rike fruen og datteren Lobelia er også ganske ok i rollene sine, samt teatersjefen Johanna og han lille gutten Werther. Men resten.. huff.. veldig skuffet over stivt skuespill eller hvor overdrevent "søtt og sjarmerende" alt skal være..

Hva synes dere?

Anonymkode: 6ec0f...93c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør slås sammen med eksisterende tråd. 

Anonymkode: 87e60...555

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bør slås sammen med eksisterende tråd. 

Hvilken tråd da?

For å svare på HI. Hadde jeg ikke visst at det var en julekalender hadde jeg aldri trodd det. Den har jo ingenting med jul å gjøre. Ikke er det en kalender eller noe nedtelling heller. Serien er vel fin nok, men den kan ikke måle seg med Jul i Svingen!

Anonymkode: 38cf6...4b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 0.33):

Hvilken tråd da?

For å svare på HI. Hadde jeg ikke visst at det var en julekalender hadde jeg aldri trodd det. Den har jo ingenting med jul å gjøre. Ikke er det en kalender eller noe nedtelling heller. Serien er vel fin nok, men den kan ikke måle seg med Jul i Svingen!

Den som alltid er på første siden her nå. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den som alltid er på første siden her nå. 

Den var ikke på førstesiden da denne tråden ble startet og ikke da jeg svarte i den heller. Trodde det kanskje var den tråden med dvd-spørsmålet, men skjønte at det var den andre da den dukket opp igjen.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å få inn litt JUL i en julekalender??? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...