Gå til innhold

Feminisme er bare en lang svindel fra patriarkatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feminisme er bare en lang svindel fra patriarkatet for å la menn ta sin endelige form som hjemmeværende "gamere", ved å overbevise kvinner om at det å ta på seg mer ansvar er "bemyndigende" og "frigjørende".

Det var ingen mannebarn i gamle dager som spilte spill hele dagen.

Det høyeste ønske til menn er å være en hjemmeværende gamer-husbond, som blir forsørget av en rik karrierekvinne.

Anonymkode: 62eed...699

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, alt dette med å være økonomisk uavhengig, ta utdannelse, jobbe med det som interesserer oss, starte bedrifter og politisk styre vårt eget samfunn, tar jammen på for oss kvinner. 😂

Spill i vei gamer boys, så lager sikkert mamma middag til dere skal dere se.

Skrevet

Det er noe sexy med en mann som sitter og gamer nede i kjelleren. Svett og blek, mens han pimper cola

Anonymkode: dfb54...d01

• Liker 3
Skrevet

Ja, mitt høyeste ønske er å forsørge en bleikfeit 50-åring som sitter i kjelleren og spiller og spiser takeaway-pizza... Da slipper jeg å sminke meg og passe vekten, jeg kan bare sette meg på sofaen og se på Farmen mens jeg trøkker i meg potetgull og rødvin. Etter at jeg har jobbet 10 timer overtid i advokat-jobben min, vel og merke...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Feminisme er bare en lang svindel fra patriarkatet for å la menn ta sin endelige form som hjemmeværende "gamere", ved å overbevise kvinner om at det å ta på seg mer ansvar er "bemyndigende" og "frigjørende".

Det høyeste ønske til menn er å være en hjemmeværende gamer-husbond, som blir forsørget av en rik karrierekvinne.

😄 Dere mannehatere er morsomme, og fullstendig fraværende fra virkeligheten.

Anonymkode: 269ff...b87

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

😄 Dere mannehatere er morsomme, og fullstendig fraværende fra virkeligheten.

Anonymkode: 269ff...b87

Til deres forsvar så ligger jo tråden på Skråblikk, generaliseringer og hekseri-underforumet, så det passer jo sånn sett perfekt inn. 😂

Anonymkode: 9d1aa...1ce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

🤣

• Liker 1
Skrevet

I den grad en skal se "skrått" på det og en tror på mystiske størrelser som "patriarkatet" skal en ikke se bort ifra at nevnte "patriarkat" (mektige menn) gned seg i hendene og lo godt over å få økt tilgang til både konsumenter og arbeidstagere, og ikke minst et nytt verktøy å bruke politisk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 21.17):

Det er noe sexy med en mann som sitter og gamer nede i kjelleren. Svett og blek, mens han pimper cola

Anonymkode: dfb54...d01

Deg om det.

• Liker 1
Skrevet
herzeleid skrev (På 9.12.2021 den 20.19):

I den grad en skal se "skrått" på det og en tror på mystiske størrelser som "patriarkatet" skal en ikke se bort ifra at nevnte "patriarkat" (mektige menn) gned seg i hendene og lo godt over å få økt tilgang til både konsumenter og arbeidstagere, og ikke minst et nytt verktøy å bruke politisk. 

Det ville jeg slett ikke sett bort fra nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 20.57):

Luksusfella: 1000 år siden, hadde vikingene tilgang til oljerikdom, pizza, pepsi max og videospill som underholdning, motivasjonen for å dra på tokt kunne ha vært lav...

Hvorfor spiller gamerne altfor mye?....kanskje fordi de får spennende opplevelser og masse eventyr, samtidig innenfor trygge rammene i komfortsonen? 

Jeg har en "teori" som forklarer hvorfor har vi aldri møtt utenomjordiske, andre sivilisasjoner? Teorien sier at når en sivilisasjon oppnår en viss nivå av komfort, de koser seg... de er bare fornøyd, og mangler motivasjon for å gå på tokt/oppdagelsesreise/erobring. 

• Liker 1
Skrevet
Ukjentkjendis skrev (5 minutter siden):

Luksusfella: 1000 år siden, hadde vikingene tilgang til oljerikdom, pizza, pepsi max og videospill som underholdning, motivasjonen for å dra på tokt kunne ha vært lav...

Hvorfor spiller gamerne altfor mye?....kanskje fordi de får spennende opplevelser og masse eventyr, samtidig innenfor trygge rammene i komfortsonen? 

Jeg har en "teori" som forklarer hvorfor har vi aldri møtt utenomjordiske, andre sivilisasjoner? Teorien sier at når en sivilisasjon oppnår en viss nivå av komfort, de koser seg... de er bare fornøyd, og mangler motivasjon for å gå på tokt/oppdagelsesreise/erobring. 

Teorien din stemmer ikke..Spill er dritt kjedelig..spiller aldri noenting på hverken pc eller tlf. eller noe egentlig...

Får jeg derimot sjansen til å reise til mars drar jeg på dagen!

De gamerne dine har det ikke i seg å oppdage nye verdener ...

Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Spill er dritt kjedelig

Helt subjektiv...

Til eks.: en del av Norge elsker håndballjentene....andre synes at det er bare drittkjedelig!  

Det skulle koste for mye (også i neste få årene) til å reise til Mars, men du kan vel flytte fra byen til en tom og øde område i Finnmark, hvor ingenting skjer! Mars garantert hundre ganger verre... 

• Liker 1
Skrevet
Ukjentkjendis skrev (1 minutt siden):

Helt subjektiv...

Til eks.: en del av Norge elsker håndballjentene....andre synes at det er bare drittkjedelig!  

Det skulle koste for mye (også i neste få årene) til å reise til Mars, men du kan vel flytte fra byen til en tom og øde område i Finnmark, hvor ingenting skjer! Mars garantert hundre ganger verre... 

Du forstår jo ikke cluet .🙈..Ingenting spennende med Finnmarksvidda..har vært over alt der oppe ..

Mars og planeter der inget menneske har vært er syyykt spennende...og jo vi reiser til mars før 2030...Les deg opp om SpaceX / Elon Musk...

Btw er håndballjentene også syyykt kjedelig...

Skrevet

Er du ute av form? Dette var veldig tynt og slapt. Før var det i det minste litt schwung over skriveriene dine. Dette har du gjort bedre tidligere. :)

Anonymkode: 7a63f...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...