Gå til innhold

Er dette innafor å servere i barnebursdag eller bør jeg ordne noe mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann har bursdag på fredag, vi har invitert alle guttene i klassen på bursdagsselskap. Vi skal servere pølse i brød eller lompe, sjokoladekake og tema- kake. Alle gjestene får med seg en godtepose hjem. Vi har også chips, popkorn og brus. 

Aktivitetene på bursdagen er skattejakt og stol-leken. 

Er dette en OK bursdag? OK servering? Vi har valgt å ikke legge lista så høyt, synes bursdager skal være enkle. Har ikke lyst til å kaste oss på trenden med lekeland selskap, selvom vi har råd til det. 

Anonymkode: 64db0...644

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt perfekt ut. :) Hjemmebursdager er de beste! 

• Liker 9
Skrevet

Høres gammeldags og koselig ut! Enkelte pripne damer her inne vil vel synes at dette er altfor usunt, men.. Drit i det! :)

Anonymkode: f17c1...15e

• Liker 5
Skrevet

Gammeldags som i at sånn var det i bursdager da jeg vokste opp. 

Anonymkode: f17c1...15e

Skrevet

Hørtes 👌😁 ut! 

Så bra noen står imot presset! 

Skrevet

Synes dette høres helt normalt ut, er ikke dette menyen i nesten alle barnebursdager? 

• Liker 3
Skrevet

Helt ok, vil kalle det en vanlig bursdagsfeiring jeg da… Barn legger ikke merke til maten, mens leker, som du skriver, det husker de. Når mine hadde vært i bursdagsselskap og jeg spurte hva de hadde spist «husker ikke…. Men vi lekte stolleken daa!

Men alderen har jo noe å si… ikke greit med stolleken til en 14 åring lissom.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Lillemann har bursdag på fredag, vi har invitert alle guttene i klassen på bursdagsselskap. Vi skal servere pølse i brød eller lompe, sjokoladekake og tema- kake. Alle gjestene får med seg en godtepose hjem. Vi har også chips, popkorn og brus. 

Aktivitetene på bursdagen er skattejakt og stol-leken. 

Er dette en OK bursdag? OK servering? Vi har valgt å ikke legge lista så høyt, synes bursdager skal være enkle. Har ikke lyst til å kaste oss på trenden med lekeland selskap, selvom vi har råd til det. 

Høres ut som en knall bursdag! 🤩 De fleste har forresten klassens guttebursdager på lekeland og lignede fordi det gjerne blir ekstremt mye leven, roting og fysisk "utagering" når man har guttebursdagene hjemme. Har selv plukket konfetti ut av taklampa en uke senere... aldri mer 🤣🙈 Mitt tips til deg er altså å ha deler av denne guttebursdagen utendørs, om det går 😆 Flere av guttene i klassen har nå gått over til å ha "gamingbursdag" hjemme i stedet hvor alle tar med hvert sitt nettbrett... DET syns jeg er sjukt stusselige greier......

Anonymkode: d2ea3...5f0

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er mat som alle kan spise, så er det greit. 

Anonymkode: 024c3...4aa

Skrevet

Vi hadde alltid adjektivleken, hvor alle personene som var i selskapet ble snakket om, og det ble satt ett adjektiv foran navnet. Holdt på med dette men barna spiste.  Jeg skrev alltid en lang fortelling dagen i forveien. 

Har spart på flere av disse, artig å se tilbake på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...