AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #21 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, mente spørre om noen øl ute? Ikke utbrodere om sine følelser Anonymkode: a1ced...954 Aha da skjønner jeg, kanskje jeg formulerte meg dårlig. Mente ikke at hun skulle be han ut på øl over sms, de snakker jo mye sammen så det kan hun gjøre på jobb. De sms greiene var det at hun hadde lyst til å fortelle han face to face at hun likte han, og da sa jeg at det kan være lurere med sms 😉 Anonymkode: a6879...a2d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #22 Skrevet 9. desember 2021 Vi ser hverandre egentlig ikke så mye sånn generelt.. Har ofte forskjellige vakter og ses derfor kun litt på overlapp. Og ved evt møter som dukker opp i ny og ne. Så sjansene for å få snakket litt med han og ta opp det med å ta en øl er ikke mange.. Kanskje enklere med en sms da. Men nå har jeg allerede en gang spurt om det passet for han å ta den lønningspilsen en spesifikk dato men da skrev han at han hadde kjempelyst men at han jobbet den kvelden.. Og de neste helgene kan ikke jeg av flere grunner.. Jobbhelg, reise bort osv. Jula er travel. Så blir vel ikke noe av den lønningspilsen før etter nyttår igjen. Og det blir jo julebord også.. Om ikke coronaen tar helt av igjen da.. Ser litt dårlig ut per dags 😅 Så ja.. Jeg finner vel ikke ut av dette får neste år jeg, vel 🥴 Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #23 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi ser hverandre egentlig ikke så mye sånn generelt.. Har ofte forskjellige vakter og ses derfor kun litt på overlapp. Og ved evt møter som dukker opp i ny og ne. Så sjansene for å få snakket litt med han og ta opp det med å ta en øl er ikke mange.. Kanskje enklere med en sms da. Men nå har jeg allerede en gang spurt om det passet for han å ta den lønningspilsen en spesifikk dato men da skrev han at han hadde kjempelyst men at han jobbet den kvelden.. Og de neste helgene kan ikke jeg av flere grunner.. Jobbhelg, reise bort osv. Jula er travel. Så blir vel ikke noe av den lønningspilsen før etter nyttår igjen. Og det blir jo julebord også.. Om ikke coronaen tar helt av igjen da.. Ser litt dårlig ut per dags 😅 Så ja.. Jeg finner vel ikke ut av dette får neste år jeg, vel 🥴 Anonymkode: 0e168...02e Hvis du har ham på snap så sender du bare en random snap med «hva skjer? Hatt ei fin helg?» osv. starte med chatting og så kan dere ta en kaffe, gåtur, øl på nyåret. Anonymkode: a4d8f...3b2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #24 Skrevet 9. desember 2021 Hvordan går det an å bli så forelsket i en man såvidt ser, og såvidt prater med? 😅 Høres litt ut som en sånn fjortis-forelskelse/avstandsforelsket. Men han føler sikkert det samme, IDK - høres jo rart ut når dere aldri ses eller prater. Anonymkode: 6cb78...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #25 Skrevet 9. desember 2021 Du kan umulig mislykkes. Han er 22 år og vil ha kjøtt på kølla. Anonymkode: 29934...f5d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #26 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan går det an å bli så forelsket i en man såvidt ser, og såvidt prater med? 😅 Høres litt ut som en sånn fjortis-forelskelse/avstandsforelsket. Men han føler sikkert det samme, IDK - høres jo rart ut når dere aldri ses eller prater. Anonymkode: 6cb78...a6a For å forklare litt dypere på det, så er alle uker veldig ulike. Noen uker jobber vi mye sammen og andre uker lite. Turnusen er aldri helt lik. Forelskelsen oppsto under en jobbreise som varte i en hel uke. Det var da jeg oppdaget han som noe annet enn bare en kollega og han sendte lange, intime blikk som gjorde at jeg ble.. Ja.. Trollbundet, kan man vel si. Og så ble vi jo også bedre kjent under den tida og vi oppdaget at vi hadde en veldig god kontakt. Etter det hadde vi et par uker der vi jobbet en del sammen da vaktene våres møttes en del. Og da har det også vært ekstra hyggelig. Etter den jobbreisen merket jeg at ting var litt annerledes mellom oss, mer bevisst, mer anspent, mer flørtende, mer usikkerhet, mer nervøsitet... Jah. Og så snakka vi jo sammen litt på sms ca to uker etter jobbreisen om at vi følte at vi hadde fått så god kontakt, at det var noe som klaffet veldig der. Men jeg sa jo ingenting om at jeg likte han eller noe mer som en venn så meldingene mellom oss var vel vennskapelig, selv om jeg i bakhodet ønsker mer. Nå de neste ukene ser jeg at vi har veldig forskjellig turnus og ikke minst har jeg endel fri i jula mens han jobber en del.. Og når han har fri jobber jeg 😅 jeg kjenner jeg syns det er litt trist å knapt se han i jula.. Med mindre jeg får mot nok til å sende han en snap eller en mld og spørre om å ta en øl eller noe da.. Føler vel kanskje at det er lettere å spørre om sånt når vi ses mye på jobb feks.. Feks under jobbreisen var dt MYE enklere å tilbringe tid sammen, flørte, om så bare med øyekontakt.. Vi tok jo en øl eller to hver kveld etter endt kursing etc på den jobbreisen. (med de andre kollegaene også da, ikke bare han og meg) Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #27 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan umulig mislykkes. Han er 22 år og vil ha kjøtt på kølla. Anonymkode: 29934...f5d Han er faktisk ikke "som alle andre 22 åringer" 😅 han har ikke tinder. Han sier selv at han ikke liker å ligge rundt, som kompisene hans ofte tar veldig lett på.. Han har vært singel en god stund har jeg skjønt og han sa også en gang at det er best å gjøre det med en "riktig" person og ikke bare hvem som helst.. Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #28 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For å forklare litt dypere på det, så er alle uker veldig ulike. Noen uker jobber vi mye sammen og andre uker lite. Turnusen er aldri helt lik. Forelskelsen oppsto under en jobbreise som varte i en hel uke. Det var da jeg oppdaget han som noe annet enn bare en kollega og han sendte lange, intime blikk som gjorde at jeg ble.. Ja.. Trollbundet, kan man vel si. Og så ble vi jo også bedre kjent under den tida og vi oppdaget at vi hadde en veldig god kontakt. Etter det hadde vi et par uker der vi jobbet en del sammen da vaktene våres møttes en del. Og da har det også vært ekstra hyggelig. Etter den jobbreisen merket jeg at ting var litt annerledes mellom oss, mer bevisst, mer anspent, mer flørtende, mer usikkerhet, mer nervøsitet... Jah. Og så snakka vi jo sammen litt på sms ca to uker etter jobbreisen om at vi følte at vi hadde fått så god kontakt, at det var noe som klaffet veldig der. Men jeg sa jo ingenting om at jeg likte han eller noe mer som en venn så meldingene mellom oss var vel vennskapelig, selv om jeg i bakhodet ønsker mer. Nå de neste ukene ser jeg at vi har veldig forskjellig turnus og ikke minst har jeg endel fri i jula mens han jobber en del.. Og når han har fri jobber jeg 😅 jeg kjenner jeg syns det er litt trist å knapt se han i jula.. Med mindre jeg får mot nok til å sende han en snap eller en mld og spørre om å ta en øl eller noe da.. Føler vel kanskje at det er lettere å spørre om sånt når vi ses mye på jobb feks.. Feks under jobbreisen var dt MYE enklere å tilbringe tid sammen, flørte, om så bare med øyekontakt.. Vi tok jo en øl eller to hver kveld etter endt kursing etc på den jobbreisen. (med de andre kollegaene også da, ikke bare han og meg) Anonymkode: 0e168...02e Gjør det, gjør det! Kanskje det blir en fin "julegave" for dere begge. Tenk å få en kjæreste i julegave ❤️🎄 Anonymkode: b1845...18e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #29 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gjør det, gjør det! Kanskje det blir en fin "julegave" for dere begge. Tenk å få en kjæreste i julegave ❤️🎄 Anonymkode: b1845...18e Det hadde vært noe, ja 😏 men "der" er vi nok ikke... Eller ikke han, tror jeg. Jeg får så blandede signaler av han at det er for usikkert. Jeg aner liksom ikke hva han egentlig føler.. Selv om jeg er helt sikker på og VET at det er en spenning mellom oss og at det er NOE. Men jeg klarer ikke helt å forstå hva 😅 om han hadde vært ivrig på å holde kontakten utenom jobb, sendt sms eller noe så hadde jeg vært mer trygg på å spørre han om å henge sammen etc. Men jeg hører jo aldri fra han på privaten 😅 men så fort vi er på jobb begge to, aner jeg noe/legger jeg lett merke til at det er et eller annet.. Men blir ikke helt klok. Jeg vet ihvertfall en ting: JEG er interessert. 😅 Men skal se an de neste dagene jeg... 🤪 Er det feks rart hvis jeg bare sender en mld på julaften? Der jeg ønsker han en god jul eller noe 🤣 Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #30 Skrevet 9. desember 2021 Han tør nok ikke å ta kontakt. Hva om du legger en eske med sjokoladehjerter i skapet hans på jobben og skriver at det er fra en nissevenn? Og så kan du skrive en melding om noe som skjer på jobb, og samtidig skrive at det er synd dere har så få vakter sammen, at du ser han så sjeldent. Anonymkode: 702d6...b60
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #31 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han tør nok ikke å ta kontakt. Hva om du legger en eske med sjokoladehjerter i skapet hans på jobben og skriver at det er fra en nissevenn? Og så kan du skrive en melding om noe som skjer på jobb, og samtidig skrive at det er synd dere har så få vakter sammen, at du ser han så sjeldent. Anonymkode: 702d6...b60 Det der var faktisk en god ide.. Tror jeg 🤔😅🙈 da går jeg ikke all in og skremmer han bort men hinter til noe likevel.. Anonymkode: 0e168...02e
Solrikaos Skrevet 1. mars 2022 #32 Skrevet 1. mars 2022 Hvordan har det gått? Er i en liggende situasjon, veldig vanskelig å forholde seg til.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #33 Skrevet 1. mars 2022 Herregud jeg er i en lignende situasjon.En kvinnelig kollega sa ja til å møtes en dag, men jeg er livredd likevel. Fikk ikke en konkret avtale. Og er redd livredd for at hun skal vegre seg. Har opplevd det før. Noen ganger hater jeg livet. Er det en forbannelse. Anonymkode: 2773b...3f5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #34 Skrevet 1. mars 2022 Hyggelig at noen lurer på hvordan det gikk/går da 😀 Jeg kan si at det går i den retningen jeg ønsker so far... 😊 jeg innrømte ovenfor han rett etter nyttår at jeg likte han litt mer enn jeg burde. Men jeg var ikke totalt ærlig heller og kanskje ikke så tydelig heller. Han tok det veldig pent og syns det var veldig hyggelig å høre, men for meg var det en bekreftelse på at han ikke følte det samme tilbake så jeg la det vekk for en liten stund. Men plutselig for rundt 2 uker siden så har det skjedd litt ting. Vi var på jobbfest og det ble en god del drikke. På slutten av kvelden ville han følge meg hjem fra festen. Han var fast bestemt på det så det gjorde jo meg veldig glad. Og med det så innrømte jeg ovenfor han alt... at jeg er veldig forelsket i han. Han reagerte veldig positivt og ting mellom oss ble litt intenst og koselig... vi sto nær hverandre og så tok han initiativ til en lang og god klem. Han sa også fine ting til meg..sånn som at han syns jeg var veldig fin. Vi møttes igjen noen dager etterpå på jobb og der møtte jeg en "helt ny mann" dvs helt annen holdning enn tidligere. Når jeg trodde han var tydelig før, så er han det ihvertfall nå. Han rødmer mye og smiler mye rundt meg nå og vi flørter åpenbart.. Men i skjul foran de andre da. Og han legger planer for ting vi kan gjøre utenom jobb, og jeg skjønner jo at det er delvis fordi han ønsker å finne mer ut av ting med meg og bruke mer tid med meg. Så dette går jo foreløpig sakte men sikkert i en fin retning 😊 jeg er fremdeles stormforelsket i han og jeg lengter stadig etter han når vi ikke ses. Det er tøft til tider.. spesielt når jeg fortsatt ikke er 100% sikker på hvor mye han føler for meg. Men jeg vet ihvertfall sikkert nå at han føler NOE 😅🥰 Så jeg sier bare... bare SI DET. Si at du liker hen. Bedre å si det og bli avvist enn å gå rundt og lure hele tiden. Begge deler er like ille men sistnevnte gir jo deg aldri svar.. og i bestefall får du et positivt svar tilbake og ting skjer 😊 Anonymkode: aaba8...584 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #35 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hyggelig at noen lurer på hvordan det gikk/går da 😀 Jeg kan si at det går i den retningen jeg ønsker so far... 😊 jeg innrømte ovenfor han rett etter nyttår at jeg likte han litt mer enn jeg burde. Men jeg var ikke totalt ærlig heller og kanskje ikke så tydelig heller. Han tok det veldig pent og syns det var veldig hyggelig å høre, men for meg var det en bekreftelse på at han ikke følte det samme tilbake så jeg la det vekk for en liten stund. Men plutselig for rundt 2 uker siden så har det skjedd litt ting. Vi var på jobbfest og det ble en god del drikke. På slutten av kvelden ville han følge meg hjem fra festen. Han var fast bestemt på det så det gjorde jo meg veldig glad. Og med det så innrømte jeg ovenfor han alt... at jeg er veldig forelsket i han. Han reagerte veldig positivt og ting mellom oss ble litt intenst og koselig... vi sto nær hverandre og så tok han initiativ til en lang og god klem. Han sa også fine ting til meg..sånn som at han syns jeg var veldig fin. Vi møttes igjen noen dager etterpå på jobb og der møtte jeg en "helt ny mann" dvs helt annen holdning enn tidligere. Når jeg trodde han var tydelig før, så er han det ihvertfall nå. Han rødmer mye og smiler mye rundt meg nå og vi flørter åpenbart.. Men i skjul foran de andre da. Og han legger planer for ting vi kan gjøre utenom jobb, og jeg skjønner jo at det er delvis fordi han ønsker å finne mer ut av ting med meg og bruke mer tid med meg. Så dette går jo foreløpig sakte men sikkert i en fin retning 😊 jeg er fremdeles stormforelsket i han og jeg lengter stadig etter han når vi ikke ses. Det er tøft til tider.. spesielt når jeg fortsatt ikke er 100% sikker på hvor mye han føler for meg. Men jeg vet ihvertfall sikkert nå at han føler NOE 😅🥰 Så jeg sier bare... bare SI DET. Si at du liker hen. Bedre å si det og bli avvist enn å gå rundt og lure hele tiden. Begge deler er like ille men sistnevnte gir jo deg aldri svar.. og i bestefall får du et positivt svar tilbake og ting skjer 😊 Anonymkode: aaba8...584 men.. du har en annen AB-kode enn ts Anonymkode: d3c41...763
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #36 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): men.. du har en annen AB-kode enn ts Anonymkode: d3c41...763 Ja, det er fordi jeg har to brukere her inne m hver sin mailaddr 😅 jeg logga meg inn på denne kontoen nå for å se om jeg kunne slette denne.. da den er gammel.. Men er visst umulig å slette en brukerkonto herfra 🤪 Anonymkode: aaba8...584
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #37 Skrevet 1. mars 2022 Jeg tenker du går veldig hardt ut her. Signaliserer st han ser inn i sjela di og du tenker på ham 90% av tiden etter bare noen vakter sammen og det bare har gått noen uker. Du vil fort skremme ham vekk, og skuffe deg selv med at dette ikke blir så stort som du har sett for deg. Jeg hadde begynt med å sende typiske "felles snaps" til ham og sett om han svarte på de. Event startet med hverdagslige snap og se hvordan det utvikler seg. Skader ikke å bli litt bedre kjent før dere finner ut om dere skal date særlig siden dere er kollegaer. Anonymkode: 90493...f2f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #38 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker du går veldig hardt ut her. Signaliserer st han ser inn i sjela di og du tenker på ham 90% av tiden etter bare noen vakter sammen og det bare har gått noen uker. Du vil fort skremme ham vekk, og skuffe deg selv med at dette ikke blir så stort som du har sett for deg. Jeg hadde begynt med å sende typiske "felles snaps" til ham og sett om han svarte på de. Event startet med hverdagslige snap og se hvordan det utvikler seg. Skader ikke å bli litt bedre kjent før dere finner ut om dere skal date særlig siden dere er kollegaer. Anonymkode: 90493...f2f Du unnskyld meg, det var rimelig åpenbart at han var keen og hun har ikke gått fort fram. Det med å se inn i sjela var det en forståelse mellom dem begge om og en måte å formulere seg på. Uansett driver de å blir bedre kjent nå. Anonymkode: 3925a...f6a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #39 Skrevet 2. mars 2022 Har litt samme problemet, er så betatt av en på jobb. Foreløpig snakker vi bare på jobb, men vi tar en del pauser bare oss to og drikker kaffe og prater om alt mellom himmel og jord. Han har sagt "det er så fint å snakke med deg", og jeg er ikke vant til at menn er så ærlige om sånt, og det gjør jo at jeg faller enda mer. Jeg går bare og venter på lønningspils eller noe lignende, alt er irriterende mye lettere med noen øl innabords 😅 Anonymkode: bd19e...894
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #40 Skrevet 2. mars 2022 Kollegaen jeg liker kom bort til meg for noen uker siden ville snakke med meg. Hun lente seg mot meg . Sto inntil meg berørte meg på magen såvidt. og så på meg med et nervøst blikk. Det var litt merkelig noen sekunder. Jeg har så lyst til å møte henne. Hun sa ja til og møtes, men jeg er sykt nervøs. Anonymkode: 2773b...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå