AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Jeg klarer ikke mer. Det har gått flere uker og jeg er så forelsket i kollegaen min. Jeg vet dog ikke om det er gjensidig selv om jeg innimellom merker litt signaler fra han også. Bla. At han blir litt nervøs i mitt nærvær, sender lange blikk, legger merke til småting ved meg, husker godt det jeg har fortalt han etc etc. Men han er et par år yngre enn meg og som sagt: kollega. Vi jobber ikke så veldig mye sammen, siden vi jobber turnus og sjeldent har samme vakter.. Møtes stort sett bare på overlapp, på evt møter og andre ting men ikke daglig.. Men jeg har falt helt for han og uansett hvor mye jeg prøver å ignorere følelsene mine for han og legge det vekk eller noe så blusser det bare opp igjen så fort jeg ser han og jeg savner han hele tiden og han er i tankene mine 90% av tiden. Det er ikke bare det at han ser veldig bra ut og er tiltrekkende, men det er først og fremst personligheten og utstrålingen hans... Og det at vi har så god kontakt. Jeg føler han ser rett inn i sjela mi. Vi snakket om det en gang. Han tok det opp at han følte han hadde fått mye bedre kontakt med meg enn de fleste kollegaene på jobben.. Men jeg er usikker på om det kan tolkes som vennskapelig eller et hint om noe mer. Vi har hverandres nummer og snap, men han sender ikke mld med mindre det handler om jobb. (ja, han er singel) Jeg sprekker snart merker jeg... Ønsker vel egentlig bare et svar. Jeg trenger å vite om han føler det samme eller ikke. Og jeg har innstilt meg på at han trolig ikke føler det samme og da tror jeg det er lettere for meg å gå videre når jeg vet helt sikkert at det ikke er gjensidig. Men å komme dit, og innrømme ovenfor han at jeg har følelser for han og deretter få høre jaa svar.. Det er vanskelig 😅 men jeg vet at jeg kan takle det, uansett hva svaret er. Trenger vel noen tips eller råd her... Hva tenker dere? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Hva med å legge an på han, så finner du jo fort ut hvordan det går. Eller snakk med han. Anonymkode: d2fb4...c74 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke bare det at han ser veldig bra ut og er tiltrekkende, men det er først og fremst personligheten og utstrålingen hans... Og det at vi har så god kontakt. Jeg føler han ser rett inn i sjela mi. Vi snakket om det en gang. Han tok det opp at han følte han hadde fått mye bedre kontakt med meg enn de fleste kollegaene på jobben.. Men jeg er usikker på om det kan tolkes som vennskapelig eller et hint om noe mer. Vi har hverandres nummer og snap, men han sender ikke mld med mindre det handler om jobb. (ja, han er singel) Trenger vel noen tips eller råd her... Hva tenker dere? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 0e168...02e Mener du å si at dere en gang pratet om at han kunne se rett inn i sjela di? Det er jo i så fall en ganske intim samtale dere har hatt allerede. Anonymkode: f54c7...085
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å legge an på han, så finner du jo fort ut hvordan det går. Eller snakk med han. Anonymkode: d2fb4...c74 Hvordan legge an på han? 😅 Som sagt jobber vi ikke så mange vakter sammen, men det hender innimellom.. Men jeg merker at han er veldig profesjonell på jobb (og det er jo jeg å til vanlig haha) så det var feks enklere å flørte da vi var på jobbreise i noen dager.. Men jo fler av de andre kollegaene er rundt jo vanskeligere er det å te seg som man vil rundt hverandre.. Men han og jeg har snakket om å arrangere lønningspilser 1 gang i mnd framover men hittil har vi ikke fått det helt til enda. Så blir vel ikke noe av før etter nyttår igjen. Og for meg føles det uutholdelig lenge å holde det inni meg sånn... Spesielt når jeg kjenner at følelsene mine for han er ganske sterke.. På kort tid har jeg blitt så glad i han og ønsker å være nær han. Og det er ikke ofte det skjer med meg... Jeg blir ikke så lett forelsket og har vel egentlig ikke vært det på flere år. Så når det først skjer så er det ganske spesielt. Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du å si at dere en gang pratet om at han kunne se rett inn i sjela di? Det er jo i så fall en ganske intim samtale dere har hatt allerede. Anonymkode: f54c7...085 Ja han leser meg så godt og da sa jeg en gang at det føltes som han kunne se inn i sjela mi, og lo litt for å humorgjøre det litt og da bare smilte han og sa noe ala at han også følte seg veldig sett av meg og han følte at vi hadde fått så god kontakt.. Anonymkode: 0e168...02e
Gjest supernova_87 Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Hva med å sende han en melding å si at "Du, jeg føler vi har fått en så god tone på jobb, vi skulle ikke tatt ei øl i lag en kveld da?"
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Rainstorm skrev (2 minutter siden): Hva med å sende han en melding å si at "Du, jeg føler vi har fått en så god tone på jobb, vi skulle ikke tatt ei øl i lag en kveld da?" Jo, det frister veldig. Men hva hvis han ikke føler det samme.. Altså, han har jo sagt at han har fått god kontakt med meg osv, men det kan fort være vennskapelig også. Føler at.. Det er verre å bli" avvist" på sms enn face to face. For når jeg sier det til han face to face så har jeg jo allerede facet han hvis han sier at følelsene ike er gjensidig. Da kan jeg si at jeg forstår og at jeg bare er letta for å endelig kunne få sagt det og nå kan gå videre.. Og så samtidig får vi avsluttet det på en grei måte og han ser hvor godt jeg takler det liksom 😅 for jeg vet og kjenner meg selv såppas at jeg vet jeg vil takle at han ikke føler det samme tilbake.. Kanskje mest fordi jeg allerede innstiller meg på at det kun er jeg som har falt for han 😅 og da blir det ikke så kleint neste gang vi møtes... Om det skjer på sms så kommer jeg til å føle meg så sykt idiiot og Grue meg veldig neste gang jeg ser han 🤪 Anonymkode: 0e168...02e
Gjest supernova_87 Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jo, det frister veldig. Men hva hvis han ikke føler det samme.. Altså, han har jo sagt at han har fått god kontakt med meg osv, men det kan fort være vennskapelig også. Føler at.. Det er verre å bli" avvist" på sms enn face to face. For når jeg sier det til han face to face så har jeg jo allerede facet han hvis han sier at følelsene ike er gjensidig. Da kan jeg si at jeg forstår og at jeg bare er letta for å endelig kunne få sagt det og nå kan gå videre.. Og så samtidig får vi avsluttet det på en grei måte og han ser hvor godt jeg takler det liksom 😅 for jeg vet og kjenner meg selv såppas at jeg vet jeg vil takle at han ikke føler det samme tilbake.. Kanskje mest fordi jeg allerede innstiller meg på at det kun er jeg som har falt for han 😅 og da blir det ikke så kleint neste gang vi møtes... Om det skjer på sms så kommer jeg til å føle meg så sykt idiiot og Grue meg veldig neste gang jeg ser han 🤪 Anonymkode: 0e168...02e Men du, den meldingen kan jo også forstås vennskapelig, og det var hovedsaklig vennskapelig tone jeg siktet til. Så tar dere ei øl og så ser du hvordan du hvordan tonen er IRL. Han er jo litt innbilsk hvis han 100% tolker den som at du er hodestups forelsket. Hvis han føler på litt av det samme vil han jo håpe at det er det det betyr, men han vil nok tolke at det er vennskapelig, og enten vennskapelig takke ja, eller håpe på at det er noe mer og takke ja. Om du ikke vil ta det på SMS, så si en gang dere er på jobb i lag at "hadde vært digg å tatt ei øl ute en kveld, du vil ikke bli med da, det tror jeg hadde vært artig" eller et eller annet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Rainstorm skrev (1 minutt siden): Men du, den meldingen kan jo også forstås vennskapelig, og det var hovedsaklig vennskapelig tone jeg siktet til. Så tar dere ei øl og så ser du hvordan du hvordan tonen er IRL. Han er jo litt innbilsk hvis han 100% tolker den som at du er hodestups forelsket. Hvis han føler på litt av det samme vil han jo håpe at det er det det betyr, men han vil nok tolke at det er vennskapelig, og enten vennskapelig takke ja, eller håpe på at det er noe mer og takke ja. Om du ikke vil ta det på SMS, så si en gang dere er på jobb i lag at "hadde vært digg å tatt ei øl ute en kveld, du vil ikke bli med da, det tror jeg hadde vært artig" eller et eller annet. Ja, du sier noe der 😊 jeg tror kanskje også det sitter litt ekstra langt inne å feks spørre han om å ta en øl, sånn vennskapelig sett, da han er litt yngre enn meg.. Han er 22 og jeg blir snart 29. Jeg har alltid datet eller siktet etter eldre menn, eller ihvrtfall like gammel som meg, men dette er helt utenfor min kontroll... Følelsene bare dukket opp og vil ikke forsvinne heller.. Hva tenker du nå? Fortsatt at jeg bare kan spørre om å ta en øl og se an derfra? 😅 Må også sies at det i det siste har vært litt.. Tja.. Anspent stemning mellom oss når vi feks er alene i et rom. Det er spesielt da jeg merker at han blir nervøs etc. Og jeg også da.. Og da oppstår det gjerne pinlig stillhet eller noe. Men vi ler mye sammen og tenker likt om mye osv så det er liksom litt rart kanskje.. Mellom oss. En rar men fin, litt spesiell stemning som jeg ikke klarer å sette helt ord på. Annet enn at jeg vet hva mine følelser er for han. Så jg er litt redd for at han kanskje ikke vil ta øl med meg i tilfelle det blir pinlig stillhet da.. Selv om jeg tror det skulle gå bra. Han er nok litt mer sjenert enn meg, men jg er mye mer utadvent og sånt når jeg vet hvor jeg har han. Så nå, som jeg ikke vet det, kan jeg fort bli mer sjenert og usikker igjen 🤪 Sorry, mange tanker og ja.. 😅 Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Spør om han blir med på en øl, og ta det derfra. Jeg forstår at du gjerne vil fortelle at du liker han face to face, men da setter du også han i en ubehagelig situasjon, spesielt hvis han ikke har følelser for deg. Jeg hadde blitt helt satt ut hvis en kollega kom til meg på jobb og fortalte meg at han likte meg, da hadde jeg satt mye mer pris på en sms. Fordi da har man også litt tid til å formulere og tenke seg om før man svarer. Anonymkode: a6879...a2d
Blueturtle Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 Jeg forstår ikke hvorfor de to alternativene dine er å enten si du har følelser for han, eller ikke si noe som helst. Du behøver da ikke erklære din kjærlighet til fyren, bare spør om han vil finne på noe og ta det derfra! Jeg er redd du overvelder han hvis du lemper av deg alt du har på hjertet. Ha nå litt is i magen og føl deg frem. Så er fallhøyden atskillig lavere om det skulle vise seg at han ikke er interessert i deg på den måten.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 Takk for fine svar! Setter pris på det! Jeg tenkte ikke helt det på den måten, at det kanskje ville føltes litt for mye for han om jeg skulle sagt at jeg er forelska osv.. 😅 Føler fortsatt at det er litt rart å spørre om å ta en øl, kun han og meg.. Er ikke det avslørende nok eller? 🤪 Bleeh!! Må jo bare gjøre NOE hvis jeg skal finne ut av det her.. Anonymkode: 0e168...02e
Frisk Skrevet 8. desember 2021 #13 Skrevet 8. desember 2021 Jeg har det også mye likt deg, men har til nå ikke turt å si noe til han "min". Heier på deg... 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for fine svar! Setter pris på det! Jeg tenkte ikke helt det på den måten, at det kanskje ville føltes litt for mye for han om jeg skulle sagt at jeg er forelska osv.. 😅 Føler fortsatt at det er litt rart å spørre om å ta en øl, kun han og meg.. Er ikke det avslørende nok eller? 🤪 Bleeh!! Må jo bare gjøre NOE hvis jeg skal finne ut av det her.. Anonymkode: 0e168...02e Hvorfor er det rarere å spørre om han skal være med på øl, enn å fortelle han at du er forelska? Anonymkode: a6879...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er det rarere å spørre om han skal være med på øl, enn å fortelle han at du er forelska? Anonymkode: a6879...a2d Haha.. Når du sier det sånn.. 😅 Jeg tenker vel ikke helt klart i denne forelskelsesbobla jeg ikke klarer å komme utav Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Skrevet 8. desember 2021 Frisk skrev (20 minutter siden): Jeg har det også mye likt deg, men har til nå ikke turt å si noe til han "min". Heier på deg... Pjooh det er slitsomt! Klem til deg 😅🤗 Anonymkode: 0e168...02e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #17 Skrevet 8. desember 2021 Tja.. Tror jeg ville prøvd å bli bedre kjent med han først. Han er bare 22 år. Du ønsker kanskje familie? Kanskje lurt å tenke litt i de banene også. Når har eventuelt han lyst på familie? Ja, du har fortsatt god tid. Men det er lurt å virkelig kjenne faren til dine barn før han blir far. Så hvis det ikke går med denne fyren etter, la oss si 5 år. Så har du dårligere tid til å faktisk kjenne mannen ut og inn før dere stifter familie. Anonymkode: 76ac1...35d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Spør om han blir med på en øl, og ta det derfra. Jeg forstår at du gjerne vil fortelle at du liker han face to face, men da setter du også han i en ubehagelig situasjon, spesielt hvis han ikke har følelser for deg. Jeg hadde blitt helt satt ut hvis en kollega kom til meg på jobb og fortalte meg at han likte meg, da hadde jeg satt mye mer pris på en sms. Fordi da har man også litt tid til å formulere og tenke seg om før man svarer. Anonymkode: a6879...a2d Er det ikke motsatt? Så lenge man venter til å spørre i en setting som passer, fks. på en jobbfest eller jobbmiddag? Kommer ikke en SMS litt brått på? Spesielt hvis det er den første SMS man sender? Anonymkode: a1ced...954
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det ikke motsatt? Så lenge man venter til å spørre i en setting som passer, fks. på en jobbfest eller jobbmiddag? Kommer ikke en SMS litt brått på? Spesielt hvis det er den første SMS man sender? Anonymkode: a1ced...954 Så du mener at det er bedre at en kollega tar deg til siden for å fortelle at hun er forelska, enn å få det servert over sms? Anonymkode: a6879...a2d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så du mener at det er bedre at en kollega tar deg til siden for å fortelle at hun er forelska, enn å få det servert over sms? Anonymkode: a6879...a2d Nei, mente spørre om noen øl ute? Ikke utbrodere om sine følelser Anonymkode: a1ced...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå