Zenobia Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg skjønner spørsmålet i tråden nedenfor: Har jeg lett for dårlig, eller kan det være at podkaster er litt hjemløse hos KG? Kanskje de ville passet i kultur/litteratur/musikk-forumet? @Anglofil Eller hvor? NRKs radiosendinger er muligens også å finne som podkast. Skal de inn i Radio/TV? (Ooops, det fantes ikke noe for radio ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. desember 2021 #2 Del Skrevet 8. desember 2021 Hei! Jeg tenker at denne tråden, dvs om podcaster, hører hjemme, slik du skriver, på kultur, litteratur og musikk-forumet. Jeg har derfor flyttet tråden. Takk for tips! Anglofil (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Flott! Kanhende noen ord om det i undertråd-introen også? (Eller hva det låste innlegget øverst heter) Disclaimer: Jeg driver selv og planlegger en podkast, såeh ... ikke helt nøytral her Kommer på nyåret Sånn, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå