Gå til innhold

Hvordan/ hvor treffe noen for sex? Kun sex.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cupido, har hatt profil der, får det man ønsker, etter en del som kun er ute etter chatt og ikke tørr å møtes har hatt en fast elsker i ca 8 år ( han er gift, passer meg perfekt!)

Kvinne 

Anonymkode: ec69e...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 19.02):

Er en mann i starten av førtiårene, som lever i et ikke fungerende forhold. Ønsker å treffe en kvinne å ha sex med. Noen som kan komme med tips på hvordan jeg bør gå frem? Evt hvor det er størst sjanse for å finne noen som ønsker det samme. Bor ikke i by så er ikke bare å ta en tur ut på byen.

Trenger ikke den moralprekenen jeg regner med mange har tenkt å gi meg. Vi har ikke hatt sex å over fire år, så det var hun som sat at hvis sex er viktig for meg får jeg finne noen andre å ha det med.

Anonymkode: c862a...9e7

jeg er på badoo og tinder, og er helt åpen at jeg kun er ute etter sex, har fått mye treff og truffet 3 stk,men kjemien funket ikke helt, men hadde sex med en likevel, nå har jeg ikke hatt sex på 2 år snart, og trenger det veldig snart merker jeg,men venter uansett til Januar nå hvis jeg skal være uheldig og bli smittet vil jeg ikke det oppi jula

Anonymkode: 33824...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 2.58):

https://forskning.no/sex-samliv-ntnu/tinder-brukere-har-ikke-mer-tilfeldig-sex/269490

Er kameratene dine usedvanlig tiltrekkende? Om de ikke er det, kan dette umulig være sant. 

Anonymkode: 4b71b...57b

De er nok bare store i kjeften - ikke så uvanlig blant halvgamle gubber i panikkalderen:))

Anonymkode: ca349...ec7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (På 9.12.2021 den 11.12):

Vanskelig for meg å bedømme, men jeg observerer at de har suksess på Tinder.

Obdervere er noe annet enn å lytte til skryt og anektdokter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Observere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er nok det beste alternativet vil jeg tro. Men ut fra en del kompiser kan det være litt vanskelig for menn å møte folk på tinder, så ikke sikkert du finner noen med en gang. Kommer sikkert an hvor kresen man er, og ikke mist hvor attraktiv man er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvis det er viktig for deg at du kjenner mine kamerater bedre enn jeg gjør det, så OK.

Dette er en krangel jeg holder meg unna. God kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Hvis det er viktig for deg at du kjenner mine kamerater bedre enn jeg gjør det, så OK.

Dette er en krangel jeg holder meg unna. God kveld.

Jeg vet ikke hva slags gjeng av 50/60-åringer som har hverandre med som observatører på Tindertreff. Heter en av vennene dine tilfeldigvis von Münchausen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...