Gå til innhold

Hvordan/ hvor treffe noen for sex? Kun sex.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en mann i starten av førtiårene, som lever i et ikke fungerende forhold. Ønsker å treffe en kvinne å ha sex med. Noen som kan komme med tips på hvordan jeg bør gå frem? Evt hvor det er størst sjanse for å finne noen som ønsker det samme. Bor ikke i by så er ikke bare å ta en tur ut på byen.

Trenger ikke den moralprekenen jeg regner med mange har tenkt å gi meg. Vi har ikke hatt sex å over fire år, så det var hun som sat at hvis sex er viktig for meg får jeg finne noen andre å ha det med.

Anonymkode: c862a...9e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pkt1: vær ærlig på at du er i forhold, og vær ærlig på at du ønsker ikke  å skifte kona di ut i fremtiden. Skriv dette i profilen din, hva du søker og hvorfor. Markedet ditt er nesten ikke-eksisterende. Men gifte menn har et enormt pågangsmot. 

Anonymkode: 4873b...c53

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte menn som kun er ute etter å få tømt seg har en svært lav markedsverdi.

Jeg vet ikke om noen steder slike kvinner vanker, bortsett fra bordell.

Anonymkode: 4abf4...2b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så lett for menn, etter hva jeg leser her inne? Jeg, kvinne, har møtt noen menn fra nakenprat.com, og om jeg har møtt noen menn så må jo noen menn få napp der inne 😅

Anonymkode: 8bf07...851

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder? Jeg har sett en del menn der i åpne forhold. Om man bare er ute etter sex så må jo det være en god løsning. Det var ihvertfall min logikk når jeg var det - heller en i åpent forhold som søker noe fast på siden, da sannsynligheten er større for at han har god erfaring og ikke ligger med mange og dermed utgjør en sykdomsrisiko, sammenlignet med single menn. 

Anonymkode: caf6f...07f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha et ekstremt attraktivt utseende, eller ligge med andre menn

Anonymkode: 9e238...e97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tinder? Jeg har sett en del menn der i åpne forhold. Om man bare er ute etter sex så må jo det være en god løsning. Det var ihvertfall min logikk når jeg var det - heller en i åpent forhold som søker noe fast på siden, da sannsynligheten er større for at han har god erfaring og ikke ligger med mange og dermed utgjør en sykdomsrisiko, sammenlignet med single menn. 

På tinder er det lett å finne menn som er ute etter uforpliktende sex, men det finnes nesten ingen kvinner der som er det. Kvinner på tinder er hovedsakelig ute etter noe seriøst eller oppmerksomhet. 

Anonymkode: 4b71b...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

På tinder er det lett å finne menn som er ute etter uforpliktende sex, men det finnes nesten ingen kvinner der som er det. Kvinner på tinder er hovedsakelig ute etter noe seriøst eller oppmerksomhet. 

Tja. Usikker på hva statistikken ville vist, men som kvinne som har vært ute etter nettopp det og søkt etter en kvinnelig tredjepart til tilfeldig moro er jeg rimelig sikker på at markedet eksisterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en profil på Cupido da jeg søkte det. Jeg var imidlertid kvinne og singel, og tydelig på at jeg ikke deltok i utroskap. 

Vanskelig for menn. Selv om jeg hadde skrevet det tydelig at jeg bare søkte frie menn (ikke åpent forhold heller, for ville ikke risikere trøbbel om det ikke var så greit likevel), så fikk jeg 3-10 meldinger fra gifte menn hver dag. Det er antagelig 100 menn på søk etter slikt for hver kvinne. 

Anonymkode: c6665...47c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gifte menn som kun er ute etter å få tømt seg har en svært lav markedsverdi.

Jeg vet ikke om noen steder slike kvinner vanker, bortsett fra bordell.

Anonymkode: 4abf4...2b3

Du har en god del å lære om livet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er ikke hva kamerater i 50-årene som er på Tinder forteller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bor ikke i by så er ikke bare å ta en tur ut på byen

Anonymkode: c862a...9e7

Dette er vel det største problemet. 

Anonymkode: cf253...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan være litt utfordrende. Særlig nå i disse tider, hvor det er mindre uteliv pga corona og skeptiske folk.
I det hele tatt utfordrende, fordi du er ikke den eneste mann som søker en kvinne, kun for sex. Er det noe vi kvinner ikke har mangel på, så er det nettop det.
Ser du godt ut, er god til å forføre, så er det likevel ikke umulig. Tinder eller ta deg en helg i en storby. 

Anonymkode: 4966f...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 timer siden):

Det er ikke hva kamerater i 50-årene som er på Tinder forteller. 

https://forskning.no/sex-samliv-ntnu/tinder-brukere-har-ikke-mer-tilfeldig-sex/269490

Er kameratene dine usedvanlig tiltrekkende? Om de ikke er det, kan dette umulig være sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

https://forskning.no/sex-samliv-ntnu/tinder-brukere-har-ikke-mer-tilfeldig-sex/269490

Er kameratene dine usedvanlig tiltrekkende? Om de ikke er det, kan dette umulig være sant. 

Jo det kan det være, om de er 50+. Iallefall om de går for kvinner 35-40+. Det er slik at vi kvinner gjerne blir noe mindre gjerrig på slikt med alderen. Ikke lenger redd for å bli shamet og satt stygge rykter på, står sikkert i oss selv og anser sex som en verdi i seg selv, og noe vi trenger og ønsker. Som regel har vi fått barna vi ønsker da også, ikke ønsker vi nødvendigvis samboer og ektemann (man har gjerne forsøkt det, med dårlige erfaringer) med mindre vi skulle treffe en hent spesiell mann. Total av dette er at vi trenger ikke nødvendigvis føle at ting må vare evig for å nyte sex. Tenner vi på en mann, og han på oss, da er det også greit. 

Så om de styrer unna de kvinner som så veldig veldig gjerne vil finne den store kjærligheten, og mener livet er tomt alene, og er flinke til å finne dem som har roen og nyter livet, ja da er vel menn 40-50+ i bra posisjon til å finne kvinner å ha sex med. Til og med uten at kvinnen føler seg brukt og lurt. 😄

Litt sjarm og sosiale evner må de likevel ha.

Anonymkode: c6665...47c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er jo ganske enkel. Det var det for meg som kvinne når jeg var singel og den perioden jeg ønsket kun sex. Mulig det er enklere for kvinner. Jeg chattet og møtte opp dagen etterpå hvis jeg følte kjemi stemte og de var seriøse for treff. Kunne få noe ila noen timer hvis jeg ville og det fikk jeg flere ganger. Deilige opplevelser. Savner litt å være løs dyr hehe. Men jeg elsker mannen min nå og jeg får mer enn nok hjemme av hans kuk som virkelig ingen kan sammenligne seg med. Det hjelper å ha den beste hjemme👅

Anonymkode: 8b33c...dee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...