PhilosopherSe7en Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) Holder på å montere nytt kjøkken nå. Har ikke kjøpt skuffeinnredning enda og lurer derfor på hvilke tips du har her? Tenker da på sortering av bestikk, glass, tallerkener, krydder, matvarer osv. En måte å få orden i skuffene på. Endret 8. desember 2021 av PhilosopherSe7en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Vær grei da 😉 Helt sikker på at noen har brukt tid på å organisere skuffer på en skikkelig måte. Innsats til krydder? Bestikk? Tallerkener og glass? Tørrvarer osv Endret 9. desember 2021 av PhilosopherSe7en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Hvis du har IKEA kjøkken er deres skuffedelere gode. De har også mange andre smarte løsninger, så jeg kan anbefale en tur dit. Andre kjøkkenleverandører har andre mål på skuffene, så da må du finne ut hvacdlahs løsninger de har. Når du velger innlegg for bestikk må du se hvor mye plass den sløser. Jeg bodde et sted hvor en tredel av bestikkskuffen var reservert luft. Til tørrvarer anbefaler jeg skuffedelere som deler opp skuffene i passende deler. Da er det lettere å holde ting på sin plass. Alle skuffer bør ha en slik matte i bunnen slik at ting ikke sklir. Hvis ikke blir det fort kaos. Noen har alle tørrvarer oppi fine beholdere som passer perfekt i skuffen. Disse må vaskes og fylles på, vurder om det et noe du kommer til å følge opp. Det vil også være mindre fleksibelt. Anonymkode: 1ef5c...dad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå