AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Hei, jeg og samboer prøvde i 1 år å bli gravid uten hell, så jeg bestemte meg for å bli skjekket så alt var ok, typen hadde også tenkt å skjekke seg etter jeg hadde vært der. Mens jeg er der får jeg beskjed om at vi ikke kan få noe hjelp før vi har vært registrerte samboere i minst 2 år. Og på den tiden hadde vi bare vært registrerte i nesten 1 år.. (vi hadde bodd sammen i 4 år, men han flyttet fra moren sin leilighet og over til min rett ved siden av, og brydde seg ikke med å endre folkeregistret 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️) jeg blir fullt skjekket og finner ut at alt er ok med meg. Og får beskjed om å bestille time igjen når typen har fått sine resultater. Typen gruet seg så mye at han venter lenge, helt til vi hadde vært registret i 2 år, og da reiste typen til legen og det tok lang tid, men resultatet var dårlig, og han må ta ny test.. Når svaret på den testen kommer er det nesten 2 år siden jeg var hos legen. Må jeg testes på nytt? Eller er det bare å booke time på kk for å forstette prossesen om hjelp? Anonymkode: b2679...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå