AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Vært sammen med en manni tre år. Vi har to barn i barneskolealder hver- bor ikke sammen. Barna likte meg i starten- de var åpne og nysgjerrige. Men så fikk mor vite om meg (de var skilt flere år i forveien så ikke pga meg og vårt forhold). Da begynte balubaet. Hun er helt klart ustabil psykisk- lyver og styrer på. Hun har anmeldt kjæresten min flere ganger- uten grunn (henlagt hver gang). Noen som har opplevd en slik eks? Det er aldri ro- alltid noe nytt hun krangler om. Hun blander inn meg og kommer med løgner om hva jeg har sagt og gjort. Og dette forer hun barna med når er hos henne. Så barna er naturlig nok skeptiske til meg og mine barn. Jeg forstår at dama har problemer- men når skal det slutte liksom? Jeg kjenner at jeg ikke orker mer. Alt som planlegges, med og uten barn, spoleres av henne. Føles som hun styrer livet mitt, indirekte, med kaos, styr og løgner. Jeg blir helt utslitt. Når skal hun gi seg, liksom???? Må jeg bare gi opp og gå videre? Kjæresten min prøver å sette grenser for henne, men det går bare ikke! Og om han ikke har kontakt med henne, så bruker hun ungene, skolen, barnehagen og alle som vil høre på løgnene hennes. Anonymkode: ae32b...3ab
AprilLudgate Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Og han krever ikke mer samvær? Høres jo ikke ut som hun har omsorgskapasitet om hun leverer falske anmeldelser mot barnefar. Hva er det hun anmelder ham for?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Vurderer det samme. Pga samme spolering fra mor. Det er utmattende! Anonymkode: fdb41...06b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Vel. Litt ønsketenkning inne i bildet her også kanskje? Anonymkode: a7e50...a93 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Hvor gamle er barna egentlig. Forstår de nok til å kunne ta en vurdering på om det mor sier er sant? Isåfall kan jo du og far være de som ikke gir oppmerksomhet til de gale historiene, overse de, og heller fokusere utelukkende på å ha det hyggelig? Dessuten, hvis hun er ute etter konflikt, så blir det bare bensin på bålet å drive med konfrontasjoner eller prøve å snakke fornuft hos en som er så psyko. Beste er å overse det totalt, heve hodet og ikke fore trollet. Det vil nok utløse en del frustrasjon og at hun blir provosert over manglende oppmerksomhet til beskyldningene, men til slutt vil hun innse at tidene hun investerer i å være drittsekk er forgjeves, så mulig det roer seg? Anonymkode: 8e1bb...123 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vel. Litt ønsketenkning inne i bildet her også kanskje? Anonymkode: a7e50...a93 Ønsketenkning? Anonymkode: ae32b...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Fløff skrev (12 minutter siden): Og han krever ikke mer samvær? Høres jo ikke ut som hun har omsorgskapasitet om hun leverer falske anmeldelser mot barnefar. Hva er det hun anmelder ham for? han gjør det, de har vært til mekling men ikke blitt enige fordi hun nekter å la han har mer samvær. så de skal i retten i mars. Ser ikke for meg at det blir lettere etter det.... Anonymkode: ae32b...3ab
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gamle er barna egentlig. Forstår de nok til å kunne ta en vurdering på om det mor sier er sant? Isåfall kan jo du og far være de som ikke gir oppmerksomhet til de gale historiene, overse de, og heller fokusere utelukkende på å ha det hyggelig? Dessuten, hvis hun er ute etter konflikt, så blir det bare bensin på bålet å drive med konfrontasjoner eller prøve å snakke fornuft hos en som er så psyko. Beste er å overse det totalt, heve hodet og ikke fore trollet. Det vil nok utløse en del frustrasjon og at hun blir provosert over manglende oppmerksomhet til beskyldningene, men til slutt vil hun innse at tidene hun investerer i å være drittsekk er forgjeves, så mulig det roer seg? Anonymkode: 8e1bb...123 joda de forstår, 4 og 6 kl. De sier ting som viser at de forstår, men bare å høre på disse historiene må jo være veldig tungt for barn..... Det går på at faren er ubrukelig, alt han gjør er feil og dårlig. ingenting er bra nok. Mens det egentlig er hun som ikke får til noe som helst..... Anonymkode: ae32b...3ab
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Har vært gjennom det samme. I vårt tilfelle roet det seg forholdsvis etter en god del år. Gleder meg likevel til barna er voksne. Vil ikke anbefale noen å gå inn i en rolle som stemor, verdens mest utakknemlige jobb. Anonymkode: f5109...e42 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært gjennom det samme. I vårt tilfelle roet det seg forholdsvis etter en god del år. Gleder meg likevel til barna er voksne. Vil ikke anbefale noen å gå inn i en rolle som stemor, verdens mest utakknemlige jobb. Anonymkode: f5109...e42 Takk for svar- hadde jo håpet det kunne roet seg nå etter tre år, men blir bare værre syns jeg. Er minst mulig sammen når vi har barna, rett å slett. Anonymkode: ae32b...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå