AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Hei. Jeg er en mann på 42 år. Har kvinnelig samboer, og er heterofil. Men har begynt å fantasere mer og mer om å ha sex med en annen mann, eller et annet par der jeg kan ha sex med begge to. Har lyst til å bli sugd av en annen mann, og har lyst til å prøve å suge pikk selv. Litt usikker på om jeg vil bli knullet analt, men litt lek er med i fantasien. Elsker sex med kvinner, og kanskje det er digg med sex med en annen mann også? Eller en transe? Noen som har erfaring med dette? Er det å anbefale? Anonymkode: bf404...da3 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er biseksuell. Men jeg suger bare pikk. Alltid likt det fra ung alder, og tatt det opp igjen i voksen alder. Gjorde det da jeg var i forhold, og nå som jeg er er singel. Digger det, men kunne ALDRI tenke meg å kose med en mann, kysse osv. Anonymkode: a84cd...839
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Før du lar en annen mann pule deg i rompa, bør du teste litt ut med dildo. Vet samboeren din at du ønsker dette? Jeg tror det er lettere å få henne til å pule deg med en dildo eller strap-on, enn at hun lar deg ha sex med et annet par. Anonymkode: 10182...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 18.27): Hei. Jeg er en mann på 42 år. Har kvinnelig samboer, og er heterofil. Men har begynt å fantasere mer og mer om å ha sex med en annen mann, eller et annet par der jeg kan ha sex med begge to. Har lyst til å bli sugd av en annen mann, og har lyst til å prøve å suge pikk selv. Litt usikker på om jeg vil bli knullet analt, men litt lek er med i fantasien. Elsker sex med kvinner, og kanskje det er digg med sex med en annen mann også? Eller en transe? Noen som har erfaring med dette? Er det å anbefale? Anonymkode: bf404...da3 Men da er du jo ikke heterofil? Et sted på skalaen kanskje? Hvorfor disse tankene nå er kanskje det største spørsmålet? Og husk, fantasi er en ting, virkelig en annen. Mange tror fantasien vil bli møtt i virkeligheten, men det stemmer for svært få. HVis du derimot trenger å utforske dette, så vær ærlig med din samboer. Ikke "utforsk" bak hennes rygg. Vær ærlig. Om hun ikke er nok for deg, så move on og lek med andre likesinnende barn. Anonymkode: 94707...c4b 1
Stillalive Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Om du ønsker å suge eller bli sugd av en annen mann så er du pr def biseksuell, selv om du tenker kun sug og ikke penetrering så er definisjonen fremdeles biseksuell selv om jeg ville ha kalt det for bi light eller noe slikt. hadde ikke villet bekymret meg så mye om jeg var det ene eller andre å mener det hele er rimelig uskyldig. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå