AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Er det normalt at baby hele tiden holder hendene opp mot ansiktet sitt. Typ i hakehøyde? Blir jo bekymret for om det er noe galt med muskulatur/ nevrologisk. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: db36d...6de
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Hvor gammel er barnet? Mitt barn gjorde også det, men bare med den ene armen. Det viste seg å være noe som fysioterapeuten mente var nerver i klem i skulderen. Måtte ha fysioterapi for å løse det opp. Men da ble det fikset på bare noen uker. Jeg ville snakket med helsestasjonen om det. Anonymkode: dedb1...d1a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor gammel er barnet? Mitt barn gjorde også det, men bare med den ene armen. Det viste seg å være noe som fysioterapeuten mente var nerver i klem i skulderen. Måtte ha fysioterapi for å løse det opp. Men da ble det fikset på bare noen uker. Jeg ville snakket med helsestasjonen om det. Anonymkode: dedb1...d1a Baby er 3 mnd. Har vært slik siden fødsel. Anonymkode: db36d...6de
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Baby er 3 mnd. Har vært slik siden fødsel. Anonymkode: db36d...6de Det var ved rundt tre måneder jeg la merke til det hos mitt barn. Det hadde nok vært slik siden fødsel, mente fysioterapeuten, hun kalte det en fødselsskade. Men altså, mitt barn ble fort "frisk" med fysioterapi og "trening" hjemme etter et program. Gikk stort sett i mye ligging på magen og stimulering til rulling og andre bevegelser. Men hør med helsestasjonen. Lykke til! Anonymkode: dedb1...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var ved rundt tre måneder jeg la merke til det hos mitt barn. Det hadde nok vært slik siden fødsel, mente fysioterapeuten, hun kalte det en fødselsskade. Men altså, mitt barn ble fort "frisk" med fysioterapi og "trening" hjemme etter et program. Gikk stort sett i mye ligging på magen og stimulering til rulling og andre bevegelser. Men hør med helsestasjonen. Lykke til! Anonymkode: dedb1...d1a Takk for det 😊 Anonymkode: db36d...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå