Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at baby hele tiden holder hendene opp mot ansiktet sitt. Typ i hakehøyde? Blir jo bekymret for om det er noe galt med muskulatur/ nevrologisk.

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: db36d...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet? Mitt barn gjorde også det, men bare med den ene armen. Det viste seg å være noe som fysioterapeuten mente var nerver i klem i skulderen. Måtte ha fysioterapi for å løse det opp. Men da ble det fikset på bare noen uker. Jeg ville snakket med helsestasjonen om det.

Anonymkode: dedb1...d1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor gammel er barnet? Mitt barn gjorde også det, men bare med den ene armen. Det viste seg å være noe som fysioterapeuten mente var nerver i klem i skulderen. Måtte ha fysioterapi for å løse det opp. Men da ble det fikset på bare noen uker. Jeg ville snakket med helsestasjonen om det.

Baby er 3 mnd. Har vært slik siden fødsel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Baby er 3 mnd. Har vært slik siden fødsel.

Det var ved rundt tre måneder jeg la merke til det hos mitt barn. Det hadde nok vært slik siden fødsel, mente fysioterapeuten, hun kalte det en fødselsskade. Men altså, mitt barn ble fort "frisk" med fysioterapi og "trening" hjemme etter et program. Gikk stort sett i mye ligging på magen og stimulering til rulling og andre bevegelser. Men hør med helsestasjonen. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det var ved rundt tre måneder jeg la merke til det hos mitt barn. Det hadde nok vært slik siden fødsel, mente fysioterapeuten, hun kalte det en fødselsskade. Men altså, mitt barn ble fort "frisk" med fysioterapi og "trening" hjemme etter et program. Gikk stort sett i mye ligging på magen og stimulering til rulling og andre bevegelser. Men hør med helsestasjonen. Lykke til!

Takk for det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...