AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Hei! Jeg fant nettopp ut at min forlovede driver å tekster med en jente fra jobben på fritiden, noe de visstnok har gjort en stund. Jeg har vanligvis null problem med å vise han tillitt, men synes det er litt rart at jeg aldri har hørt noe om henne og at han ikke har fortalt at de snakker sammen. Spurte om jeg kunne få se noe av samtalene dems, da bladde han langt opp i samtalen og ga meg telefonen. Når jeg startet å bla nedover så ble han plutselig sur og rev telefonen ut av hendene mine. Har ikke snakket med han siden (fordi han stakk, jeg vil gjerne prate om det…) Så nå sitter jeg her og trenger råd… Var det dumt av meg om å spørre å få se samtalen? Hvem av oss er det som skal si unnskyld her? Og burde jeg være usikker på han? Anonymkode: 40638...4ce
Antiviruset Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei! Jeg fant nettopp ut at min forlovede driver å tekster med en jente fra jobben på fritiden, noe de visstnok har gjort en stund. Jeg har vanligvis null problem med å vise han tillitt, men synes det er litt rart at jeg aldri har hørt noe om henne og at han ikke har fortalt at de snakker sammen. Spurte om jeg kunne få se noe av samtalene dems, da bladde han langt opp i samtalen og ga meg telefonen. Når jeg startet å bla nedover så ble han plutselig sur og rev telefonen ut av hendene mine. Har ikke snakket med han siden (fordi han stakk, jeg vil gjerne prate om det…) Så nå sitter jeg her og trenger råd… Var det dumt av meg om å spørre å få se samtalen? Hvem av oss er det som skal si unnskyld her? Og burde jeg være usikker på han? Anonymkode: 40638...4ce Høres dette ut som noen du bør gifte deg med ? Du fersket han, og når han oppdaget det? Han flyktet som en redd unge. Unnskyld holder bare ikke! Her må du få vite hva som har skjedd, og kan han/ vil ikke gi noen forklaring? Mannen din har vært utro. Når han reagerer slik så er det mest sannsynlig det som har skjedd. Meldinger fra kollegaer på jobben hadde jeg hatt null problemer å vise til en kjæreste. Når han har det problemet vet jo alle hva som er årsaken. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Veldig respektløst å chatte med andre damer. Slike despe menn er turnoff Anonymkode: 06687...672 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Han der har ikke rent mel i posen, nei. Bli sint og stikke av? Ikke godt tegn. Anonymkode: 16c5b...b75 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Ring dama hans tekster med og spør henne Anonymkode: 714b7...97f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Jeg hadde blitt skeptisk. Det er ikke sikkert det er utroskap, men han har tydeligvis snakket om noe han ikke vil at du skal se. I tillegg er kollegaen ukjent for deg OG han blir sint og stikker av når du spør. Rødt flagg. Anonymkode: f6c4d...0a3 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde blitt skeptisk. Det er ikke sikkert det er utroskap, men han har tydeligvis snakket om noe han ikke vil at du skal se. I tillegg er kollegaen ukjent for deg OG han blir sint og stikker av når du spør. Rødt flagg. Anonymkode: f6c4d...0a3 Dette. Og det er ingen tvil om at han har tekstet om noe upassende, hvorfor skulle han ellers blads så langt opp? Det er ikke normalt å gjøre hvis man skal vise noen meldinger. Så det er første røde flagg. Enhver vet hvordan man scroller oppover for å lese bakover i tid, hvis man ønsker det. At han ble sur da du scrollet nedover er neste røde flagg. Deretter stikker han fra deg! I stedet for å berolige sin forlovede når hun sitter med en usikkerhet som han kan bekjempe med åpenhet og forståelse, så velger han å bli sint og å stikke av. Jeg tør vedde på at han dro for å slette unna meldinger fra den chatten. Jeg tipper han kommer til å komme tilbake til deg og si "unnskyld for at jeg ikke lot deg lese, det kan du selvsagt... Her har du telefonen min" og så har han gått gjennom hele samtalen og slettet kun de upassende meldingene, slik at det ser uskyldig ut. Så enormt mange røde flagg at jeg blir helt matt. Merker jeg blir så sint og lei meg på dine vegne. Anonymkode: d7d7d...0ed 5
Rosatoast Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tør vedde på at han dro for å slette unna meldinger fra den chatten. Jeg tipper han kommer til å komme tilbake til deg og si "unnskyld for at jeg ikke lot deg lese, det kan du selvsagt... Her har du telefonen min" og så har han gått gjennom hele samtalen og slettet kun de upassende meldingene, slik at det ser uskyldig ut. Så enormt mange røde flagg at jeg blir helt matt. DETTE!! 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Sjekk messenger på dataen hans om du kjenner til hans passord Anonymkode: 714b7...97f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Han skjuler noe Anonymkode: 8abc8...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Hvordan går det Ts? Noe nytt? Anonymkode: 021b7...6c3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er i et langvarig forhold, og snapper jevnlig med en åtte-ti venninner. Kolleger og gode gamle venner. Jeg er 100% trofast og skjuler ikke noe. Så ja, jeg er nok den eneste i landet som ikke har noen skjult agenda, alle andre som har venninner er svin. Anonymkode: 753e9...dc1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 TS. beklager fravær fra tråden, men herregud så koselig med så mange råd og tanker! Ikke godt å si hva som skjedde med forloveden min i denne situasjonen, men når vi hadde fått roet ned begge to snakket vi sammen og jeg fikk se samtalene de hadde hatt. Virket ikke som han hadde slettet noe heller så det stoler jeg på. Tror han reagerte fordi han ikke forsto at jeg kunne reagere på at han pratet med en kollega og at han følte jeg «krevde» å få se på telefonen hans og at det føltes ut som jeg ikke stolte noe på han. Vi har hvertfall ordnet opp. Sa at jeg syntes det var rart at de snakka så mye på fritiden uten at jeg visste no og han forsto det veldig godt. tilbake til bryllupsplanlegging nå, etter et øyeblikks krise, hehe. Men hvem har vell ikke det i ny og ne… Ønsker alle en fin dag, håper dere har det bra:) Anonymkode: 40638...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå