Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du usikker eller bekymret når han du dater ikke svarer på din siste melding, men har lest den og vært aktiv på messenger? Eller bryr du deg ikke og tenker han sikkert tar kontakt på kvelden? 8 timer siden siste melding og svar synes jeg er lenge, men jeg tenker han sikkert er opptatt eller har mye å gjøre på jobb. Hvor lang tid skal det gå før man tar kontakt igjen om man overhodet skal det? Jeg er ikke redd for å bli ghostet, men flere og menn holder jo på sånn..

Anonymkode: 17ad1...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er han heller ikke interessert. Menn som spiller games og er over 25 år er HELT uinteressant, da tar jeg heller kontakt  med noen som vil prate med meg

Anonymkode: df8ea...413

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir du usikker eller bekymret når han du dater ikke svarer på din siste melding, men har lest den og vært aktiv på messenger? Eller bryr du deg ikke og tenker han sikkert tar kontakt på kvelden? 8 timer siden siste melding og svar synes jeg er lenge, men jeg tenker han sikkert er opptatt eller har mye å gjøre på jobb. Hvor lang tid skal det gå før man tar kontakt igjen om man overhodet skal det? Jeg er ikke redd for å bli ghostet, men flere og menn holder jo på sånn..

Hadde gitt h*n opp med en gang. 

Anonymkode: d1dab...d66

• Liker 5
Skrevet

Ta dette velmente rådet fra meg. Jeg har vært der du er, brukt tid og energi på å tenke på grunner til hvorfor han ikke tar kontakt. Vært usikker, kvalm og alt som er. 3 ord; dropp han nå.

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg blir ikke usikker av den grunn. Det er ikke alltid jeg har mulighet til å sende meldinger på flere timer heller. 

Anonymkode: ed54c...15e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg blir ikke usikker av den grunn. Det er ikke alltid jeg har mulighet til å sende meldinger på flere timer heller. 

Det tar under 60 sek å svare på en sms, eller skrive en kort tekst - noe som vitner om «jeg bryr meg». Spesielt om man er i starten av en ny relasjon.

selvfølgelig - unntak finnes. Men de aller, aller færreste av oss er så opptatt at de i løpet av en dag ikke klarer å svare på en sms. 

• Liker 7
Skrevet

8 timer mellom hver melding er ikke greit, men 8 timer et par ganger her og der pga jobb eller andre forpliktelser må man ha forståelse for.

Anonymkode: 46e45...860

• Liker 3
Skrevet
pocahontas88 skrev (11 minutter siden):

Det tar under 60 sek å svare på en sms, eller skrive en kort tekst - noe som vitner om «jeg bryr meg». Spesielt om man er i starten av en ny relasjon.

selvfølgelig - unntak finnes. Men de aller, aller færreste av oss er så opptatt at de i løpet av en dag ikke klarer å svare på en sms. 

Det er nok ikke alltid mulighet for det i arbeidstiden, nei. 

Men nå er ikke jeg en person som blir usikker om jeg ikke får svar på rappen. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg blir ikke akkurat usikker. Men hvis han ikke har svart på 1 - 2 dager blir jeg skuffet.  

Jeg tror ikke jeg hadde tatt kontakt igjen. 

Jeg tenker at en som ikke svarer, er ikke en hyggelig person som jeg har lyst til å ha i livet mitt. 

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet
pocahontas88 skrev (25 minutter siden):

De finnes ikke noen som er så opptatt, når dette skjer er det bare en ting som er årsaken, det er manglende interesse. Alle burde vite slikt om de har datet mer en en gang i livet. Greit nok at man ikke vet dette når man er 17 år, men som voksne og med litt erfaring? Dette er basiskunnskaper. Forelskelsen til noen får de til å miste all vurderingsevne totalt.

Ts bare ikke send flere slike meldinger, trekk deg langt tilbake og ikke gi mer en du får. Avslutte om dette drar ut i tid. 

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok ikke alltid mulighet for det i arbeidstiden, nei. 

Men nå er ikke jeg en person som blir usikker om jeg ikke får svar på rappen. 

Stor forskjell på svar på rappen og mer enn 8 T da.

pleier å tenke at de timene på jobb er ok - men utover det no go. Jeg er opptatt på jobben, fra jeg kommer til jeg går - lite tid til å tekste noen. Men! Jeg klarer å finne tid ila en arbeidsdag om jeg er keen. 

• Liker 1
Skrevet
Antiviruset skrev (36 minutter siden):

De finnes ikke noen som er så opptatt, når dette skjer er det bare en ting som er årsaken, det er manglende interesse.

Nei, man er gjerne ikke så opptatt, men nok opptatt at man vil svare mer og grundigere litt senere når man har ordentlig ro.

Anonymkode: 03de6...b30

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Ville også stusset om jeg ikke fikk svar på 8 timer . Hva skjedde? Sitter han fast i snøværet på Sørlandet ? 😂

Selvsagt kan det være omstendigheter som gjør at han ikke kan eller vil svare med det samme. Var henvendelsen din uvanlig ? 

Jeg tenker du reagerer fordi dette er uvanlig for mønsteret dere vanligvis har ? Eller ? 

Jeg tenker at dersom en mann har hatt sex med en kvinne og er seriøs ,så bør han svare i rimelig tid og med glede. Ellers ville jeg blitt usikker jeg også 😎🙈😆

Legger til grunn at du ikke bombarderer ham gjennom dagen ,for det er jo slitsomt 😂

Endret av Skogsalv
Skrevet
Skogsalv skrev (1 time siden):

Ville også stusset om jeg ikke fikk svar på 8 timer . Hva skjedde? Sitter han fast i snøværet på Sørlandet ? 😂

Selvsagt kan det være omstendigheter som gjør at han ikke kan eller vil svare med det samme. Var henvendelsen din uvanlig ? 

Jeg tenker du reagerer fordi dette er uvanlig for mønsteret dere vanligvis har ? Eller ? 

Jeg tenker at dersom en mann har hatt sex med en kvinne og er seriøs ,så bør han svare i rimelig tid og med glede. Ellers ville jeg blitt usikker jeg også 😎🙈😆

Legger til grunn at du ikke bombarderer ham gjennom dagen ,for det er jo slitsomt 😂

Nå har det gått 12 timer så begynner å lure litt på hva som skjer uten å få en forklaring. Men når jeg ser han er aktiv på messenger så har det i hvert fall ikke skjedd noe. 😂   Jeg vet han har jobb og trening på onsdager, men en kort melding bør han ha tid til. Slikt irriterer meg skikkelig fordi man blir jo litt usikker. Vi har heldigvis ikke hatt sex enda så er ikke verdens undergang dersom han er en ghoster. Han sa han synes vi var kompatible og en god match i går, men i dag har han ikke tid til å tekste meg overhodet. Så får jeg sikkert en sms i morgen der jeg skal late som om alt er ok, mens jeg egentlig er litt skuffet og irritert. 🙈

Ts

Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå har det gått 12 timer så begynner å lure litt på hva som skjer uten å få en forklaring. Men når jeg ser han er aktiv på messenger så har det i hvert fall ikke skjedd noe. 😂   Jeg vet han har jobb og trening på onsdager, men en kort melding bør han ha tid til. Slikt irriterer meg skikkelig fordi man blir jo litt usikker. Vi har heldigvis ikke hatt sex enda så er ikke verdens undergang dersom han er en ghoster. Han sa han synes vi var kompatible og en god match i går, men i dag har han ikke tid til å tekste meg overhodet. Så får jeg sikkert en sms i morgen der jeg skal late som om alt er ok, mens jeg egentlig er litt skuffet og irritert. 🙈

Ts

Det skjønner jeg.  Tenker ballen er i hans hjørne jeg ! Når han tekster deg ,kan du godt la han henge litt... bare for å spille slik han gjør, ( som egentlig er det vi ikke vil ...) 

Men vær forsiktig med slike som han . Han har tydeligvis spilt før virker det som ... Jeg synes han ikke gir deg trygghet og respekt om noe uvanlig ikke har skjedd. ( men hvorfor er han da på Messenger? 🤷‍♀️)  

Jeg er litt utenom oraklene ellers her inne 🙈 Gammeldags og ærekjær.  Men jeg kjenner igjen jenter som reagerer som meg selv på  mulig bullshit  .. og jeg er mye eldre enn deg også ! Så magefølelsen og erfaringen reiser flagg der det er nødvendig.... 

Så før du fokuserer på han før helga,må han ha laserfokus på deg ! Av seg selv 🤣

Skrevet
Skogsalv skrev (23 minutter siden):

Det skjønner jeg.  Tenker ballen er i hans hjørne jeg ! Når han tekster deg ,kan du godt la han henge litt... bare for å spille slik han gjør, ( som egentlig er det vi ikke vil ...) 

Men vær forsiktig med slike som han . Han har tydeligvis spilt før virker det som ... Jeg synes han ikke gir deg trygghet og respekt om noe uvanlig ikke har skjedd. ( men hvorfor er han da på Messenger? 🤷‍♀️)  

Jeg er litt utenom oraklene ellers her inne 🙈 Gammeldags og ærekjær.  Men jeg kjenner igjen jenter som reagerer som meg selv på  mulig bullshit  .. og jeg er mye eldre enn deg også ! Så magefølelsen og erfaringen reiser flagg der det er nødvendig.... 

Så før du fokuserer på han før helga,må han ha laserfokus på deg ! Av seg selv 🤣

Ja, ballen er absolutt i hans hjørne. Jeg vil ikke virke desperat eller masete heller 🙈  Det kan hende han har en god forklaring men den bør være ganske god tenker jeg siden det har gått over 12 timer. :)  Å spille spill er jo så barnslig! Jeg trodde man hadde sluttet med slikt når man bikket over 20 år. 😂  Som om det gjør oss kvinner mer interessert liksom... 

Ts

Skrevet
pocahontas88 skrev (3 timer siden):

Antiviruset skrev (2 timer siden):

De finnes ikke noen som er så opptatt, når dette skjer er det bare en ting som er årsaken, det er manglende interesse. Alle burde vite slikt om de har datet mer en en gang i livet. Greit nok at man ikke vet dette når man er 17 år, men som voksne og med litt erfaring? Dette er basiskunnskaper. Forelskelsen til noen får de til å miste all vurderingsevne totalt.

Ts bare ikke send flere slike meldinger, trekk deg langt tilbake og ikke gi mer en du får. Avslutte om dette drar ut i tid. 

Indeed

Anonymkode: 8e466...423

Skrevet

Ingen interesse/ manipulativ fyr. Ingen av delene ønsker du å ha i livet ditt

Anonymkode: df8ea...413

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Så får jeg sikkert en sms i morgen der jeg skal late som om alt er ok, mens jeg egentlig er litt skuffet og irritert. 🙈

Tipper når meldingen kommer så kaster du deg over telefonen og murrer som en kjette :)  Ikke gjør det!  Som sagt her er det han som har null interesse, eller han spiller et spil der han vil få "overtaket" i forholdet med deg. Ingen av delene er bra. Uansett trekk deg tilbake og ikke gi mer en du får her, vis distanse og at slik oppførsel gidder du ikke i et forhold. Forstår godt du er irritert.

Skrevet

Nei sånn gidder jeg ikke å overtenke og bruke energi på :) det endrer ingenting av å tenke og uroe seg mye over det. It is what it is 

Anonymkode: 2b589...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...