AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #81 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Denne tråden minner meg om at forskning viser at barn som vokser opp uten en tilstedendeværende far, i langt større grad blir homofile. Just saying. Anonymkode: ef152...d2f Tull!! Anonymkode: 98482...bd4
Embla82 Skrevet 10. desember 2021 #82 Skrevet 10. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 22.25): Ville ikke gitt en gutt dokker. Det kan overdrive hans feminine sider. Anonymkode: ef152...d2f Bør vi ikke unngå at jenter leker med dukker også da, siden "feminine sider" tydeligvis er noe negativt? Jeg hadde forresten en kompis i oppveksten som var mye mer gira på å leke med dukker enn meg. Han ble den mest populære gutten i ungdomstiden, en alle guttene ville være kompis med og alle jentene ville være sammen med. Nå er han en fantastisk pappa. Så skumle greier dette altså.. Når menn er redde for at barna deres skal bli homo av å leke med dukker så lurer jeg på om de er i skapet selv. Om de føler at de er en barneleke unna å "skifte legning" liksom. Folk som er heterofil på ordentlig føler ikke at heterofiliteten deres er så sårbar. Endret 10. desember 2021 av Embla82
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #83 Skrevet 10. desember 2021 Kjøp gutten dukke og dukkevogn. Sett samboer ned og fortell han i klartekst at han ikke må gå rundt og innbille seg at du er så desperat etter å ha noen å dele husleien med at du er samboer med "folk" av hans manglende kaliber. Gi han til 1.1.2022 til å justere adferd. Dersom ikke - kast ut uvesenet. Anonymkode: 9c317...ab6
Tanuki Skrevet 10. desember 2021 #84 Skrevet 10. desember 2021 On 12/9/2021 at 2:05 AM, AnonymBruker said: Han sier at det er jenteleker og at han vil at gutten skal bli maskulin og ikke femi. Han har også sagt han er redd han skal bli homo. Jeg tenker er leker er leker uavhengig av kjønn. Han er en god far ellers men jeg syns at holdningen hans bare er trist. Anonymkode: 6f0a4...b9d Mannen min sa det samme da gutten vår ønsket seg Elsa-dukke/barbie til Jul. Jeg kjøpte dukken uansett, senere ble det flere dukker og Elsa-kjole. Som jeg sa til ham, barn i den alderen tenker ikke på kjønn og legning når de velger leker. Og jeg påpekte at gutten er jo minst like glad i spiderman-lekene sine, lekesverd, dinosaurer etc. Så for guds skyld, kjøp dukke og dukkevogn om det er det gutten ønsker seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå