Taoisten Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Syns dere jeg bør skaffe meg en sånn fin ramme rundt profilbildet på facebook der det står «I’m vaccinated - Covid 19”, eller bør jeg vente med det til jeg har fått andreskuddet? Vil gjerne høre andres menig. Jeg er jo vaksinert. Men likevel ikke ett fullverdig medlem av vaksinegjengen på en måte. 1
Majer Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Godt jobbet! Du kan ta bilde og legge på gullramme etter neste dose! 2
Vera Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Må nok vente til dose 4 før du får gullramme som alle oss andre 5
Gjest Optimo Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Jeg håper du tok selfie samtidig. Vaksinen virker ikke uten selfie.
Taoisten Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2021 Optimo skrev (9 timer siden): Jeg håper du tok selfie samtidig. Vaksinen virker ikke uten selfie. F…! Det glemte jeg! Skal spørre pent neste uke på helsestasjonen om det er mulig å komme innom for en selfie, der jeg sitter i stolen med et fårete glis og tommel opp mens helsesøster holder ei sprøyte ned mot armen. Det er vel innafor? At jeg kunne være så dum å glemme det der ass! Helvette! 2
Crobern Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Optimo skrev (15 timer siden): Jeg håper du tok selfie samtidig. Vaksinen virker ikke uten selfie. 😂😂😂 spot on! Ingen ting har skjedd eller virker hvis det ikke er lagt ut på nettet.😂😂
Anbefalte innlegg